• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cordelia Willow Summerfield
    'Laat ik nu maar doen of ik dat dombo gedeelte niet gehoord heb.' mompel ik en zucht dan. Ik kijk naar mijn nagellak en wiebel wat met mijn voet. ik verveel me. Er gebeurt niets. Dan maar bedenken hoe ik die kleine steeds een stap voor ga zijn want ik wil winnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Cordelia Willow Summerfield
    Ik grinnik 'Die kleuren staan je fantastisch, Marie.' lach ik en kijk even naar haar kleren voor ik naar Nathaniël kijk. 'Ga jij nu letterlijk iedereen die hier komt staan bekogelen?' vraag ik en haal een wenkbrauw op. Ik leun wat op mijn armen naar achteren en pak mijn zonnebril uit mijn besmeurde tas. Ik zet hem op mijn neus en geniet even van het zonnetje.


    Annemarie Sophie Cambridge
    Marie gromde even haast onhoorbaar wanneer de jongen haar aanviel, eerst had ze nog willen weten wat zijn naam was, nu kon het haar niet echt meer schelen. Ze moest zich even inhouden en haar schouders verstrakten zich, net als haar kaaklijn wanneer ze haar kiezen op elkaar klemde.
    Het was niet vand de pijn of zo, het deed een heel stuk minder pijn dan dat ze zich herinnerde van vroeger, maar het zou gegarandeerd blauwe plekken achterlaten. Dat was wat ze zo haatte aan haar veel te tere huid, ze wilde hard zijn en avontuurlijke dingen doen, maar met haar gestel was dat zo'n beetje onmogelijk. Ze was er trouwens ook niet echt voor aangelegd.
    "Die kleuren staan je fantastisch, Marie," lachte Cordelia terwijl ze Maries kleren inspecteerde.
    "Helemaal," antwoordde het meisje grimmig.
    "Ga jij nu letterlijk iedereen die hier komt staan bekogelen?" vroeg ze dan aan de jongen.
    "Alle dombo's die niet betalen zoals jullie?" zei de jongen. Hij knikte even naar Cordelia en Marie. "Ja. Ja zeker," grijnsde hij. Hij griste een pakje kauwgom uit zijn tas en nam er eentje, waarna hij rondkeek en zuchtte.
    Marie viste een tube acrylverf uit haar tas - waar trouwens haar schildergerij in zat, dat zou ze nooit in iemand anders handen laten - en kwam overeind.
    "Weet je wat nu toevallig ook in de mode is? Megacoole kapsels die recht overeind staan en helemaal fel gekleurd zijn enzo. Het is helemaal gratis." Ze glimlachte even en ging achter hem staan om de knalrode verf in zijn haar te draaien - zonder dat ze eerst tot tien telde, zoals haar psychiater altijd zij. "Het blijft trouwens ook megalang zitten als je het er niet meteen uit wast."
    Ja, ze had al meer dan eens plastieken penselen gehad omdat ze ze niet snel genoeg had uitgewassen. Ze veegde haar handen af aan haar kleren.
    "Zo, nu ben je één en al welkom op Sint Trinians. Ik ga even checken of mijn kleren op de juiste plaats zijn beland," voegde ze er met nog steeds dezelfde glimlach aan toe. Pas toen ze binnen was moest ze zichzelf verwijten. Het was alweer een nieuw schooljaar en ze had vast en zeker al de verkeerde indruk gemaakt. Het maakte haar soms echt gek.

    [MUAHAHAHAHA. Yes she's mean. Maar ze is heel lief als je haar leert kennen. ^^ Ik ga straks denk ik nog een jongen maken.]


    help

    [Voilà, negentien regels. Krijg geen hartinfarct, lieve Lize!]


    help

    [jullie willen me dood zeker? --]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mhihhihihihi! Ik kijk nu St. Trinians 2.

    ACRYLVERF IS ECHT DE MEEST IRRITANTE VERF OOIT. Maar als je er goed mee kan werken, kan je er wel leuk relief mee maken. (:]


    help

    [oh bere zalige film xd ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ga eventjes soep maken. (:

    Tis bliksoep, duurt niet lang.]


    help

    [Nathaniel y u no respond?! D:

    Hope Marie wasn't too mean... xd]


    help

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    Idem. ^-^

    Ik reageer zo meteen.


    Oké:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    Ik draai mijn ogen even naar boven en zie een klein beetje van de verf. Ik grom en mompel wat op gevloek moest lijken. 'Dit is nog niet over, voor beide van jullie!' grijns ik, en loop naar binnen. Ik zoek de badkamer op en begin met het verf eruit te wassen. Als het er niet uitgaat heeft ze een probleem, dan kan ze naast mijn neef in het ziekenhuis gaan liggen..


    El Diablo.

    Cordelia Willow Summerfield
    Ik grinnik en sta op van mijn koffer. Ik moet me even omkleden. Ik kijk even fronsend naar mijn koffer. Hoe ga ik dit nu even fiksen? Ik grijns als ik een jongen zie. Een geek. Ik loop naar hem toe, knipper even verleidelijk met mijn ogen en vraag hem met een lief stemmetje mijn koffer te dragen. Hij knikt direct en ik grinnik. Hij pakt mijn koffers op en ik volg hem het gebouw in. 'Tot zo girls.' zeg ik tegen Savannah en Marie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Iemand nu voor Marie? Liefst iemand die ze al kent en graag mag. :3

    Ja, gewoon iemand die ze kent. xd


    help

    [Lol, Nathaniel's gedachte is best erg xd ]


    El Diablo.

    [HEEEEEY! IT'S YOU!

    Ik dacht al dat ik die signature ergens van kende. xd

    I don't care, dat mag. Marie is gemeen. xd]


    help

    Lou Lou Lynsi || Chaws

    `Dit word nog eens een leuk jaar.´ Mompelde ik vol sarcasme. `Nog ff en ik zou mijn mes er bij moeten pakken als het uit de hand loopt.´ Ik wierp mijn haren naar achter, en luisterde "Memories" van Within Temptation terwijl ik nog een keer om me heen keek naar alle kinderen. En met deze groep moest ik echt samen leven? No fucking way: De eerste die het lef had met zijn gore poten aan me te zitten, had een probleem.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 18:33 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.