• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl Lyna Tynget - Mage.
    - Reservatie voor Gwenx1D


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    - Reservatie voor Tolkien.
    -

    Docenten
    - Patholoog Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 3: klik.
    Topic 2: klik.
    Topic 1: klik.
    Praattopic: klik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 19:04 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Sure (:


    Thank you! (:


    kindness is never a burden.

    Everyone!
    Er mogen weer meisjes aangemaakt worden! Jongens ook (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Naam: Aria Magnolic - Aria's echte naam wordt niet gebruikt in deze wereld, hij is een tikje te gevaarlijk voor mensen.
    Leeftijd: 17, 28 december.
    Bovennatuurlijke identiteit: Aria is de biologische dochter van Lucifer. Haar bestaan is te danken aan Lucifer die verliefd werd op een engel en haar de meest ondenkbare zonde liet begaan. Haar moeder, echter, hield enorm van Aria en moest boeten voor haar verraad.
    Aria heeft haar niet heel goed gekend, maar weet wel dat er zowel duister als puur bloed door haar aderen stroomt.
    Nationaliteit: Aria is nooit opgegroeid in de mensenwereld en heeft haar leven doorgebracht in Hades, bij haar vader. Zo nu en dan, echter, zocht ze wat vermaak in kleine steden als Oklahoma en Phoenix.
    Karakter: Aria is in de eerste instantie heel.. donker. Er hangt een ongrijpbare, duistere energie om haar heen die zich zowel voedt met blikken als met vleierij. Aria heeft daarentegen ook een aantrekkingskracht vanwege het licht dat ze uitstraalt. Ze weet dat er binnen in haar wordt gestreden om het goede en kwade en dit schemert zo nu en dan ook door in haar manier van leven. Mensen begrijpen niet dat Aria is opgegroeid in een wereld waarin dood en voortdurende marteling haar jeugd hebben ontwikkeld - ze deinzen terug van de naam Lucifer maar denken niet over de gevolgen die haar naam hebben. Ze heeft aangeboren, donkere kracht in de palm van haar handen en dat is moeilijk om te controleren. Het spelen met mannen en vervolgens het verleiden van het andere geslacht zijn de meest makkelijke dingen om te vergeten dat ze ook puur en oprecht is. Aria komt als de uitdagende vreemdeling over die iedereen wel wil leren kennen, maar een te hechte band met de dochter van de duivel? Nee, dat ziet niet iedereen zo zitten.
    Als Aria namelijk kwaad wordt - gebeuren er vaak onplezierige dingen met de aanstichters. Wanneer ze echter om iemand geeft - overkomt diegene goede dingen. Het is.. complex. Het woord waarmee je Aria perfect zou kunnen omschrijven.
    Uiterlijk: Aria heeft lange, golvende lokken en een lichte huidskleur. Haar ogen zijn doordringend en helder bruin gekleurd. Als mensen zich afvragen hoe de duivel er uit ziet - zouden ze zich naar Aria moeten keren voor een antwoord. Aria heeft echter enkel haar haarkleur van haar vader geërfd en de rest van haar moeder. In haar bewegingen zit waarschijnlijk iets meer pit en uitdaging zoals bij haar vader.


    Uiterlijk bovennatuurlijke identiteit: Als Aria haar menselijke gedaante van zich af laat glijden is ze net een engel met gitzwarte vleugels en de honger naar uitdaging. Het is een tikje.. ongrijpbaar.
    Uitleg kracht/identiteit: Aria bezit naast haar bestaan ook kleine krachten die alle 'hoge' wezens bezitten. Zoals haar vader kan Aria mensen manipuleren en aantrekken met een simpele blik, en net als haar moeder kan Aria helen. Toch zitten er meer nadelen dan voordelen aan deze gaven en zijn ze erg gelimiteerd.
    Extra: Aria's grootste kracht is om dingen en mensen naar haar wil te zetten. Het is haar aangeboren. Dus als zij wil dat er licht is, hoeft ze er enkel om te vragen. Het is daarnaast erg donkere magie en kan gevaarlijk zijn voor iedereen buiten haar om.


