• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Damon

    Al snel zit iedereen op de bank.
    'Ik voel me niet zo goed' mompel ik...


    El Diablo.

    Fabio
    Ik zucht even en knik "ik ook niet" mompel ik. Iedereen niet althans iedereen zag bleek.
    Ik bekeek even Lizz die in slaap gevallen was, ook zij was bleek.
    Misschien hebben we iets verkeerds gegeten ofzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik zak wat onderuit en zucht.
    'Lekkr is dit' mompel ik.


    El Diablo.

    Lizz
    Als ik weer wakker ben voel ik me nog beroerder en ik kreun zacht.
    Ik zag dat de rest er ook niet gezond uit zag.
    "na je hebt hier genoeg bedden dus als je genoeg uitrust komt het goed"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde Kurt kreunen en zoog af en toe aan zijn eikel. Met mijn handen streelden ik zijn bovenbenen en zijn onderbuik. Kurt maakte me echt helemaal compleet en ik kon gewoon mezelf zijn, echt mezelf. Onze band was gewoon sterker en hij was mijn verloofde en nu ging alles gewoon goed. Ik keek niet meer naar het verleden en Kurt heeft me vergeven wat ik had gedaan. En nu heb ik mezelf vergeven wat ik gedaan heb tegenover Kurt. Ik kon niet zonder Kurt en ik maakte hem gewoon zo gelukkig en mezelf. Nu werd ik toch weer opgewonden aangezien ik aan Kurt's geslachtsdeel zat en sabbelde er nu helemaal aan en maakte smakgeluidjes en zoog, zodat Kurt klaar zou komen. Deze vakantie zou ook de beste vakantie zijn net als de vorige. Ik zou Kurt zo goed en zo kwaad hem beschermen en hem veilig gevoel geven. Niemand kwam nu aan hem, echt niemand en ik liet Kurt echt niet meer uit het oog. Ik concentreede weer op zijn geslachtsdeel. Seks met hem was gewoon geweldig en hemels. We waren gewoon zo intens samen en je was helemaal niet uitgekeken op elkaar. We wouden elke keer meer en meer en we verlangde elkaar gewoon. Ik kon echt niet stoppen om met Kurt seks te hebben, hij was geweldig. En zo lekker in bed. Elke keer verlangde ik naar meer van hem en was hij gewoon onweerstaanbaar. Weer kreeg ik een stijve door deze gedachtens en verlangde ik weer naar hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Oooh Finn' kreunde ik het uit en sloot genietend mijn ogen. Ik kon nu echt niets meer fantsoenlijk iets zeggen. Alles werd gewoon zo hevig en zo lekker dat alleen maar gekreun uit mijn mond kwam. Finn stootte harder, waardoor ik uit reactie zijn doorweekte haren vastpakte. Nu bewoog ik ook mee, zodat het voor Finn harder aankwam. Ik werd helemaal gek van verlanging en werd helemaal opgewonden. Ik zoende hem vol lust en harsttochtelijk op zijn lippen en maakte een weg naar zijn nek en gaf daar kusjes. In mijn onderbuik werd het steeds erger en kwamen achter elkaar vlagen van genot. 'Finn' kreunde ik en kijk hem opgewonden aan. Hij was mijn leven en mijn ware liefde. Ik wou alleen maar Finn en in mijn buik zat gewoon ons kindje. Ik was zo gelukkig dat het nu goed ging tussen ons en niemand haalde ons meer uit elkaar. Ik wou zeker wel, elke dag met Finn doen en natuurlijk op verschillende standjes. Het leukste was van allemaal en het lekkerste dat Finn de baas ging spelen en alles leiden. Of dat hij echt de baas ging spelen, wie hier de baas was. Dan was hij zo mannelijk en lekker. Met zijn gepierde bovenlichaam en zijn warrige haar. Vooral zijn donkere ogen dan. Hij mocht me overal nemen en altijd. Hij mocht me altijd zo hard nemen, als hij dat wou of zo zacht om me gek te maken. Ik hield gewoon van Finn en ik volgde hem dan altijd als een mak lammetje en hij kon me zo altijd zwak en week maken. Hij was gewoon geweldig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Uiteindelijk kwam ik luid kreunend en schokkend klaar door Blaine 's handelingen. Dat was echt geweldig, seks met hem was iedere keer geweldig. Ik sloot even mijn ogen om tot adem te komen want mijn ademhaling was heel onregelmatig. Ik genoot nog na van net en voelde nog steeds tintelingen in mijn onderbuik, zo lekker was het. Na een tijdje opende ik mijn ogen weer en kroop ik naar hem toe. Voorzichtig duwde ik hem op zijn rug, zodat ik op zijn borst lag. Dat gaf een veilig en vertrouwend gevoel zoals altijd. Ineens voelde ik iets tegen mijn bovenbeen aandrukken en kwam ik tot de conclusie dat het zijn geslachtsdeel was die alweer stijf was. Er verscheen een speelse twinkeling in mijn oog, nu was het mijn beurt om hem terug te plagen. En dit was de geweldige gelegenheid ervoor. 'Dat was heerlijk,' zei ik zwoel, waarna mijn lippen nog maar een paar kleine centimeters van de zijne verwijderd waren. Ik deed net alsof ik niet opgemerkt had, dat hij een stijve had en streelde zachtjes zijn gespierde borst en gaapte kunstmatig. 'Maar wel vermoeiend, ik denk dat ik maar eens ga slapen.' zei ik serieus, maar meende het niet. Ik wilde hem gewoon in de maling nemen, hij zou vast balen als een stekker. 'En als straf, geen kusjes meer.' zei ik net zo zwoel en een beetje lachend. Langzaam ging ik van hem af, waardoor mijn voet per ongeluk zijn stijve raakte en ik trok de dekens over me heen en draaide met mijn rug naar hem toe. 'Welterusten.' zei ik waarna ik mijn best moest doen om mijn lach in te houden. Ik was nu zo benieuwd naar zijn reactie, ik wist dat hij me nog gewoon wilde en me niet kon weerstaan.

