• There are 11 legends in the land Tedo.
    Fire, water, earth, air, dark, light, animal, metal, spirit, Music and technology.
    They kept the balance between good and evil
    The world was one big harmonious place, the people and the nature were perfectly balanced.
    But then; the greatest threat in ages is facing the legends.
    But they couldn’t be found, the legends disappeared.
    Some people say that some of them had joined the dark forces, but most of the citizens think the legends got scared en ran away, or they just easily died in another battle.

    These days :
    Dark forces are ruling over the land of Tedo.
    The king, queen and their daughter are locked up in the deepest dungeons.
    The capital Onodera lays in the hands of the immortal dark lord Zival.
    He is a real tyrant and the citizens has to pay him a lot.
    Longing for souls, he consumes the civilians one by one.

    But a new generation is born among them.
    These 11 young once must face the danger and start their education to become the league of legend.
    Will they be on time before Zival find out they exist ?


    als iemand een Nederlandse vertaling wilt, stuur dan even een berichtje ;)
    RPG is in het Nederlands.




    Regels :

    • Geen oneliners, minimaal 6 zinnen.
    • 16+ is toegestaan, evenals vloeken (Maar hou het zelfs dan nog wel netjes ;])
    • OCC aangeven met [] {} Of met een andere kleur.
    • Max. 2 personages per speler
    • Ernstig verwond/ vermoord niet andermans personage zonder met die te overleggen in een PB
    • Graag de naam van de Personage waarop het stukje slaat erboven, zodat het makkelijk te zien is vanuit welk personage het geschreven word.
    • Ben je even afwezig voor een bepaalde tijd (langer dan 2 dagen) ? Meld het dan !
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand het recht geef om er eentje voor me aan te maken.





    13 rollen die in te vullen zijn (indien er meer mensen mee willen doen is er altijd nog eentje aan te maken, dit geheel in overleg met mij:

    - Fire
    - Water
    - Earth
    - Air
    - Dark
    - Light
    - Animal
    - Metal
    - Spirit
    - Music
    - Technology
    - Coach/ leraar / begeleider van de 11.
    - Dark Lord Zival
    - Een andere rol kan natuurlijk ook / Bijvoorbeeld rebellenleider, koning, prinses, etc.



    Lijstje dat je in moet vullen :

    Naam :
    Leeftijd:
    Geslacht :
    Legend (indien van toepassing) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (met foto) :
    Geschiedenis :
    Extra :


    De rollen :

    - Music ~ Mikky Aileen Briar Williams ~ xClove
    - Animal ~ Candice May Hadley ~ AgentP
    - Air ~ Felicia Jazmyn Thomps ~ Eenhoornpoep
    - Fire ~ Raphael Edwards ~ Clonmel
    - Spirit ~ Ariana Nyx Mavery ~ Kwijt
    - Coach ~ Philip Simon Commens ~ DreamerN
    - Dark ~ Shadow ~ Paddo
    - Water ~ Brooklynne ‘Brooke’ Lupe Wakefield ~ Rider
    - Light ~ Jade Maysilee Bright ~ HurtedHeart
    - Metal ~ Floyd Dwayne Nightingale ~ Aotearoa
    - Earth ~ Reservering voor DreamerN
    - Dark Lord ~ Suphentus Zival ~ Kwijt
    - Princess Eleanor Diprice ~ Clonmel

    Geen meisjesrollen meer aanvragen tot er genoeg jongens zijn !

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 18:46 ]


    Credendo Vides

    Naam : Suphentus Zival, Ook wel bekend als Dark Lord Zival
    Leeftijd: Onsterfelijk, maar lichamelijk en mentaal ongeveer een man van in de veertig.
    Geslacht : Mannelijk
    Legend: LE DARK LORD
    Innerlijk :
    Uiterlijk:


    Hij heeft een litteken dat over zijn rechteroog loopt.
    Zijn vechtersoutfit:


    Alleen dan met een dichte helm en zwart haar.

    Geschiedenis: Dark Lord Zival heeft ooit één iemand liefgehad in zijn hele leven. Aglaia. Het was een prachtige vrouw met het prachtigste donkere haar, en de mooiste groene ogen van de wereld. Ze was mysterieus, had veel pit, en was de enige die niet bang was voor de Dark Lord. Ondanks haar wispelturige en avontuurlijke aard, waren ze gelukkig samen, en zelfs Zival werd minder genadeloos door haar, Aglaia, zag op haar beurt Zival's kuren door de vingers. Ze probeerde Zival te minderen, maar niet te veranderen. Aglaia werd langzaamaan ouder, maar dat vonden ze geen probleem. Ze leefden van dag tot dag. Tot de rebellen een opstand veroorzaakten. Zival en Aglaia zaten in het kasteel toen de rebellen binnen drongen. Door het geluk van Zival was zijn bewaking opmerkelijk minder geworden. Zival werd woedend toen de rebellen zijn kasteel doordrongen, en beval meteen alle bewakers de rebellen te stoppen. Kwaadschiks. Aglaia probeerde hem tegen te houden, en ging voor de woedende Zival staan. Net op het moment dat de woedende menigte door de gang stoof. Ze hadden geen kans. Aglaia werd meegevoerd door de menigte, en Zival werd de kamer ingeduwd door wat overige rebellen. Daar liep hij het litteken op dat over zijn rechteroog loopt. Maar Aglaia was weg. Voor eeuwig. Vol verbittering, werd Zival kwaadaardiger en wreder dan ooit. Iedere rebel die nog in zijn kasteel verkeerde, of ze nou burgers of echt vechters waren, werden naar de kelders afgevoerd en...

