• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl Lyna Tynget - Mage.
    - Reservatie voor Gwenx1D


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    - Reservatie voor Tolkien.
    -

    Docenten
    - Patholoog Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 3: klik.
    Topic 2: klik.
    Topic 1: klik.
    Praattopic: klik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 19:04 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een meise reserveren? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Pebble schreef:
    (...)

    Zou je de minimaal 3 regels wel halen? Dan verander ik dat wel eenmaals.


    Ja dat kan ik wel halen :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik maak nu een meisje. (:
    Wanneer komt het eerste topic online?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik maak nu een meisje. (:
    Wanneer komt het eerste topic online?


    Ik denk vanavond om 8 uur, maar ik wilde eigenijk wachten tot er wat meer jongens kwamen, er is een groot overschot van meisjes (:
    Ik hou een plaatje voor je vrij, maar zet je er pas bij als je je persoon gemaakt hebt, oké?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Naam: Rosalie Lauren Angels
    Leeftijd: 16 jaar, 6 augustus 1996
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Op het land is ze gewoon een mensen meisje, in het water is ze een zeemeermin
    Nationaliteit: Amerikaans, haar moeder kwam uit de water bij Florida, Mexico enz. Haar vader is Brits, maar ze is opgegroeid in het water in de water bij Amerika.
    Karakter: Rosalie is een vrolijk spontaan meisje. Ze is lief en behulpzaam en doet geen vlieg kwaad. Op land is ze best kwetsbaar. Ze kan niks op het land en is een gewoon mens. Ze heeft geen krachten of iets. Het enige wat ze kan doen is mensen helpen. Ze houdt zich dan ook vaak buiten zicht en zorgt dat ze niet opvalt. In het water is Rosalie echter heel anders. Ze kan je verleiden met haar sirene en verdrinken, als ze wilt. Ook is ze als zeemeermin sneller driftig en boos. Ze kan heel hard zwemmen. Rosalie heeft dus een hele lieve kant, maar kan ook heel sluw zijn. Het liefst is ze in het water, maar dat kan natuurlijk niet altijd. Ook vindt ze het land erg leuk, alleen voelt ze zich veilig in het water. Rosalie past heel erg op bij water. Want als ze een druppel water aanraakt verandert ze al in een zeemeermin en dat kan best link zijn, want als je haar water blijft geven, maar niet genoeg dan kan ze niet terug veranderen naar mens, maar ze heeft te weinig water als zeemeermin dus droogt ze uit. Op die manier kan je haar het meeste martelen en heel erg pijn doen. Dat is dan ook Rosalies zwakke plek. Meestal kan ze je zo bespelen dat niemand haar iets aandoet. Rosalie is heel mysterieus en vertrouwd niet snel mensen. Haar kan je echter wel vertrouwen, want ze is heel trouw met geheimen. Als ze in het water is moet je nog wel is oppassen.
    Uiterlijk (met foto):



    Rosalie heeft lange bruine haren, is best lang namelijk 1.78. Haar haren komen tot de onderkant van haar rug. Haar ogen zijn bruin en haar huid is bleek. Ze heeft volle roze lippen die erg opvallen. haar ogen zorgen ervoor dat ze iets kwetsbaars en mysterieus heeft. Verder draagt ze haar haren bijna altijd los. En als het niet los is, dan heeft ze het in een vlecht. Rosalie haar kledingstijl is uitgebreid en niet echt iets vast. Als Zeemeermin heeft Rosalie fel blauwe ogen in plaats van bruin. Ook heeft ze dan haar staart, maar haar bovenlijf is niet bedekt.
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):

    (De tekst pirates of the caribbean moet je maar even wegdenken)
    Uitleg kracht/identiteit: Rosalie haar moeder was een zeemeermin, maar haar vader was een mens. Vandaar dat ze op land kan lopen, maar als ze water aanraakt een zeemeermin wordt. In het water is ze snel, ze kan haar sirene goed gebruiken, maar op het land heeft ze dat allemaal niet, dan is ze gewoon een mens. Ze kan niet in de regen lopen, want een regendruppel zorgt ervoor dat ze verandert in een zeemeermin.
    Extra: Rosalie is opzich wel tevreden met haar gave, maar ook weer niet. Op land is ze namelijk heel kwetsbaar, terwijl ze er wel van houdt om op het land te zijn. Haar leven is een beetje dubbelstrijdig en dat haat ze.
    Als Rosalie heel boos wordt, dan kan ziet ze er zo uit, alleen dan in haar versie, maar ze krijgt dan van die tanden en haar huid wordt anders en ook haar oogkleur verandert.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 18:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Naam: Rosalie Lauren Angels
    Leeftijd: 16 jaar, 6 augustus 1996
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: komt
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: komt
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is): komt
    Uitleg kracht/identiteit: komt
    Extra: komt


    Ik zet je er vast bij (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Ik denk vanavond om 8 uur, maar ik wilde eigenijk wachten tot er wat meer jongens kwamen, er is een groot overschot van meisjes (:
    Ik hou een plaatje voor je vrij, maar zet je er pas bij als je je persoon gemaakt hebt, oké?


    Jep, ik dacht, meld het even, anders is iemand anders me voor..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Jep, ik dacht, meld het even, anders is iemand anders me voor..


    Haha, goed idee!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik wil graag een meisje reserveren :3
    Anders is een jongen ook goed :3

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 17:30 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    kan ik nog een meisje reserveren? als die vol zijn wil ik wel een jongen


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    @ xNialldos en loulou1997

    De meisjes zijn helaas net vol, ik heb jullie bij jongens gezet. Is dat goed?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    De meisjes zijn vol, er kunnen pas weer meisjes aangemaakt worden zodra de jongens ook vol zitten i.v.m overbevolking van de meisjes (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Is mijne goed?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kan ik twee jongens reserveren? Ik vul ze over vijf/tien minuten in (A)


    Hi. This makes no sence.

    Pebble schreef:
    @ xNialldos en loulou1997

    De meisjes zijn helaas net vol, ik heb jullie bij jongens gezet. Is dat goed?


    Is goed :3

    Ik moet nu koken en eten... erna zal ik het lijstje invullen :3


    Whoever is trying to bring you down, is already below you