• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl Lyna Tynget - Mage.
    - Reservatie voor Gwenx1D


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    - Reservatie voor Tolkien.
    -

    Docenten
    - Patholoog Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 3: klik.
    Topic 2: klik.
    Topic 1: klik.
    Praattopic: klik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 19:04 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 19:00 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: Megan Taylor.
    Leeftijd: 16
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: beheerst het element water.
    Nationaliteit: Brits
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:

    ben er mee bezig :)


    someone out there feels better because you exist

    Naam: Bryson Niklaus Griffin
    Leeftijd: 18, op 19 Januari 19.
    Bovennatuurlijke identiteit:
    Nationaliteit: Very very American.
    Karakter: Bryson trekt geen partijen en heeft geen vooroordelen. Zo geloofd in de goedheid van de mens en is vriendelijk en charmant. Zelf wanneer hij het niet meer ziet zitten zou hij nooit anderen met zijn problemen opzadelen. Hij is altijd wel in voor een grapje of om uit te gaan.
    Brys is ook een beetje een studiebol. Blinkt uit in de meeste vakken maar schept daar niet over op.
    Uiterlijk:




    Uitleg Identiteit: Bryson heeft de lucht in zijn hand. Met een zwaai kan hij de zon tevoorschijn toveren, maar wanneer hij kwaad is kan hij het op een klaarlichte dag donker laten worden. Bryson kan ook zachtaardig zijn, hij kan de wolken uiteen laten drijven, maar bespot hem niet, want dan komt de donder en bliksem.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 18:58 ]


    kindness is never a burden.

    Pebble schreef:
    (...)

    Hij is goed, maar er is ook al iemand die Nickolas heet, dus dat kan verwarrend zijn. Ik zet je erbij (:


    Dan verander ik z'n naam wel ff (: ik ga m'n beschrijving meteen aanpassen! x


    Hi. This makes no sence.

    Naam: Jamey Marlon
    [/b]Leeftijd:[/b] 18
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    Nationaliteit: Iers
    Karakter: Jamey is ontzettend verlegen. Hij vind het ook moeilijk om vrienden te maken. Soms maakt hij misbruik van zijn kracht om vrienden te maken of verkeerde indrukken recht te zetten.
    Uiterlijk :


    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is): -
    Uitleg kracht/identiteit: Jamey kan mensen als het ware hypnotiseren en daarmee hun gedachtes of behoeftes beinvloeden. Hij kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat mensen elkaar juist wel of niet meer mogen of dat ze spontaan hyperactief of depressief worden. Hij doet dat niet vaak omdat hij zich dan schuldig gaat voelen. Verder kan hij ook gedachtes lezen. Als hij zich focust op een persoon zijn ze als een open boek voor hem.
    Extra: Jamey heeft een klein zusje die alles voor hem betekend. Hij praat zo veel mogenlijk met haar en houdt ontzettend veel van haar. Zijn zusje is een nakomertje en is pas vijf geworden.

    & nummer twee!


    Hi. This makes no sence.

    Mag ik een vrouw reserveren? Vul 't straks in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Mag ik een vrouw reserveren? Vul 't straks in.


    Eigenlijk mogen er pas weer vrouwen aangemaakt worden als alle mannen vol zijn, maar omdat er nog maar een man ingevuld hoeft te worden, mag het van me (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ChaoticTania schreef:
    Naam: Jamey Marlon
    Leeftijd: 18
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    Nationaliteit: Iers
    Karakter: Jamey is ontzettend verlegen. Hij vind het ook moeilijk om vrienden te maken. Soms maakt hij misbruik van zijn kracht om vrienden te maken of verkeerde indrukken recht te zetten.
    Uiterlijk :


    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is): -
    Uitleg kracht/identiteit: Jamey kan mensen als het ware hypnotiseren en daarmee hun gedachtes of behoeftes beinvloeden. Hij kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat mensen elkaar juist wel of niet meer mogen of dat ze spontaan hyperactief of depressief worden. Hij doet dat niet vaak omdat hij zich dan schuldig gaat voelen. Verder kan hij ook gedachtes lezen. Als hij zich focust op een persoon zijn ze als een open boek voor hem.
    Extra: Jamey heeft een klein zusje die alles voor hem betekend. Hij praat zo veel mogenlijk met haar en houdt ontzettend veel van haar. Zijn zusje is een nakomertje en is pas vijf geworden.

    (...)


    Gossssh, he's so pretty. Ik wil hem hebben :3


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Eigenlijk mogen er pas weer vrouwen aangemaakt worden als alle mannen vol zijn, maar omdat er nog maar een man ingevuld hoeft te worden, mag het van me (:

    Yay. Thanks, that's sweet doll.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ChaoticTania schreef:
    Naam: Jamey Marlon
    [/b]Leeftijd:[/b] 18
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    Nationaliteit: Iers
    Karakter: Jamey is ontzettend verlegen. Hij vind het ook moeilijk om vrienden te maken. Soms maakt hij misbruik van zijn kracht om vrienden te maken of verkeerde indrukken recht te zetten.
    Uiterlijk :


    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is): -
    Uitleg kracht/identiteit: Jamey kan mensen als het ware hypnotiseren en daarmee hun gedachtes of behoeftes beinvloeden. Hij kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat mensen elkaar juist wel of niet meer mogen of dat ze spontaan hyperactief of depressief worden. Hij doet dat niet vaak omdat hij zich dan schuldig gaat voelen. Verder kan hij ook gedachtes lezen. Als hij zich focust op een persoon zijn ze als een open boek voor hem.
    Extra: Jamey heeft een klein zusje die alles voor hem betekend. Hij praat zo veel mogenlijk met haar en houdt ontzettend veel van haar. Zijn zusje is een nakomertje en is pas vijf geworden.

    (...)


    Wauw, deze is bijna precies het zelfde als die ik wilde maken :| Even aanpassen dan maar :3 Ik ga hem maken :)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Pebble schreef:
    (...)

    Gossssh, he's so pretty. Ik wil hem hebben :3

    Omg ja ik ook, let's rape him.

    xNialldos schreef:
    (...)

    Wauw, deze is bijna precies het zelfde als die ik wilde maken :| Even aanpassen dan maar :3 Ik ga hem maken :)

    Wow serieus? Wuttufuck xD


    Hi. This makes no sence.

    ChaoticTania schreef:
    (...)
    Wow serieus? Wuttufuck xD


    Yeup, die krachten zeker en het karakter ook wel eigenlijk 0.o


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ChaoticTania schreef:
    (...)
    Wow serieus? Wuttufuck xD



    Hihihi, let's do it. Misschien kunnen we Lillith aan hem koppelen? :3


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Boem! Mag ik de laatste jongen? (:


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    Boem! Mag ik de laatste jongen? (:


    Sure (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel