• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl Lyna Tynget - Mage.
    - Reservatie voor Gwenx1D


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    - Reservatie voor Tolkien.
    -

    Docenten
    - Patholoog Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 3: klik.
    Topic 2: klik.
    Topic 1: klik.
    Praattopic: klik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 19:04 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Naam:
    Soraya Yune Bryce
    Ze wordt het liefst bij haar 2e naam genoemd. (Yune)
    Leeftijd:
    17 jaar oud.
    Bovennatuurlijke kracht/identiteit:
    Yune kan in dieren veranderen.
    Nationaliteit:
    Frans
    Karakter:
    Yune is vrij verlegen en heeft een lief karakter, ze komt altijd op voor diegene die dat nodig heeft en hoopt dat anderen dat ooit ook eens voor haar zouden willen doen. Ze heeft een enorme hekel aan water, dat komt waarschijnlijk door haar dierlijke kant. Yune is een nijverige leerling, een echte nerd, ze verdiept zich graag in onderwerpen die ze interessant vind. Zelfs onderwerpen die ze minder interessant vind pluist ze graag tot op het bot uit. Ze is wel vrij onzeker, ze heeft faal angst. Yune houd van rustige kleuren, die brengen haar tot rust. Vooral de kleuren: licht groen, licht geel en roze zijn erg geliefd bij haar. Ze doen haar denken aan haar thuis lang: Frankrijk, aan de weiden vol groen en bloemen.
    Ze is iemand die nooit iets vergeet en ze vergeeft ook niet makkelijk.
    Uiterlijk (met foto):


    Als mensen meisje heeft Yune lang bruin haar wat zacht langs haar gezicht valt. Dat haar wordt een grote pluizige massa zodra het in aanraking komt met water. Ze heeft bruine sproetjes die kris kras over haar wangen lopen. Haar grijze ogen kunnen bijna zilver genoemd worden, zo licht zijn ze. Langs haar pupil zit een klein randje groen. Verder is Yune vrij klein, slechts 1,64 meter en ze heeft een vrij slank lichaam. Met dat lichaam kan ze zich heel soepel bewegen. Yune laat haar nagels ook vrij lang groeien, ze vind het fijn om lange nagels te hebben, niet alleen in haar dierlijke vormen houd ze van krabben en prutsen aan allerlei soorten materialen.
    Omdat het veranderen in dieren heel erg vermoeiend is heeft Yune altijd een flesje met energie drank in bij zich. Ze weet niet zeker of het werkt, maar het drinken van die drank is zo vertrouwd geworden door de jaren dat ze het drinken automatisch doet na een verandering.
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):


    Yune kan er voor kiezen niet geheel in een dier te veranderen, op het plaatje hierboven heeft ze alleen de oren (van een wolf) tevoorschijn getoverd.
    Yune kan al in verschillende dieren veranderen, en heeft dus verschillende soorten bovennatuurlijke vormen.
    Uitleg kracht/identiteit:
    Yune kan in allerlei verschillende soorten dieren veranderen. Het liefst verandert ze zich in moeilijke dieren als wolven of tijgers, maar dat gaat niet altijd even makkelijk. Om je in een dier te veranderen is heel moeilijk, het vergt veel energie. En als ze in een bepaald dier wil veranderen moet ze eerst heel goed weten hoe dat dier er uit ziet, hoe het zich beweegt, wat het eet en vooral hoe sterk het is. Als ze zulke dingen niet weet kan ze per ongelijk in een verkeerd dier veranderen wat bijvoorbeeld te sterk voor haar is, en dan kan ze de controle verliezen. Het "dier" in haar kan dan de macht grijpen en haar laten doen wat hij wil. Dit zal Yune niet vaak gebeuren, ze is nogal ijverig met het zoeken naar informatie over dieren waarin ze zich wil kunnen veranderen.
    Extra:


    Deze tatoeage zit boven aan haar arm, net onder haar schouder. Als ze in een dier verandert komt op die plek een vlek te zitten, in de vorm van een druppel. Zo kan je haar nog altijd herkennen al is ze een dier.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 14:22 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Alles is bijgewerkt (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Je moet mij ook nog eruit halen.
    Ik vind het tamelijk onbeschoft dat jullie al begonnen waren zonder de reserveringen af te wachten.
    Sowieso merk ik al hoe deze RPG gaat worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    kunnen er nu weer meisjes aan gemaakt worden? Dan wil ik er wel een reserveren. Ik heb al een jongen maar ben zo slecht daarin


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Tortura schreef:
    Je moet mij ook nog eruit halen.
    Ik vind het tamelijk onbeschoft dat jullie al begonnen waren zonder de reserveringen af te wachten.
    Sowieso merk ik al hoe deze RPG gaat worden.


