• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mijn topics]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Cordelia Willow Summerfield
    'Alweer?' zeg ik en trek een wenkbrauw op. 'Hebben die echt niet anders te doen dan slaan? Laat maar ik weet het antwoord al. Nou die drugs, vechten, feesten en alcohol gaat nog steeds door.' Grijns ik. Het mooie aan St Trinians: zelfs de leerkrachten zitten aan de weet en de drank. Ik kijk om me heen. First Years... waar zijn ze als je ze nodig hebt voor je koffers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ethan William Peterson | Geek.
    Ethan stapte uit de zwarte Mercedes van zijn ouders en gaf hen beiden een kus op hun wang. "Doei schat," zei zijn moeder met een zoete glimlach terwijl ze in juist heel erg blij was dat ze weer van de te drukke Ethan verlost waren. "Ik zie je rond Kerst," zei Ethan met een glimlach en haalde zijn smetteloze zwarte koffers uit de kofferbak. Toen zijn ouders met hoge snelheid wegscheurden zwaaide Ethan hen nog vrolijk na voordat hij richting het grote gebouw liep.


    kindness is never a burden.

    | St Trinians ziet er trouwens zo ongeveer uit:



    |


    kindness is never a burden.

    [Iemand voor Marie?]


    help

    Savannah

    'Alweer? Hebben die echt niet anders te doen dan slaan? Laat maar ik weet het antwoord al. Nou die drugs, vechten, feesten en alcohol gaat nog steeds door.' grijnst ze. Ik knik en lach even. Opeens zie ik een paar first years de hoek om rennen met allemaal verf over hun heen, gevolgd door een grijnzende Nathaniel met een paintball geweer. Ik lach en al snel komt hij naar ons toe.


    El Diablo.

    Ryan Adam Worth | nieuweling
    Ik stap nors de wagen uit en til mijn tas over mijn schouder. Ik pak een koffer en loop al slenterend naar het gebouw. Wat is dit hier voor plek? Een gesticht? Hm ik zou er nog tussenpassen ook dan. Ik loop naar het gebouw en zie een paar meisjes op hun koffers zitten. Ik haal een wenkbrauw op en loop naar dan naar een ander meisje die wel rechtstaat en haar koffer net in de handen van een ander kind geduwt heeft. 'Hi.' zeg ik dan gewoon.

    [das Marie dus xd]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cordelia Willow Summerfield
    Ik volg haar blik als ze begint te lachen en zie Nathaniël grijnzend op ons afkomen. 'Nee nee nee.' zeg ik met grote ogen en kijk naar het paintballgeweer. 'Weet je niet hoe moeilijk verf uit deze kleren gaat?' zeg ik hem waarschuwend. Ik denk niet dat het zal helpen aangezien hij waarschijnlijk geen bal om onze outfit heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Iemand voor Noah of Ethan? (: |


    kindness is never a burden.

    George Kensington - Geek

    Ik kijk uit het raam terwijl ik zacht een liedje zing. Mijn vader werpt me een waarschuwende blik toe via de spiegel. Zingen hoort niet bij "slimme mensen" volgens mijn vader. Ik gedachten verzonken kijk ik uit het raam. Ik ben blij dat mijn zussen niet naar deze school gaan, op 1 na dan. Het was tenminste beter dan ze allemaal. Melissa, de zus die ook naar deze school ging, zat naast me op de bank. 'We zijn er.' Gromde mijn vader. De auto stopt en ik stap meteen uit. Ik doe de kofferbak open en pak mijn tassen. 'George, Melissa, veel succes.' Zegt mijn vader als Melissa ook haar tas gepakt heeft. Hij geeft Melissa een knuffel en kijkt dan naar mij. 'Mocht ik ooit horen, van wie dan ook, dat jij lager dan een 8 hebt gehaald, dan halen we je meteen weer op.' Ik knik en mijn vader stapt weer in. 'Dag.' Zegt hij en hij rijdt weg. Melissa pakt haar spullen en kijkt rond. Ik heb geen zin om te wachten en loop naar binnen. Dit was een veel fijnere plek dan thuis.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    5TYLE5 schreef:
    |Iemand voor Noah of Ethan? (: |

    George?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rosalie Eleanor Sugg | Chav
    Na een lange rit waren we eindelijk terug bij St. Trinians aangekomen. Ik stapte zonder iets te zeggen meteen de wagen uit en haalde vrijwel onmiddenlijk mijn koffers uit de kofferbak. Met een luide klap liet ik deze terug dicht vallen en zonder nog iets te zeggen reden mijn ouders terug weg. Ik keek naar het vertrouwde gebouw en glimlachte kleintjes. Er snelden wat first years voorbij en ik trok een van hen naar me toe. Ik duwde mijn koffers in haar handen en gaf haar de oprdracht ze naar boven te brengen. Toen het meisje zich met mijn koffers naar boven haastte, ging ik op zoek naar een van lijn vriendinnen.

    [Iemand voor Rose?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Firebolt schreef:
    (...)
    George?


    |Ik stuur Ethan wel naar hem toe, goed? ^-^ |


    kindness is never a burden.

    Nathaniel

    'Nee nee nee.' zegt ze met grote ogen, en ik grijns breder. Heerlijk als mensen bang voor je zijn.. 'Weet je niet hoe moeilijk verf uit deze kleren gaat?' zegt ze waarchuwend. 'And i care, because?' grijns ik. Ik richt het paintball-geweer op haar en begin met schieten. Al snel ben ik klaar en richt ik grijnzend op Savannah. Opeens vist ze een briefje van 200 uit haar zak en geeft het. 'Oeh, meer dan vorig jaar' grijns ik, en plof op de grond. Ik leg het paintball geweer op de grond, en grijns breed naar Cordelia..


    El Diablo.

    SupahBaby schreef:
    Rosalie Eleanor Sugg | Chav
    Na een lange rit waren we eindelijk terug bij St. Trinians aangekomen. Ik stapte zonder iets te zeggen meteen de wagen uit en haalde vrijwel onmiddenlijk mijn koffers uit de kofferbak. Met een luide klap liet ik deze terug dicht vallen en zonder nog iets te zeggen reden mijn ouders terug weg. Ik keek naar het vertrouwde gebouw en glimlachte kleintjes. Er snelden wat first years voorbij en ik trok een van hen naar me toe. Ik duwde mijn koffers in haar handen en gaf haar de oprdracht ze naar boven te brengen. Toen het meisje zich met mijn koffers naar boven haastte, ging ik op zoek naar een van lijn vriendinnen.

    [Iemand voor Rose?]


    |Ik heb Noah voor Rose, desondanks ze niet in dezelfde groep zitten? |


    kindness is never a burden.