• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl Lyna Tynget - Mage.
    - Reservatie voor Gwenx1D


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    - Reservatie voor Tolkien.
    -

    Docenten
    - Patholoog Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 3: klik.
    Topic 2: klik.
    Topic 1: klik.
    Praattopic: klik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 19:04 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Wil er iemand een mannelijke leraar maken die een verhouding heeft met mijn lerares? Ik ga biologie en toverdranken geven.]

    Naam: Katherine Black.
    Leeftijd: 32
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:Sirene en manipulatief met haar wil.
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Het is een vrij pittige dame. Voor de klas kan ze best koelbloedig, ijzig en streng over komen, maar in werkelijkheid is het een zeer gepassioneerde en romantische vrouw die haar hart op de juiste plek heeft zitten en altijd handelt met verstand, wat ze in overvloed heeft. Toch kan ze het soms verkeerd hebben. Maar daar gaat ze dan op een natuurlijke manier mee om. Kate heeft twee kanten zoals eerder verteld.
    De boze/kwade kant; deze kant is voornamelijk als ze voor de klas staat. Hierbij schroomt ze niet om straf te geven of iets dergelijks. De meesten zijn ontzettend stil bij haar omdat ze simpelweg "bang" zijn om iets te zeggen. Veel leerlingen mogen haar dan ook niet en kijken dan ook op tegen haar lessen. Van de andere kant halen de leerlingen zelden een onvoldoende voor haar vak.
    Haar romantische/gepassioneerde kant; Kate gelooft in liefde en dat laat ze ook duidelijk merken bij iedere man die haar hart steelt, steelt zij ook zijn hart. Haar liefde is daarom vooral gepassioneerd en romantisch. Deze kant betekend ook dat Kate vol toewijding is naar de mensen die ze erg mag. Ze kunnen op haar vertrouwen en zij kan op haar vrienden vertrouwen.
    Uiterlijk (met foto): Haar uiterlijk verandert best vaak. Soms heeft ze korter haar en soms heeft ze langer haar.
    Haar ogen zijn groen en haar lippen perzik.



    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):


    Uitleg kracht/identiteit:
    Ze is sirene op die manier dat ze mooi kan zingen en mannen alles voor haar wil laten doen, en daarmee ook pijn kan doen, maar dat doet ze zelden. Haar andere gave wil zeggen dat ze álles klaar krijgt als zij dat wil. Als zij wil dat het licht uit gaat, gaat het uit. Als zij wil dat iemand pijn heeft, heeft diegene pijn. Grote veranderingen kan ze echter (nog) niet, zoals opeens op vakantie.
    Extra: -
    Vakken: Ze geeft biologie en toverdranken.
    Uitleg vakken: Biologie bevat de wetenschap van mens en dier. Toverdranken is anders dan in Harry Potter en heeft meer weg van scheikunde, maar zit er tussen in.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    {Oeh dit klinkt zo awesome!!!! Kan ik eigenlijk nog inspringen? Ik hoop dat het kan... Ik vul alvast mijn rol in.}

    Naam: Lyna Tynged
    Leeftijd: 15
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Mage
    Nationaliteit: Welsh
    Karakter: Lyna is lief en zorgzaam, alleen is liever alleen. Heeft nooit zoveel vrienden gehad, omdat ze "anders" is dan anderen en daar zeer trots op is. Maar, als ze vrienden krijgt/heeft, is ze een goede vriendin. Ziet meestal het goede in van mensen, maar ze weet het als iemand fout is. Is heel wijs en kan vaak filosoferen over het leven en alle dingen eromheen. Ze leest graag boeken en is meestal leergierig. Haar favoriete bezigheid is met galons ( zie uitleg kracht/identiteit ) kunst maken, leuke vormen creëren en bijzondere dingen ermee doen
    Uiterlijk (met foto):

    Lyna heeft donkerbruin haar en donkerbruine ogen. Op haar linkeronderarm heeft ze een tatouage ( zie extra )
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is): hetzelfde uiterlijk zoals ze altijd heeft
    Uitleg kracht/identiteit:] Een "Mage" ( spreek uit als Meedzj ) is een tovenares met hoge krachten. Ze kan verscheidene dingen, en als ze magie gebruikt, lichten haar ogen op alsof er een vuurzee in haar ogen voorbij trekt. Beste krachten zijn dingen zoals bollen licht creëren. Deze bollen heten galons. Bij elke Mage zijn deze in een andere kleur, eentje die goed bij hun past. Galons zijn een soort bolletjes vuur, dus ze vlammen als ze worden opgeroepen. Bij Lyna zijn de bollen paars.
    Extra: Lyna woonde alleen in een huisje aan de bosrand van het bos genaamd Hyder, omdat haar ouders haar achtergelaten hebben toen ze 10 jaar was. Ze hebben haar uit de auto gezet en zijn vrolijk verder gereden. Lyna is hier nog steeds emotioneel over.
    Lyna heeft ook een tatouage: een triskele.


    I will keep watch.

    [is mijn docentenrol goed en wil iemand een mannelijke collega maken?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    [is mijn docentenrol goed en wil iemand een mannelijke collega maken?]


    Ze is goed hoor, ik zet haar erbij (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kan ik nog het laatste meisje zijn?


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Gwenx1D schreef:
    Kan ik nog het laatste meisje zijn?


    Natuurlijk, ik zal je reservatie erbij zetten! Het liefst wel zo snel mogelijk je personage aanmaken, want het wordt steeds moeilijker om in te springen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik kan hem nu niet maken, maar morgen wel ;(


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Fuck. Ik wilde een meisje vragen... Mja, get me a guy. :Y)


    help

    Tolkien schreef:
    Fuck. Ik wilde een meisje vragen... Mja, get me a guy. :Y)


    Ik zet je erbij! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik dan trouwens een samenvatting, zodat ik kan inspringen? :3


    help

    Ja tuurlijk. We zijn al bij topic 3, maar er is nog niet heel veel gebeurd.
    Het is nu de eerste schooldag, de 16 jarigen zitten al in de les, de 17 jarigen en ouder hebben het eerste uur vrij.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Naam: Leonard Landon Stirling.
    Bijnaam: Leo.
    Leeftijd: Achttien.
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Hij kan schaduw en duisternis manipuleren.
    Nationaliteit: Schots.
    Karakter: Komt zo.
    Uiterlijk: Same.
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit: Same.
    Uitleg kracht/identiteit: Same.
    Extra: Saaaame!


    help

    NEE. NEE. NEEEEEE.

    Ik wilde Evan Peters gebruiken.

    Is al in gebruik.

    Shoot. :/


    help

    Oh ik wou een jongen reserveren, die een geest was. Maar nu zie ik dat er iemand is die contact heeft met geesten en het dus een beetje raar zou zijn ha. Nog even denken wat ik dan voor gave/wezen kan hebben/zijn..

    Hierboven @ heb ik je ook obsessed gemaakt met het liefje van Emma Roberts, hah?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 21:03 ]

    Chapters schreef:
    Oh ik wou een jongen reserveren, die een geest was. Maar nu zie ik dat er iemand is die contact heeft met geesten en het dus een beetje raar zou zijn ha. Nog even denken wat ik dan voor gave/wezen kan hebben/zijn..

    Hierboven @ heb ik je ook obsessed gemaakt met het liefje van Emma Roberts, hah?


    Yes. Yes you did.

    And now I know he's Emma's boyfriend he's even more awesome. *-*

    Ik twijfel of ik hem niet gewoon neem. Zijn haar is nu toch anders.


    help