• dump je story en als je daar tijd voor hebt kun je ook wel even mijne lezen :)
    i'll find you ~ Niall Horan

    (flower)


    <3

    Onvolkomen



    Het is midden in de zomer, 26 juli, en we zitten in de hangmat. We - dat zijn Mare en ik. Zachtjes duwt ze de hangmat heen en weer door af en toe haar voet tegen de grond af te zetten. Het is 21.39, de schemering valt in en de hitte van deze dag zakt langzaam weg. Mare heeft haar ogen dicht en geniet van de schommeling. Ik zit nogal stijfjes en probeer dit netjes op te schrijven: dat valt heus niet mee als de hangmat beweegt.
    De afgelopen maand hebben Mare en ik behoorlijk wat tijd doorgebracht in deze hangmat, hier in mijn achtertuin. De meeste mensen, ook onze schoolvrienden, zijn op vakantie en Utrecht lijkt rustiger te zijn dan ooit. In mijn achtertuin valt meer te beleven dan in de stad, dus we zitten hier vaak 's avonds, pratend en soms filosoferen we of dromen we over absurde idealen. Het leven is mooi.
    De afgelopen dagen hebben onze gesprekken serieuzere tonen aangenomen. We hebben veel gepraat over het afgelopen jaar en hoe deze situatie tot stand is gekomen. Mare is bang om te vergeten wat er allemaal gebeurde dit jaar en ik hou gewoon graag dingen bij. Daarom schrijf ik nu in dit notitieboek, dat een harde kaft met een tekening van een roze kat heeft. We hebben besloten ons verhaal op te schrijven - nou ja, eigenlijk schrijf ik het. Mare heeft er het geduld niet voor, zij schrijft liever korte gedichten. Onze gedachten, de situaties, echt alles zal ik hier met ijverig geduld opschrijven, uit mijn eigen herinneringen of uit Mare's verhalen en het is moeilijk om een passende intro te vinden. Daarom schrijf ik hier in het voorblad maar hoe we op het idee zijn gekomen, zodat ook dat niet vergeten word.



    This thing about you that you think is your flaw - it's the reason I'm falling in love with you.” Colleen Hover, Slammed

    "Dit is het verhaal van Roald en Mare, twee jongeren op de middelbare school. Als Roald na de zomer in de vijfde klas komt, zit er een nieuw meisje in zijn klas, Mare. In het begin valt ze hem niet op, maar al snel bemerkt hij dat Mare anders is. Ze voegt zich niet in het bestaande groepensysteem en beweegt zich overal vliegensvlug tussendoor. Voordat Roald het door heeft wordt Mare steeds belangrijker in zijn leven.

    http://www.quizlet.nl/stories/139591/onvolkomen-op/

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 13:35 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    http://www.quizlet.nl/stories/139949/different-doesnt-mean-wrong--one-direction/







    Edentical for ever.
    Just like god made us.
    The same nose, The same eyes only a different size.
    The same parents, the same sister, only a different picture
    Came in this world together, but only to surrender.





    Dit verhaal gaat over One Direction. De leden Zayn Malik, Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson en Liam Payne.
    Heel normaal natuurlijk alleen is er wat anders. Harry Styles heeft een tweeling zus genaamd Elizibeth Styles aka Ellis.
    Elizabeth is actrice sinds ze haar eerste rol in Harry Potter had, maar nu Harry Potter voorbij is kan ze meer tijd met Harry door brengen.
    Tussen door heeft ze nog film rollen maar ze is niet meer elke dag op de set zoals vroeger. Dit betekend dat ze hun band weer beter kunnen
    opbouwen. Nu ook Harry beroemt is wordt tijd doorbrengen makkelijker, maar het is toch wel een beetje anders als je dit niet gewend bent.





    In het kort:
    -One Direction bestaat dus.
    - Engelse namen
    - Ik type alles in het Nederlands ook wat ze zeggen.
    - Dit is geen typisch verhaal over romantiek.