    Ze is klaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dashed schreef:
    Naam: Conrad Gray
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: vuur beheersen
    Nationaliteit: Engeland
    Karakter: Conrad is een Bad-boy, hij is een player, heeft veel vijanden en is eigenlijk totaal niet aardig tegen mensen.
    Als je hem voor het eerst ontmoet heeft hij of een sigaret in zijn mond, of hij vind je niet interresant genoeg en dat laat hij dan ook wel merken.
    Hij was niet altijd zo hard en emotieloos maar een paar jaar geleden heeft iemand zijn ouders vermoord en daardoor heeft hij zich afgesloten voor bijna iedereen.

    Uiterlijk




    Uitleg kracht/identiteit: Hij beheerst het element vuur. Dit element is roekeloos en heeft een beetje een eigen wil, om dit element goed te kunnen beheersen moet iemand jaren trainen. Zelfs Conrad heeft hier soms nog moeite mee, hij heeft al vaak genoeg een vinger verbrand.
    Extra: Hij woont bij zijn oma met zijn zusje, en dat zijn de enige 2 personen om wie hij echt geeft.


    Fransisco. *wbw* My future husband.


    kindness is never a burden.

    Pebble schreef:
    Naam: Eli Stefan Dark
    Leeftijd: 18 jaar.
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Hij is half vampier.
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Eli lijkt een hele stoere jongen, en is dat eigenlijk ook. Veel meisjes vallen voor hem en dat weet hij goed. Toch schuilt er achter dat stoere imago een zachtaardige jongen, die iedereen te goed voor hem vindt.
    Uiterlijk (met foto):



    Eli heeft lichtbruine haren, die hij meestal in een kuif draagt. Hij heeft hele donkere ogen, maar als hij dorst heeft verkleuren ze langzaam naar rood. Meestal draagt hij een leren jack met een wit shirt, een donkere spijkerbroek en donkere gympen.
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):


    Uitleg kracht/identiteit: Eli is half vampier, half mens. Zijn moeder was een mens, zijn vader vampier. Hij heeft controle over zijn bloedlust en kan gewoon in de zon lopen. Wel verbrand hij sneller dan normale mensen. Wel is hij heel snel, bijna net zo snel als gewone vampiers en heel sterk.
    Extra: Eli is vrij onzeker over zijn halfvampier zijn, omdat de kinderen van zijn vaders vrienden wel volle vampiers zijn en hem daar altijd getreiterd mee hebben.


    Rosalie Likes Him :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zijn al die quotes van jongens die leuk zijn echt nodig? Rekt het topic nogal zinloos uit. (:
    Sorry, maar het maakt me echt niet uit dat Rosalie nu al een voorkeur heeft op een ander personage.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Material schreef:
    Zijn al die quotes van jongens die leuk zijn echt nodig? Rekt het topic nogal zinloos uit. (:
    Sorry, maar het maakt me echt niet uit dat Rosalie nu al een voorkeur heeft op een ander personage.


    Sorry xd, kon het even niet voor me houden :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tja, ik weet niet maar het is nogal vervelend - voor mij, in ieder geval - omdat het nogal claimerig overkomt. Het is slechts een paspoortje, misschien speelt ze hem helemaal niet leuk. (Geen bewering, slechts een voorbeeld.)
    Nogal raar om te zeggen na enkel een samenvatting van een personage. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Material schreef:
    Tja, ik weet niet maar het is nogal vervelend - voor mij, in ieder geval - omdat het nogal claimerig overkomt. Het is slechts een paspoortje, misschien speelt ze hem helemaal niet leuk. (Geen bewering, slechts een voorbeeld.)
    Nogal raar om te zeggen na enkel een samenvatting van een personage. (:

    + Laten we niet direct iemand claimen en iedereen gewoon een kans geven.
    Zo is 't helemaal niet leuk meer, als je al gaat kijken met wie je een relatie wilt krijgen of what so ever.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha, daar heb je gelijk in, maar oké.... Hahahaha, en nu spammen we het rollentopic.... Hahah, maar oké houd het voortaan wel voor me. x

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 19:21 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mooi. Ik zie jullie om 8 uur, ga eerst even douchen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik had het trouwens niet direct tegen jou, maar tegen iedereen die dit doet.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 19:23 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké laatste keer dat ik erop reageer. Ja kan kloppen, maar ik voelde me aangesproken aangezien ik als laatste was en ik deed het ook dus :) Maar goed, we hebben dit ook weer gehad, ik heb zin om te beginnen :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Guys, ik ga ook even douchen. Dan ben ik nog optijd klaar en kan ik om 8 uur het topic starten (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    yeah, kan niet wachten :) x


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself