• ... of bestaat het toch?
    Je weet wel 'De club van Sinterklaas' dat programma, er zijn allemaal afleveringen van. 'De Grote onbekende, de Speelgoeddief, enz.
    Denk nu niet dat ik dat allemaal kijk of zo, heb het misschien 1 x in mn leven gezien, maar een vriendin van mij zingt steeds iets wat afkomstig is van een van die ´seizoenen´. Die heet 'De gestolen tekeningen.'
    maar we kunnen hem nergens vinden... Is er iemand met broertje/zusje die kijkt/die nu of vroeger keek die weet of hij bestaat?
    Het is echt eng want volgens mij bestaat het wel... Weet iemand het? dank u want als het niet bestaat dan weten we dat we vaag zijn, als hij bestaat weten we dat het gewoon niet te vinden is op youtube/wikipedia...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hij bestaat, die zag ik eerst vet vaak op de tv. Vreselijk!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Seizoen 7, 2006: De Club van Sinterklaas, Paniek in de Confettifabriek
    Sinterklaas vraagt Kleurpiet, een Piet die blijkbaar al eerder in dienst van de Sint was, terug te komen van een kunstacademie. Sinterklaas heeft een belangrijke opdracht voor hem. Ook lijken er grote problemen te ontstaan in de Club rond het vertrek van Wegwijspiet vorig jaar.
    Als de Kleurpiet, na een paar obstakels, eindelijk aankomt op het kasteel, worden de tekeningen van de kinderen voor Sinterklaas gestolen. 'Chef' Stans H. Snipper, eigenaar van een confettifabriek, heeft de tekeningen nodig omdat zijn bedrijf failliet is gegaan. Als Testpiet wordt ontvoerd, komt Profpiet in een depressie omdat zijn brein is "opgedroogd". De Club van Sinterklaas moet er voor zorgen alle tekeningen en Testpiet terug te krijgen!

    Bron: Wikipedia

    Nu moet je alleen het liedje terug vinden ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Paniek in de Confettifabriek... is dat niet het seizoen dat de afgelopen drie jaar op TV was, iedere keer opnieuw? Ik verbaasde me erover dat ze het durfden om gewoon telkens dezelfde afleveringen uit te zenden. Hebben die kinderen dat dan echt niet door? :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lololololol! Ik dacht op het begin dat of je je afvroeg of Sinterklaas echt bestond :")


    Pretty is just a pretty word.

    wahaha, natuurlijjk bestaat hij -.-
    En dank jullie wel ik vind het liedje nu vast!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eyo wat doe je nou?
    Die tekeningen zijn niet van jou.
    Had dat nou niet gedaan,
    De Club van Sinterklaas komt eraan!


    Song of my motherfucking youth. :')


    ars moriendi

    CURLYMONSTER schreef:
    Lololololol! Ik dacht op het begin dat of je je afvroeg of Sinterklaas echt bestond :")


    •*• Lululu •*•



    Gevonden :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:


    Gevonden :P

    Oh mijn god, mijn hele basisschool tijd komt terug. Thank you. :'D


    ars moriendi