• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Damon

    'Ja joh, niet eens een relatie en dan een huwelijk?' grinnik ik.
    'Besides, heb ook geen ring' grijns ik..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grijns "ach eens moet de eerste keer zijn " ik begin te lachen. "je hebt heel veel huizen, bent sterspeler en vanalles, super rijk en je hebt geen ring. Wat voor een man ben je dan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach even, 'of ik moet nu gaan kopen' mompel ik.
    Ik grijns even en kijk voor me uit...


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik even en kijk rond in het huis "na geef maar eens een rondleiding" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Nee, ben moe' mompel ik.
    Ik zucht en grijns even.


    El Diablo.

    lizz
    Ik glimlach "nu je er over praat ik eigenlijk ook. Na laten we gezellig naar bed gaan en slapen" zeg ik sarcastisch.
    Ik geeuw even onbewust en bloos even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Dit was gewoon de hete seks waar ik altijd zo erg naar verlangde, helemaal met Kurt. We maakten dit gewoon samen perfect en hemels. Kurt was gewoon perfect van binnen en van buiten, ook buiten seks was hij geweldig, maar ook met seks was hij perfect en hemels. Er kwam gewoon puur liefde aan te pas en we wouden alleen elkaar. Elke keer kon ik me gewoon niet beheersen en wou ik hem. Ik opende weer mijn ogen, aangezien ik hem net heb gesloten en zag hoe Kurt hierop reageerde. Je zag gewoon aan hem dat hij het lekker vond en dat hij gewoon zat te genieten. Hij had zijn ogen genietend gesloten en zag dat zijn handen stevig om het laken geklemd had puur uit genot. Een laagje zweet lag op zijn lichaam, wat ook op mij lag. En een paar zweetdruppels baanden een weg op onze beiden voorhoofde. Kurt kreunde zachtjes uit genot en zei af en toe mijn naam. Nog steeds stootte ik hard door in hem en kreunde nu elke keer harder, maar moest wel opletten. Dadelijk hoorde iemand ons nog en dat zou toch wel awkward zijn. Vlagen van genot kwamen elke keer in mijn onderbuik en het werd steeds na iedere stoot heviger. Ik hijgde nu heel erg en op dit moment wist ik dat ik klaar zou komen. Ik liet zijn geslachtsdeel even wat het was en pakte met mijn hand zijn heup en stootte nu sneller. Alles kwam tegelijk en ik kwam luid en schokkend klaar, alleen zat ik nog steeds diep in hem. Ik was op moment het vergeten om mijn geslachtsdeel eruit te halen, maar op zich was het niet zo erg. En kwam diep in hem klaar. Ik had helemaal niet een soa of wat dan ook en ik wist dat Kurt ook niets had, aangezien hij alleen met mij seks had gehad. Oke, ook met Steven alleen steven leidde ook, terwijl hij pijn leed. Waarom zat ik zou weer aan hem te denken? Ik zette mijn gedachtes af van Steven en concentreerde weer op mijn ademhaling en op Kurt. Ik ging rustig uit hem en legde zijn benen weer goed, terwijl hij languit voor me lag. Even hijgde ik uit en na een tijdje boog ik me voorover en kuste zijn geslachtsdeel en gaf kleine likjes en nam hem helemaal in mijn mond.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kreunde het uit van genot en ergens verbaasde me dat wel. Ik was niet zo snel dat ik gelijk hard kreunde van genot en nu kwamen er al vlagen van genot in mijn onderbuik. Dit deed echt heel veel, terwijl het maar zachtjes stootjes waren. En gewoon door zijn nu kleine handelingen. 'Ik hou ook van jou' kreunde ik uit genot en verlangen. Opeens wist ik het! Ik had ergens gelezen als je zwanger was, werd alles overweldigend en wou je alleen maar meer en was alles tien keer zo erger. Alles was dan ook zo gevoelig beneden en zo zacht en teerbaar. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en draaide ons moeilijk om. Aangezien we in bad waren, toch was het gelukt en lag ik nu onderop en hij bovenop me. Ik sloeg mijn benen om zijn middel en drukte met mijn benen zijn onderlcihaam steviger tegen mij aan, waardoor zijn geslachtsdeel dieper in me ging en ik kreunde. 'Finn, harder!' kreunde ik redelijk hard en plaats mijn lippen vol lust en verlangend op de zijne. Alles werd gewoon erger, ik was gewoon zo opgewonden, zo vol lust en puur liefde. Ik wou hem gewoon en wou dat hij harder in me stootte en me gewoon hard nam. De beelden kwamen niet meer terug, maar ik voelde me gewoon veilig en helemaal op me gemak bij Finn. Ik wist hoe Finn was met seks met mij. Hij deed het voorzichtig en vol met liefde. Hij wou ook mij geen pijn doen en wou gewoon dat ik het fijn had en beheersde gewoon zichzelf voor mij. 'Finn, neem me' zeg ik smekend en verlangde hem helemaal. Toch om een zetje te geven zette ik mijn nagels in zijn huid, als teken dat ik het meende. Dit kwam alllemaal door de zwangerschapshormonen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik grinnik, 'ik vind het best' grijns ik.
    Ik sta op en rek me even uit..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Mijn lichaam begon steeds meer te schokken uit genot. Ik voelde hem iets sneller stoten en harder kreunen. Zelf begon ik ook harder te kreunen en te hijgen. Iedere keer was dit zo hemels met hem. Iedere keer hunkerde ik naar meer en het was gewoon moeilijk om van hem af te blijven. Iedere keer was seks met hem zo intens en hoe vaak we het ook deden, het bleef iedere keer weer bijzonder en het voelde iedere keer weer onwijs heerlijk aan. Ik werd het gewoon nooit zat om seks te hebben met Blaine, en ik zou het ook nooit zat worden. Blaine liet mijn geslachtsdeel los en dan voelde ik hem klaarkomen in me. Ik voelde me nog zo behaaglijk door hem, dat het me niet eens wat kon schelen. Ik wilde hem gewoon, zijn aanraking. Ik wilde gewoon alles van hem. Terwijl hij even op adem kwam, deed ik hetzelfde en keek ik door mij wimpers heen naar hem, mijn uitzicht was natuurlijk heel erg aangenaam. Ineens voelde ik zijn zachte lippen op mijn geslachtsdeel en kreunde ik het uit. Hij maakte me echt compleet gek en iedere aanraking van hem was overheerlijk. Ik voelde hete sidderingen door me heen gaan door zijn likjes en toen hij hem helemaal in zijn mond nam. Ik kreunde telkens naar meer, maar ik voelde ook aan dat het niet zo erg lang meer zou duren voordat ik mijn hoogte punt zou bereiken. Ik was al zo opgewonden dat het helemaal niet lang meer zou duren. Mijn handen en benen werden gewoon helemaal week door zijn aanrakingen. Nog steeds kon ik niets doen, maar balen deed ik niet. Ik was nu echt bezweet en mijn wangen waren licht roze geworden door de inspanningen. Mijn lichaam begon nu zelfs nog heviger te schokken van alle genot. Ik hield zoveel van hem en ik wist dat ik nu veilig was. Alles kwam goed, zolang Blaine en ik maar samen waren.