    =

    Heyy,
    Ik ben net begonnen aan een onbekende personen verhaal:
    Unexpected Feelings ~ Me and him


    Een project, een nutteloos project.
    Dat was zoals ik erover dacht...
    Een project, een nutteloos project.
    Dat was zoals hij erover dacht...


    Het project dat mijn en zijn leven veranderde, hij zag mijn problemen en ik de zijne.
    In het begin was het vervelend, daarna veranderde alles.
    Hij en ik, wij konden het aan.



    × Speelt zich af in 2080
    × Onbekende personen
    × Kan grof taalgebruik bevatten
    × Ik waarschuw niet
    × Ik probeer om de dag te uploaden, maar vanwege school kan dat soms anders zijn
    × Deze story is op mezelf gebaseerd met een heleboel dingen erbij verzonnen en erger gemaakt, maar ik wilde het van me afschrijven. Deze story speelt zich af in 2080, omdat een gedeelte van mijn idee nog niet uitgevonden is, dus daarom 2080. De rest van de dingen zijn hetzelfde als in deze tijd, geen vliegende auto’s ofzo…


    “Maybe the wolf is in love with the moon, and each month it cries for a love it will never touch.”

    http://www.quizlet.nl/stories/140008/i-will-fight-for-you/

    Jaylynn zit boven op de grot waar ze in wonen. Vanuit hier kan ze zonder opgemerkt te worden over de uitgestrekte gras en zand vlaktes uit kijken. En natuurlijk van de frisse buitenlucht genieten. Ook al is het verboden hier te komen. Haar ogen gaan naar de enorme stad met zijn grote muren. Vanaf hier kan je Arken pas echt goed zien. De stad is enorm en de bouwen zijn zo hoog en dan die muren. Waarom zouden mensen zulke hoge muren om hun stad heen bouwen? Zouden ze dan nooit gewoon van de natuur willen genieten? Want het uitzicht is echt prachtig. Een zachte bries waait door het bruine haar van Jaylynn heen. Haar mondhoeken krullen een stukje op en ze kijkt naar de zon die laag aan de horizon staat. Het zal niet lang meer duren voor die onder gaat. Ze werpt even een blik op haar horloge. Hij gaat inderdaad bijna onder.. Shit. Het is al half 10 ze had allang beneden moeten zijn. Ze schiet overeind en rent vlug door het gangen netwerk richting het huis van haar vader en zichzelf. Veel mensen zouden verdwalen door deze gangen, maar zij heeft er juist leren lopen en kent ieder gangetje. Het duurt hooguit 10 minuten voor ze weer thuis is. Zoals altijd is haar vader allang weer thuis. Als Jaylynn de deur open duwt ziet ze hem al in de keuken zitten. Ze probeert nog zo zachtjes mogelijk de deur dicht te doen, maar haar vader hoort alles..

    Zouden jullie een kijkje willen nemen? Alvast bedankt x C


    Narnia taught that we must all grow up & leave our childhood behind but must never forget it.

    Angel or Demon? || Niall Horan

    Written and spoken in Dutch
    Starts on : 13-07-'14
    Ends on: -
    -Fanfiction/Fantasy/a little bit Triller
    Aurora Cecile Palmer
    Niall Horan
    Written by: Mashtonx


    What if...
    Some people come back to the earth, after they died, as Angel or Demon?
    You couldn't recognize them and nobody knows who's an Angel and who's a Demon.
    They can't hold back their powers any more?


    But the worst:
    What if they fall in love with each other?
    Nobody would know, but what if they were on the wrong time at the wrong place?
    Are they abel to keep their identity secret?
    And what happens next?




    Heel erg bedankt als je een kijkje zou willen nemen!(H)

    (PS. mijn Wattpad is: xx1Dx5SOSxx)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:04 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mijn WK-story

    The one you missed - Jasper Cillessen Short story

    We wisselde een blik en meteen was ik verloren. We kusten en hij sloeg zijn armen om mij heen. Het pakje kaarten werd op de kast gedropt. Jasper tilde me op en drukte me tegen een muur waar hij me in mijn nek kuste en met zijn handen mijn hele lichaam streelde. Opeens hielden we beide op. Jasper zette me op de grond en keek me schuldbewust aan. "Sorry dat had ik niet mogen doen." De teleurstelling was groter dan ik dacht en het liefst was ik meteen vertrokken.