    Finn Hudson

    Ik kreunde nu ook door de geweldige gevoel die er door me heen ging, het voelde heerlijk aan en ik kon er maar geen genoeg van krijgen. Ik begon nu het tempo nog iets hoger op te voeren en kreunde genietend. Ik kon gewoon echt geen genoeg meer van haar krijgen. En vooral vond ik het lekker als ik leidde en zij het moest ondergaan. Dat wond me alleen nog maar meer op. Maar seks met haar was altijd heerlijk. Ik draaide ons nu om en duwde haar overeind, zodat ze zat en wilde dat ze me nu ging berijden. Nog steeds stootte ik in haar en kreunde ik iedere keer. Ik zou Bella niet meer laten gaan en ik zou niemand haar meer pijn laten doen, ze was mijn meisje en niemand maar dan ook niemand deed haar meer pijn. Ik snapte überhaupt niet waarom iemand haar pijn zou willen doen, ze was zo zacht en lief. Zo schattig en perfect. Hoe kon iemand dat doen? In ieder geval zou ik ervoor zorgen dat niemand haar een haar zou krenken. Ik zou de hele tijd bij haar blijven en het deze keer niet verpesten door tegen haar te schreeuwen. Wat bezielde me? Ik werd moe omdat ik geen ruimte had, maar nu zou ik dat niet meer worden. Ik wist wat ik wilde, en dat was Bella voor altijd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Kurt kwam luid kreunend en schokkend klaar, waarnaar ik zijn goedje door slikte en Kurt me zachtjes op mijn rug duwde in bed. Hij ging op me liggen en samen rusten we even uit. Ik sloeg mijn armen om me heen en glimlachte voldaan, maar toch verlangde ik naar hem en had ik nog steeds een stijve. Kurt zei een paar dingen zwoel, waardoor ik kippenvel kreeg en alleen maar meer naar hem verlangde. 'Kurt' kreunde ik het uit toen zijn voet perongeluk mijn stijve raakten. Ik baalden nu echt wel, aangezien hij moe was, maar ik wou hem nog steeds. Pruilend trok ik toch ergens ruw de dekens van hem af en bekeek ik zijn naakte lichaam, wat me weer opwond. 'Waarom ben je toch zo lekker en zo lekker om naar te kijken' zeg ik pruilend. Ik kon echt hem niet weerstaan, zonder hem om de draaiden. Pakte ik zijn hand en legde het op mijn stijve en met mijn hand en zijn hand ging ik erover, waarnaar ik zachtjes kreunden. Ik liet het weer los en drukte mijn onderlichaam tegen zijn kont aan. 'Ik wil je' zeg ik zwoel in zijn oor. Ik wist dat Kurt nu mij ook niet kon weerstaan en even dacht ik na. Opeens had ik hem door, hij zat me gewoon te plagen. 'Plaag me niet' zeg ik pruilend, maar je hoorde een smeekgeluidje. Ik wist dat Kurt vroeg of laat me gewoon terug ging plagen, aangezien ik net hem ging plagen. Beiden hielden we gewoon zo graag van plagen tegen elkaar. Ik hield zoveel van hem en wou hem gewoon weer. Ik drukte mezelf stevig tegen hem aan en plantte kusjes in zijn nek. 'Je bent nog lang niet moe' zeg ik een beetje hees.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kreunde het uit van genot en Finn ging iets hoger met zijn tempo, waarnaar ik ook meebewoog. Alles werd zo intens en zo lekker. Finn draaide ons om, zodat ik nu boven lag en hij duwde me recht en wou dat ik hem bereed. Met alle liefde bereed ik hem nu en hield me recht door mijn handen op zijn schouders te leggen. Ik bereed hem hard en ik voelde dat ik zo op mijn hoogtepunt zou komen. 'Finn' mompelde ik kreundend en uit liefde. Ik wou alleen hem en ik bleef altijd bij hem. Even liet ik hem los en pakte zijn handen en legde die op mijn borsten, doelend dat hij mocht strelen en hield me weer vast, waar ik ze eerste legde. Na een tijdje kreunde ik hard en kwam schokkend klaar. Even moest ik op adem komen, want alles was zo heftig en zo intens en zo lekker. Vervolgens bereed ik hem weer, zodat hij klaar kon komen. Alles tintelde nog van genot en toch dat we in bad waren had ik het warm gekregen en werden mijn wangen licht roze. Nu had ik zeker een goed zicht op zijn gespierde borst en onderbuik. Met mijn ene hand streelde ik zijn borst en volgde de lijnen van zijn spieren. 'Ik hou van je' zeg ik verliefd en gemeend en kijk hem aan. Even stopte ik met berijden en zoen hem liefdevol en ging weer verder met hem berijden. Hij was mijn alles en mijn prins op het witte paard. Ik zou zeker wel willen om met hem elke dag in bed te duiken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Door zijn fluisteringen en wat hij allemaal deed weer ik ook opgewonden en had ik ook een stijve gekregen. Zelfs met praten werd ik al opgewonden door hem. Ik hoorde wat hij verder zei en begon te lachen om hem omdat hij me doorhad. Hij was echt zo schattig. Ik sloot genietend mijn ogen toen hij kusjes drukte in mijn nek en kreunde lichtjes. Natuurlijk was ik nog niet moe en wilde ik hem net zo graag als hij mij wilde. Natuurlijk verlangde ik meteen alweer naar hem, hij was gewoon niet te weerstaan. Ik draaide me langzaam om en zoende hem nu hartstochtelijk. Met mijn hand, die hij op zijn geslachtsdeel had gelegd streelde ik nu zachtjes en teder zijn geslachtsdeel. Blaine had echt een grote impact op me, hij kon me zo opgewonden krijgen. En hij kon ook gemakkelijk zijn zin krijgen. Als hij me dan aankeek met zijn bruine puppy ogen en pruilde was ik al verkocht en kon hij zo zijn zin krijgen. 'Ik hou van je,' zei ik lief tegen hem waarna deze keer mijn lippen in zijn hals drukte om daar een zuigzoen te plaatsen. Ik was zoals altijd weer helemaal verkocht en ik kon niet zonder hem.

    Finn Hudson

    Ik streelde nu haar borsten en voelde haar klaarkomen en zoende haar terug. Vervolgens ging ze weer verder met mij te berijden en kreunde ik luid en sloot ik genietend mijn ogen. Ik hield echt met mijn hele hart van haar. Mijn hele leven wilde ik met haar delen en binnenkort zou ik haar laten zien hoeveel ze voor me betekende. 'Ik hou ook van jou.' kreunde ik waarna ik het tempo weer iets opvoerde en ik met een geweldig gevoel klaarkwam. Ik ging uit Bella en legde haar weer op me, zodat ze met haar hoofd op mijn borst rustte. Ik moest nog wel even uitrusten aangezien ik ook buiten adem was. Ik streelde zachtjes Bella's rug en voldaan sloot ik weer even mijn ogen. 'Ik laat je nooit meer gaan.' zei ik naar waarheid, ik zou haar nooit meer laten gaan. Mijn hele leven zouden we bij elkaar blijven en ik zou haar echt laten zien wat ze betekende voor me. Wat ze betekende alles voor me, mijn ware liefde. Mijn prinsesje, mijn hele leven was ze.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde zachtjes doordat hij een zuigzoen in mijn nek plantte en dat hij over mijn geslachtsdeel streelde. Gelijk voelde ik weer vlagen van genot in mijn onderbuik en glimlachtte voldaan. Ik kreeg Kurt altijd waar ik hem wil hebben. Als ik wat deed, dan was hij gelijk verkocht en deed hij het wat ik wou of waar ik zin in had. Ik had gewoon hele grote impact op hem en dat vond ik zo leuk. Maar zo zag je dat ook dat hij verliefd op me was, dat hij van me hield. Andersom was dat ook, als hij ergens zin in had, kon hij me ook zo krijgen of dat ik iets deed. Elke streel, elke kus, elke aanraking van Kurt dan kreeg ik al kippenvel en was ik gelijk opgewonden. Ik hield echt heel veel van Kurt en ik kon niet zonder hem. 'Ik hou ook van jou' zeg ik fluisterend en sloeg mijn armen om hem heen en trok hem op me, zodat hij op me lag. Ik voelde dat Kurt nu ook een stijve had en glimlachte ontdeugend. Met mijn ene hand ging naar zijn kont en plagend kneep ik erin. Ik kon het toch niet laten, hij was zo leuk om te plagen. Ik was de enigste die Kurt mocht plagen, van mij kon hij het hebben en ik deed het uit liefde. Met mijn andere hand legde ik op zijn rug en streel hem zachtjes. Ik genoot verder van zijn kusjes en zijn strelingen bij mijn geslachsdeel. Wat hield ik toch van hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Finn kwam daarna ook klaar en ging uit me, waarnaar hij me op zich neerlegde en ik met mijn hoofd op zijn borst rustte. Ik genoot direct van zijn warmte en ook van het water. Ik voelde me niet meer vies, aangezien Finn nu helemaal aan me zat en nog zijn plekken branden op mijn lichaam. Alles viel als het ware van me af en één ding wist ik zeker. Ik was gelukkig met Finn(Wou Kurt typen. XD). Gelukkig was ik al snel rustig en kon ik weer normaal ademen en hijgde ik niet meer. Toch werd de moeheid overheersend en voelde ik me moe worden. Nu liet ik mijn lichaam helemaal op hem liggen en sloot ik af en toe moe mijn ogen. Ik was zwanger en had een kind in me en dat koste ook al mijn energie. Seks had je ook heel veel energie nodig en wat er net