    Finn Hudson

    'Oh Bella,' kreunde ik opgewonden door wat ze allemaal zei, wat ze allemaal zei wond me echt ontzettend op. Toch was ik een beetje verbaasd dat ze zo deed. Normaal deed ze nooit zo en was ze liever afwachtend. Maar ik vond het niet erg, in tegendeel zelfs. Toen ze zei dat ik harder moest stoten, zag ik dat als groen licht dat ik op mijn eigen tempo mocht stoten. Ik twijfelde geen moment en begon redelijk hard in haar te stoten, wat voor mij direct veel heviger aanvoelde. Ik kreunde nu terwijl ik haar verlekkerend bekeek. Ik had dit echt gemist met haar, en het liefst deed ik het wel iedere dag met haar. Het was gewoon fijn en vooral omdat we onze liefde deelden voor elkaar. Ik merkte dat ze zich veilig voelde nu en dat ze niet meer dacht aan Damian, of aan iemand anders. Dat deed me echt goed en ik deed ook echt mijn best om die beelden te laten verdwijnen bij haar. Niemand zou haar meer pijn doen, niemand zei ik je. Ze was mijn wereld en niemand kwam meer aan haar, behalve ik. Ik streelde liefdevol en zacht haar doorweekte haren en zoende haar vervolgens vol lust, maar ergens ook toch hartstochtelijk op haar mond. Mijn handen gleden rustig naar haar borsten, die ik vervolgens liefdevol en zachtjes streelde. 'Ik hou van je' kreunde ik opgewonden. Een geweldig gevoel was er in mijn onderbuik, die telkens heviger werd.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 21:00 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Ik glimlach ' na lijdt me de weg naar het hwilige bed' glimlach ik naar gem en kijk hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach en til haar op terwijl ik haar over mijn schouder gooi.
    Grijnzend begin ik te lopen en kom al snel bij het bed aan.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 10:14 ]


    El Diablo.

    Lizz

    Ik slaak een gil alshij me over zijn schouder gooit en grinnik even om mijn actie.
    Boven wacht hij voor het bed. ' veel te klein' grij s ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Weet ik, in Barca heb ik een huis met een bed waar iets van 5 mensen op passen' mompel ik grijnzend.
    Ik zet haar rustig neer op bed en plof ook ergens neer..


    El Diablo.

    Lizz
    ik kijk hem met grootte ogn aan "tering" mompel ik.
    Hij zet me op het bed neer en ploft ook neer.
    Snel trek ik mijn ballerina's uit en schuif onder de dekens. "dit bed ligt lekker"

    [scouting


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Weet ik' zeg ik en laat me op mijn buik vallen.
    Ik leun met mijn kin op mijn armen en grijns even, 'dus.,'


    El Diablo.