    Jasper Cillessen lijkt het allemaal op een rij te hebben.
    Basispositie als keeper bij het Nederlands elftal, knappe en charmante vriendin en nog een hele carrière voor zich.
    Maar hij heeft een geheim, een diep duister geheim.
    En dat, ben ik!

    5 jaar duurde mijn relatie met Jasper.
    Hij was lief, leuk en attent, maar vooral gemotiveerd.
    Gemotiveerd om topvoetballer te worden.
    Nadat zijn eerste echte contract getekend was, werd het mij echter te veel.
    en schoot ik voorbij zijn doellijn, mijn vrijheid in.

    Maar zoals elke bal in een goal,
    kom je er alleen uit door langs de keeper terug te gaan.
    zelfs na al die tijd, zat ik in zijn net.
    En was ik het enige, wat hij ooit had doorgelaten.
    We stonden elkaar in de weg om het ooit achter ons te laten.


    een nieuw begin

    Ann heeft het niet makkelijk thuis, haar vader heeft moeite met zijn handjes thuis houden. Ook haar moeder ontkomt niet aan zijn brute geweld.
    Buiten huis heeft Ann het voor elkaar, ze heeft een leuke vriendengroep, beoefend verschillende vechtsporten op hoog niveau en haalt hoge cijfers op school.
    En dan besluit haar moeder te verhuizen.



    Ann leert Tokio hotel en hun beste vriendin kennen, en valt voor Georg. Alleen draagt de groep een geheim voor haar.
    Ze helpt de groep aan een platencontract en al snel worden de jongens bekend.
    maar was dit wel wat ze wilde?


    x Tokio hotel
    x Drama
    x Romantiek
    x Lopend
    x 16+
    x Geschreven in het Nederlands
    x Gesproken voornamelijk Nederlands (soms Duits, Engels, Limburgs)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    http://www.quizlet.nl/stories/140318/the-guide/




    High school is over, now it's time for college.
    Yale university here we are, be afraid. Be very Afraid.




    Even the most rich, beautiful and popular people have dirty secrets.



    Starts: 13/7/2014


    =

    Amnesia ~ 5 Seconds Of Summer



    A story about a boy who has lost the love of his life and wishes he could forget everything but at the same time he wishes he could get her back.


    @Blackbirdy
    Verhaal in de vorm van brieven
    Inspired by Amnesia – 5 seconds of summer
    5 seconds of summer zijn geen personages
    Nederlands geschreven (soms ook Engels)


    Alvast bedankt voor het kijken!
    Ik zal ook kijken of ik dat van jou wat vind :)









    Life is nothing but a competition to be the criminal rather than the victim.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.


    Al jaren worden ze gezocht...
    The Black Wolfs. Vijf jongens, of beter gezegd ontvoerders. Al jaren zijn de 20-jarige jongens bezig met hun plannetjes om heel veel geld te verdienen. Ze ontvoeren onschuldige mensen en leven een week met hun. Dan moeten de slachtoffers als slaaf werken. De jongens bekijken hun en weten al snel waar ze goed in zijn. Dan schatten ze hun waarde en verkopen ze hen. Maar wat nu als er liefde ontstaat? Wat als de slachtoffers erg koppig zijn? Zullen de jongens nog lang kunnen verder werken met hun duivels plannetje? Ontdek het allemaal !



    - Nederlands geschreven
    - Nederlands gesproken
    - In ontwikkeling
    - Gestart op 17/07/2014
    - Neem een abo ik waarschuw niet !


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    The 74th Hungergames ~ Even the strongest can be broken


    Blond hair
    Blue eyes
    Beautiful cheeks
    It is her face that I see
    But I can’t touch her
    Because she is not here with me
    Dear Sister, I want you to know that I love you
    Forever

    -Nederlands geschreven
    -Rechten behoren toe aan Suzanne Collins
    -Om de twee dagen wordt gepost. Zo niet geef ik een reden.

    The 74th Hungergames ~ Even the strongest can be broken

    SORRY ALS JE RECLAME HAAT :$


    Maar nu ik je toch al lastig val,

    zou je asjeblieft een kijkje willen nemen bij dit verhaal:

    KLIK!!!

    alvast heel erg bedankt :)

    P.S als jij nog lezers voor je story zoekt, je kunt hier reclame maken :

    gastenboek van JxStyles :)


    Sommige mensen zeggen wel eens 'ik zag mijn leven voorbij flitsen.' Als ze denken dat ze dood zouden gaan, of werkelijk bijna dood gingen. Maar waar slaat dat dan op? Hoe weten ze dat je dan echt je leven voorbij zag flitsen? Hebben ze zomaar wat mannen aangevallen met de doodsvloek, of hebben ze hun van een hoge berg afgeduwd zodat ze bijna dood of dood zouden gaan waarna ze hun weer tot leven gingen wekken om het te vragen? Je kunt het gerust aan mij vragen als je echt graag wilt weten of je je leven voorbij ziet flitsen als er zo iets ernstigs gebeurd. Maar jammer genoeg kan dat niet. Want ik ben dood. Ik zweef ergens in de wolken en kijk 9 op de 10 keer altijd terug naar beneden om te zien hoe George er aan toe is. Maar als je perse het antwoord op mijn vraag wilt weten, verklaar ik je nu officieel tot gestorven en sta je nu naast me, en ik zeg dan dat je je leven niet voorbij ziet flitsen. Heb je ook gemerkt geloof ik. Het liefst vertelde ik dit nu aan George, maar die is nog in leven. Alleen jij en ik zijn nu hier in de hemel. En ook Professor Lupos, Perkamentus, Snape, Harry's ouders.. het maakt me wel verdrietig om al deze gestorven mensen bij elkaar te zien. Maar ook een deel blij, dat ik ze tenminste weer terug zie. Maar toch voel ik de holle gevoel die George ook voelt daar beneden. De verdriet, eenzaamheid, de tranen die ik nooit eerder had gezien glinsterden in zijn ogen. Ik wil roepen dat ik bij hem ben en dat hij gewoon mag uithuilen, maar hij doet dat niet. Hij zit maar met mijn F trui aan voor de spiegel in onze kamer, en dan zweef ik naar hem toe en probeer hem een troostende knuffel te geven maar hij blijft maar door jammeren, schelden en verdriet tonen, ook al weet hij dat ik ergens bij hem sta, maar niet waar hij me kan zien, voelen, horen praten of knuffelen, maar eigenlijk wel vlak voor hem in de spiegel, en tegelijkertijd vlak achter hem, leunend aan zijn gebogen rug. Eigenlijk ben ik niet dood. Ik ven onder een onzichtbaarheid mantel tot George ook dood is, want dan pas zijn we samen dood.

    Like an invisibility cloak • Fred Weasley • 5 shot





    • ik waarschuw niet, neem maar gerust abo (:
    • AL
    • Drama, Fanfiction
    • tips en advies mag altijd!
    • http://www.quizlet.nl/stories/140810/like-an-invisibility-cloak--fred-weasley--5-shot/


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Pompeii! Hopelijk ga je het een leuk verhaal vinden :)
    xx AvecMoi


    Don't Worry, Be Happy :D



    Savior - Zayn Malik
    Katherina Rhodes is een 18-jarige meisje die een jaar geleden een auto-ongeluk kreeg waardoor haar rechter nier niet meer wilt werken. De wacht lijsten staan vol maar ieder seconde die tikt is van kostbare waarde voor Katherina. Maar wanneer One Direction het gezicht word voor een nieuwe actie voor meer bloed leren ze de zieke Katherina kennen.

    Neem abo, ik waarschuw niet.
    Bevat 16+,...
    1D bestaat.
    Nederlands gesproken & geschreven
    Ik post wanneer ik zin heb.
    Opgedeeld in verschillende hoofdstukken.
    Start: 09 - 07 - '14
    Eindigt:


    Today's special moments are tomorrow's memories.