    Sinsdien is Zival verschrikkelijker en genadelozer dan ooit. Hij kent geen genade en voedt zich met het ongeluk dat de mens kent. Ook voelt hij zich schuldig. Was het niet dat, als hij niet vlak voor de deuropening was gaan staan, Aglaia nog zou leven? Als hij genadiger geweest zou zijn, zouden de rebellen dan ooit in het kasteel geweest zijn? Maar hij wil alleen wraak. En als je onsterfelijk bent, heb je daar genoeg tijd voor.

    Extra: Hij vecht met een soort drietant. Hiermee kan hij ook magische stralen afschieten.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 18:13 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik heb mijn andere rol trouwens een beetje aangepast.


    Tijd voor koffie.

    @Kwijt, ik zal je erbij zetten als Dark Lord :]

    voor het uiterlijk... ik zal wel meehelpen met zoeken :]


    Credendo Vides

    Naam : Eleanor *
    Leeftijd: 17
    Geslacht : Vrouw
    Legend (indien van toepassing) : De prinses.
    Innerlijk : Eleanor is een doener. Ze denkt niet graag naar voordat ze iets doet, en ze zit niet graag stil. Het liefst wil ze mee doen met oorlogen om haar land te veroveren.
    Uiterlijk (met foto) :
    Geschiedenis: Ze is gevangen genomen door Zival, en weet bijna niks meer van vroeger, alleen dat ze al har hele leven lang met haar ouders gevangen zit in een kelder.
    Extra : *Ik weet niet welke achternaam ze moet hebben.

    Wanneer beginnen we??


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."


    dit iets voor lord Zival?

    Aotearoa schreef:


    dit iets voor lord Zival?


    Yeah Sauron :3
    Maar ik vind het wel iets voor Zival, maar uiteindelijk gaat Kwijt er over hoe hij eruit ziet :P


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Yeah Sauron :3
    Maar ik vind het wel iets voor Zival, maar uiteindelijk gaat Kwijt er over hoe hij eruit ziet :P

    dat het Sauron is maakt mij niks uit, ik vond hem eruit zien als een Zival.

    {Hij is Awesome! :D Dankjewel ^^}


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    {Hij is Awesome! :D Dankjewel ^^}

    Alsjeblieft!

    Rol af ^^
    Hope you like it :D


    Tijd voor koffie.

    Nawh, ik wil weten wat jullie ervan vinden ;P


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Nawh, ik wil weten wat jullie ervan vinden ;P


    Haha, ik vind hem goed hoor :]


    Credendo Vides

    Bedankt ^^


    Tijd voor koffie.

    Hier mijn tweede rol :

    Naam : Foy Cian Grimme
    Leeftijd: 18
    Geslacht : Mannelijk
    Legend (indien van toepassing) : Earth
    Innerlijk : Foy is heel erg in zichzelf gekeerd, hoewel hij met zijn voeten stevig op de grond staat zit hij met zijn hoofd meer in de wolken.
    Hij is best afwezig en soms als iemand hem aanspreek moet die het meerdere keren herhalen voor het tot het doordringt.
    Foy is hoogsensitief, wat betekend dat hij makkelijker gestrest kan raken en ook nog eens de stemmingen van anderen aan kan voelen en vaak ook makkelijk over kan nemen.
    Soms voelt het voor hem alsof hij meedraagt aan alle leed in de wereld, gewoon omdat hij zo weinig kan doen om het te stoppen.
    Daardoor is hij redelijk vaak depressief.
    Foy is creatief en intelligent en heeft zo zijn eigen winkeltje waarin hij zijn spullen verkoopt, een winkeltje dat zijn moeder runt.
    Later eventueel meer.
    Uiterlijk (met foto) :


    Foy is gemiddels qua lengte; Hij is 1.78 m, verder heeft hij een slank lichaam met brede schouders en toch wel wat gespierde armen en buik door het vele tillen en slepen in zijn creatieve buien en het werken in de winkel.
    Hij heeft Glanzend bruin haar en grijsblauwe ogen.
    Geschiedenis : Foy is opgegroeid in een goed gezin, zijn ouders zijn liefhebbend en verzorgend en hebben altijd goed op Foy en zijn zusje Ayel gelet.
    Ayel is gehandicapt waardoor zij nog meer zorg nodig heeft, wat in zijn jongere jaren een tijdje aan hem vrat omdat Foy ook graag geholpen wou worden.
    Maar een jaar later had hij het geaccepteerd en leerde hij zichzelf ermee om te gaan.
    Hierdoor heeft hij weinig sociale contacten maar wel een goed innerlijk inzicht van zichzelf en anderen doordat hij herhaaldelijk mensen op straat geobserveerd heeft vanaf zijn slaapkamerraam.
    Zijn moeder werkt voor hem in de winkel terwijl zijn vader één of andere hoge baan heeft bij één van de weinige banken die nog open is voor de inwoners van de stad.
    Extra : Komt eventueel nog.


    Credendo Vides