• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    JAAAAAAAAAA!!!!!!!! oké, mag ik beginnen???


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    [Mijn topics. Ik schrijf morgen pas, want ik ben nu aan het schrijven voor een wedstrijd]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Cordelia Willow Summerfield | Posh Totty
    'Dag lieverd.' zegt mijn vader op een zoetsappige toon waardoor ik het liefst wil kotsen over hem heen. Ik stap uit en pak mijn koffer en mijn tas uit de achterbak. 'Dag zusje!' zegt Katherine en als antwoord steek ik gewoon mijn middelvinger op en loop naar de school. Eindelijk is de vakantie gedaan. Het scheelde niet veel of ik had een paar mensen de nek omgedraait. Ik zet mijn koffer bij de andere vlak voor de deur en ga erop zitten. En nu wachten tot een ander Posh Totty komt.

    Annabelle Lealle Fritton
    Ik sla de deur van de auto dicht zonder nog iets te zeggen tegen mijn vader. Hij is een egoïstische zak waar ik geen woorden aan vuil wil maken. Mijn tassen zijn hier al, in tante haar kantoor. Ik loop het bekende terrein op en verwacht elk moment één van de first years te zien met een paintball geweer maar ze zijn er blijkbaar toch nog niet.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |"Boem," zei de krokodil.|


    kindness is never a burden.

    [Mijn topics.]


    help

    Savannah

    Verveeld stap ik de Ferarri uit en neger mijn ouders. 'Eindelijk, ze is weer weg' hoor ik mijn pa mompelen. 'Ja, doei flikker, ik ga jouw ook niet missen hoor!' grijns ik, en pak mijn twee koffers uit de kofferbak. Om ze nog even te pesten gooi ik de klep met een enorme klap dicht. Ik hoor dat ze beginnen te schreeuwen, maar het maakt me niet uit. Ik grijp mijn koffers en rol ze met me mee. opeens zie ik Cordelia zitten en ik loop naar haar toe. 'Nou, ook zo'n "fantastische" vakantie gehad?' zeg ik, en plof op mijn koffer terwijl ik mijn nagels bestudeer..


    El Diablo.

    Lou Lou Lynsi | Chavs

    `Sorry lieverd, maar er is echt geen andere oplossing.´
    `Maar mam...´
    `Nee, het is of een kostschool, of niets.´
    Ik trok haar koffer ruw de auto uit. `Binnen de kortste keren ben ik hier toch wel weg.´ Mompelde ik.
    `Wat zei je?´
    `Niets hoor...´ Ik deed mijn schoudertas beter op m'n schouder, en liep zonder me om te draaien naar het huis. Nou maar kijken wat er komen ging...

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:10 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Cordelia Willow Summerfield |Posh Totty|
    'Nou ook zo'n "fantastische" vakantie gehad?' vraagt Savannah als ze ook op haar koffer gaat gaan zitten. Ik hoor het sarcasme. 'Ja echt geweldig, mijn pa moet leren met zijn flikken van mijn lijf te blijven.' zeg ik en kijk om me heen. Misschien is er hier iets leuks te doen. 'Waren je ouders ook zo vervelend? Ze sloten me letterlijk op.' Ik kijk haar vragend aan en sla mijn ene been over het andere.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy.
    Noah stapte de oude wagen van zijn vader uit. Hij gooide zijn rugzak over zijn schouder en nam zijn zak in zijn hand vast. De hoop dreadlocks wierp hij naar achteren met zijn enige vrije hand over. "Doei pap," mompelde hij nonchalant waarop zijn vader antwoordde,"Ik haal je op met Kerst." Hij probeerde nog wat te glimlachen naar zijn zoon maar Noah negeerde het en sloeg de autodeur achter zich dicht. Met zwarte rook en veel lawaai reed de wagen terug weg en liep Noah richting de school. Toen hij bijna bij de deur was herinnerde hij zich weer dat de vorige headboy was afgestudeerd en nu Noah headboy was. Wat inhield dat hij nieuwelingen moest verwelkomen. Welcome in hell.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:11 ]


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    |"Boem," zei de krokodil.|


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alicia Coco Adams | Chavs
    Als de auto voor de school stop, stap ik meteen uit en sla de deur met een harde klap dicht. Ik zie mijn adoptiemoeder haar raampje van de auto naar beneden gaan. "Fijn schooljaar dan maar?" zegt ze en kijkt me even aan. "Ja." mompel ik en neem mijn koffer uit de achterbak, ook deze sla ik met een harde klap dicht. Zonder nog wat te zeggen hang ik mijn tas over mijn arm en trek ik mijn koffer op wieltjes achter me aan. "Dag Alicia!" hoor ik mijn adoptiemoeder roepen. Shut up bitch! Moet iedereen je horen? Rij gewoon weg?! Ik ben blij dat ik weer van die rot ouders af ben! Ik heb er maar weer eens een paar mooie blauwe plekken overgehouden door hen. Ik zou ze moeten aanklagen! Ik kijk rond op de bekende school en merk veel bekende op, maar ook mensen die ik nooit eerder zag.


    16 - 09 - '17

    Savannah

    'Ja echt geweldig, mijn pa moet leren met zijn flikken van mijn lijf te blijven.' zegt ze, en ik knik. 'Vaders zijn gewoon flikkers, die handtastelijk moeten zijn bij hun kinderen omdat hun vrouw te rimpelig is en alles is ingezakt' mompel ik, en steek een sigaret op. 'Waren je ouders ook zo vervelend? Ze sloten me letterlijk op.' vragend kijkt ze me aan. 'Meid, luister naar wat je zegt. Het zijn ouders, die zijn altijd vervelend' zeg ik. Ik grinnik kort en blaas de rook uit. 'Maargoed, mijn vakantie. Drugs, vechten, feesten en alcohol' grijns ik, 'en klappen van mijn pa' mompel ik, en mijn gezicht betrekt een beetje..


    El Diablo.

    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl
    Niet echt geïnteresseerd, zat Marie te smsen. De rode oldtimer van haar vader raasde over de autosnelweg.
    "Hoe lang nog?" zuchtte ze verveeld.
    "Vijf minuten."
    Er viel weer een stilte. Tja, de conversaties tussen haar en haar vader waren dan ook niet echt bijster interessant. Wanneer de auto eindelijk parkeerde, stopte ze haar gsm weg en begon met haar nagels te prutsen terwijl ze uitstapte.
    "Dankje. Ik hoop tot nooit meer," zei ze tegen haar vader wanneer die haar koffers uitlaadde en ze in haar handen drukte. Hij gaf geen commentaar. Ze ging op weg naar de deur, waar ze onder andere Cordelia zag zitten, en duwde perfect balancerend op haar veel te hoge hakken, de koffers in de handen van één of ander kind dat ze hier nog nooit gezien had, met de woorden dat ze moest maken dat die moest maken dat ze in haar kamer terechtkwamen.


    help