was gebeurd met Damian was nog veel meer. Nu kon ik me het wel afzetten, maar emotioneel en lichamelijk was ik eerlijk gezegd gewoon uitgeput. Alles van vandaag kwam gewoon in één keer binnen en dan was het logisch dat ik moe was. Door Finn's borstkas die op en neer ging voelde ik me helemaal rustig en veilig. Ik lag gewoon in Finn's armen en ik voelde me zo veilig en vertrouwd. Ik was nergens bang meer voor wat dan ook, omdat ik Finn had. Ik hoorde wat hij zei, waardoor ik gemeend glimlachte en een kusje op zijn borst plantte en weer mijn hoofd op zijn borst lag. Ik genoot ook stilletjes van zijn gestreel van mijn rug en kreeg gewoon kippenvel. Finn had gewoon hele grote impact op me en was gewoon verslaafd aan hem. Ik wou hem echt niet kwijt, hij was alles voor mij, mijn prins op het witte paard, mijn ware liefde en ga zo maar door. Finn was mijn leven en hij kon me alleen op de been houden. Net zoals Kurt en Blaine zonder hun kon ik ook niet. Mijn broer natuurlijk, mijn huisarst, mijn beste vriendin. Nu zag ik dat gewoon heel veel mensen om me gaven en me gewoon niet kwijt wouden en van me hielden. Ik was zo gelukkig en vooral met Finn. Ongemerkt vielen mijn ogen dicht en viel ik toch half inslaap.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik schrok een beetje van zijn kneep en lachte daarna een beetje, ik wist gewoon dat hij het niet kon laten om me weer te plagen. Wat ik natuurlijk niet erg vond, het maakte me aan het lachen. Ik drukte nu kusjes op zijn voorhoofd en kuste zo zijn hele gezicht en zorgde ervoor dat ik geen plekje vergat om te kussen. Zijn gezicht was gewoon pure perfectie, net zoals zijn lichaam die echt prachtig was. Ik vond alles prachtig aan hem. Zijn stem, waar ik maar al te graag naar luisteren. Zijn stem kon sexy zijn en me zo opwinden. En als hij zong, dan smolt ik gewoon helemaal. En zijn prachtige lach moest ik al helemaal niet vergeten, als hij lachte vergat ik de wereld om me heen gewoon even. Het was alsof de tijd even stilstond. Ik wist dat niemand perfect was, maar in mijn ogen was Blaine dat wel. En mijn liefde voor hem was gewoon eindeloos en zou nooit vervagen. Ik zag hem zoals niemand anders hem zag, we wisten alles van elkaar. Want Blaine kende me zoals niemand anders me kende en toch hield hij van me. Ik kon honderd procent mezelf zijn bij hem en hij kon dat ook bij mij zijn. Buiten dat hij mijn verloofde was, was hij ook mijn beste vriend. Hij was altijd al mijn beste vriend, voordat we iets kregen samen. Natuurlijk was Bella mijn hartsvriendin en was onze vriendschap anders omdat Bella een meisje was en Blaine natuurlijk een jongen. Onze liefde was echt sterk en niet te verbreken. We hadden vele tegenslagen gehad, maar uiteindelijk kwamen we toch weer bij elkaar uit. Dat was een teken, een teken dat we voor elkaar bestemd waren. En wat er verder nog op ons pad komt, zullen we ook overwinnen samen. Door zijn strelingen kreeg ik kippenvel en veroorzaakte een warm gevoel in mijn onderbuik. Ik streelde zijn geslachtsdeel nog zachtjes en teder en speelde er af en toe een beetje mee, om hem gek te maken.