    Oké, zal ik doen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    loulou1997 schreef:
    kunnen er nu weer meisjes aan gemaakt worden? Dan wil ik er wel een reserveren. Ik heb al een jongen maar ben zo slecht daarin


    Ja hoor, ik zet je erbij (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Tortura schreef:
    Je moet mij ook nog eruit halen.
    Ik vind het tamelijk onbeschoft dat jullie al begonnen waren zonder de reserveringen af te wachten.
    Sowieso merk ik al hoe deze RPG gaat worden.


    Nee, het is onbeschoft om te reserveren, en vervolgens niet te reageren zodat vervolgens iedereen op je moet wachten..

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:04 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is het helemaal niet. Ik had net gereserveerd, totdat jullie begonnen met RPG'en, so excuse me dat ik niet meer mee doe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pff, je kunt toch zo inspringen? De leerlinge die verdwaald was, de leerlinge die opgesloten zat in haar kamer or wha'ever.
    Maar goed. Blijkbaar verschillen we van mening.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jesus Christ.
    Daar gaat het helemaal niet om. Ik weet hoe ik moet RPG'en, dank je. Ik weet hoe ik zou moeten inspringen.
    Het punt is dat ze zomaar beginnen zonder op de reserveringen te wachten. Als jullie toch al wachten, konden jullie heus nog wel even wat geduld tonen hoor.
    In de meeste RPG's waar ik aan meedoe, doen ze dat namelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik nog een jongen reserveren, maak hem zo of overmorgen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naam: Blossom Niënna Jones
    Leeftijd: 18
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Engel – Controle over de elementen
    Nationaliteit: Engels
    Karakter: Blossom is een rustig meisje dat voor mensen die ze niet vertrouwd nogal in een hoekje blijft staan om te observeren.
    Maar als ze je eenmaal als vriend ziet bloeit ze open als een bloem en deelt ze bijna alles, op één duister geheim na, wat ze zelf nog niet eens aan zichzelf toe durft te geven.
    Hierdoor kan ze redelijk naïef zijn in haar doen en laten bij mensen die ze denkt te kunnen vertrouwen, ze is soms makkelijk te beïnvloeden, maar ze is intelligent, waardoor het mensen toch nog wel enige moeite gaat kosten om ook daadwerkelijk gebruik van haar te kunnen maken.
    Ze is creatief, je kan haar vaak wel met sowieso één pen of potlood rond op zak rond zien lopen en een klein notitieboekje dat ze altijd op zak houd, daarin krabbelt en schrijft ze alles wat ze ook maar vast wil leggen, wat er voor haar er toe doet.

    Uiterlijk (met foto):



    Haar lange lichtblonde haar accentueerd haar lichte huid nog meer, waardoor haar ijs blauwe ogen er pas echt tussenuit springen in haar verschijning.
    Ze draagt weinig tot geen make-up, puur omdat ze het tijdverspilling vind.
    Verder is ze niet heel erg groot, ze is 1.70 en heeft een dunne, atletische bouw.

    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is): Hetzelfde als bovenstaande, maar dan met twee grote wit geverderde vleugels.
    Uitleg kracht/identiteit: Blossom kan in grote schaal de elementen water, vuur,aarde, lucht en geest oproepen en aansturen, die ze in vele opzichten kan gebruiken of kan vervormen, zo kan ze van water ook ijs maken en van vuur ook bliksem.
    Haar vleugels zijn er niet alleen voor de sier, maar ze kan er ook voor korte tijd mee vliegen, al word het door haar voornamelijk zweven genoemd, omdat ze er maar voor een minuutje mee in de lucht door kan brengen, maar ze is in training voor meer kracht erin.
    Haar veren hebben ieder voor zich een magische werking, zo kan ze er razendsnel berichten mee schrijven en opsturen, de veer word dan door een magisch windje vliegensvlug naar de goede persoon toe gezonden.
    Extra: Blossom weet niets over haar familie, als klein kind is ze in een weeshuis gedumpt en viel ze daar vaak buiten de groep doordat ze anders was dan de rest van de kinderen.
    Pas toen ze op haar vijftiende last kreeg van haar rug en toen er vreemde dingen om haar heen gebeurden werd ze opgenomen door een speciaal tehuis voor bovennatuurlijke kinderen, waardoor ze daar vanuit doorgewezen werd naar Mystic Institue.
    Ergens achterin haar hoofd is ze vastberaden om erachter te komen of ze nog familie heeft en zo ja, waar ze zich schuilhouden en wie ze zijn.

    Als ik er iets aan moet veranderen hoor ik het graag.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 0:29 ]


    Credendo Vides

    Lol. Ik was van plan ook een engel aan te maken. You mind? ^-^


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    Lol. Ik was van plan ook een engel aan te maken. You mind? ^-^


    [ Ik vind het in ieder geval niet erg, hij of zij hoeft toch niet precies hetzelfde te zijn? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [ Ik vind het in ieder geval niet erg, hij of zij hoeft toch niet precies hetzelfde te zijn? (: ]


    Het zou een hij zijn. Desondanks ik een meisje ben speel ik liever jongens. ^-^ Dus ik reserveer sowieso een jongen. (:


    kindness is never a burden.