    Finn Hudson

    Ik merkte dat Bella vermoeid was en zag haar ogen dichtvallen. Volgens mij sliep ze? Of was ze half in slaap gevallen. Ik liet het water leeg lopen en tilde haar op en stapte met haar in mijn armen uit het bad. Ik liep naar de linnenkast en haalde er twee handdoeken uit en wikkelde de handdoek om Bella heen, zodat ze op kon drogen. De andere handdoek liet ik even nonchalant om mijn schouder hangen en vervolgens liep ik terug naar onze slaapkamer. Teder legde ik Bella nu gewoon naakt ik bed en droogde ik voor haar nog even haar haren, zodat ze daar geen last meer van had. Nu droogde ik mezelf helemaal af en toen ik ook droog, gooide ik onze handdoeken nonchalant en slordig neer op de grond. Ik was een echte sloddervos en Bella daarintegen was totaal niet zo. Wat wel goed was, aangezien alles dan echt een bende zou worden. Ik keek even naar Emily en zag dat ze gewoon rustig verder sliep, ze was ook erg moe en alles. Maar ze was ook zo klein en spanningen die ze voelde was ook erg vermoeiend voor haar. Ik ging naast Bella liggen en sloeg ik mijn armen om haar heen en drukte ik haar dicht tegen me aan. Ik had het gemist om zo te liggen met haar in mijn armen. Het voelde nu alsof ik na een lange reis weer thuis gekomen was. Ik genoot van de warmte van haar lichaam en drukte teder een kusje op haar voorhoofd. 'Ik hou zielsveel van je.' fluisterde ik zachtjes naar haar, niet wetend of ze sliep of niet en of ze het hoorde. Maar mij maakte het niks uit of ze het hoorde, ik wilde het gewoon zeggen en het voelde gewoon goed om het te zeggen tegen haar. 'Je bent helemaal veilig en ik laat je nooit meer gaan.' zei ik gemeend waarna ik gelukkig glimlachte. Zij maakte me echt zo gelukkig in het leven, ze betekende echt de wereld voor me en ze zou een perfecte moeder worden. Dat was ze nu al, voor Emily. Toen Rachel haar in de steek liet, was zij er altijd voor Emily. Als ik heel eerlijk mocht zijn, verweet ik Rachel dat nog steeds. Alleen maar omdat ze het zo moeilijk had, kon ze er niet zijn voor haar eigen dochtertje. Bella had het ook moeilijk en zij kon het wel. Meteen dacht ik aan iets anders, waarom dacht ik überhaupt aan Rachel? Bella was anders dan haar, heel anders dan haar en daar was ik heel erg blij mee. Ik was blij dat ze zichzelf kon zijn bij me, want ik hield van haar om wie ze was.

    ( Hahahahaha XD)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:33 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Schatje, ik reageer morgen op alles. Ben moe, de laatste tijd slaap ik slecht. D: Dus ik ga slapen! Tot morgen en alvast slaaplekker. (: <3 )


    One Who Travels A Higher Path.

    ( Aww liefje toch, is goed spreek je morgen weer! Slaap lekker)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    MissStoran schreef:
    Lizz
    Als ik weer wakker ben voel ik me nog beroerder en ik kreun zacht.
    Ik zag dat de rest er ook niet gezond uit zag.
    "na je hebt hier genoeg bedden dus als je genoeg uitrust komt het goed"


    Damon

    'Uhhuh' mompel ik.
    Ik zucht even en kijk voor me uit..


    El Diablo.

    [bloedneus brb]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lizz
    Ik kijk even naar de rest.
    "oke we gaan allemaal slapen, wanneer is jullie eerst volgende wedstrijd?" vragend kijk ik naar Damon.
    als ze nu zouden slapen en gefnoeg rust kregen zou het over zijn en konden ze spelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan