• Leden:
    Sarah – Micat - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg [permanent lid]
    Melissa - 230710 - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg [permanent lid]
    Rani - TBurton - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg [permanent lid]
    Marthe - Annabeth - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg [permanent lid]
    Naomi - Carvalho - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Xanthe - MusicMyAlibi - is 14 en wordt 15 op 7 juli, Belg [permanent lid]
    Evelien - Calantha - is 17 en wordt 18 op 4 juli, Belg
    Nele -Iphegenia - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg [permanent lid]

    Lisette - Insidiae - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander [permanent lid]
    Lisanne - Bandieri - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander [permanent lid]
    Lieke - NOI - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander [permanent lid]
    Nikki - Howell - is 18 en wordt 17 op 3 november, Nederlander [permanent lid]
    Mara - WearyEyed - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander [permanent lid]
    Sofie - Sapientia - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander [permanent lid]
    Tessa - TessaRose - is 16 wordt 17 op 12 juli, Nederlander [permanent lid]
    Jette - Scatach - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander [permanent lid]
    Kimberly - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december, Nederlander [permanent lid]
    Isabella - Scuttle - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander [permanent lid]
    Danique - Kairi - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Kim - Skynobi - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Precious - 030513 - is 15 en wordt 16 op 28 oktober, Nederlander
    Mare - musicsmylife - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Miriam - Two - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Berna - Novembre - is 16 en wordt 17 op 9 november, Nederlander
    Sanne - DeathWolf - is 15 en wordt 16 op 2 september, Nederlander

    Permanente leden zijn leden die niet van de lijst gehaald mogen als er meer dan 5 dagen niet zijn.

    Rode permanente leden zijn awesome sinds 100< topics.
    Gouden permanente leden zijn awesome sinds 10< topics.

    Voor alle directioners:


    Voor Evelien:


    Voor Sarah:


    Van Nele, aan alle leden:


    Omdat Sarah door mijn random photoshop map zat te neuzen:



    Nog iemand die een afbeelding moet hebben?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 23:09 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    NOI schreef:
    (...)

    Er staat onder dat je van de lijst word afgehaald als je meer dan 5 dagen niet hier bent geweest, dat was zo met jou, dus sta je er nu niet meer op.


    Blijkbaar zijn er leden die bij plus 50 topics er dan niet af worden gehaald en ik was zeker weten ruim 50 topics lid. Daarbij vind ik het een rare regel, moet je gebonden zijn aan zo'n topic om hier "lid" te mogen zijn? Sorry, ik vind dat raar. Ik heb het druk met school en ik word verwijderd, dat vind ik niet leuk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Blijkbaar zijn er leden die bij plus 50 topics er dan niet af worden gehaald en ik was zeker weten ruim 50 topics lid. Daarbij vind ik het een rare regel, moet je gebonden zijn aan zo'n topic om hier "lid" te mogen zijn? Sorry, ik vind dat raar. Ik heb het druk met school en ik word verwijderd, dat vind ik niet leuk.


    Wel hoor, wij houden de lijst regelmatig bij. Tegelijk met jou zijn er meerdere mensen verwijderd. En nee, je bent hier ook niet lid, lol, iedereen mag komen en gaan waar die wil. Ik begrijp je, maar je was niet verwijderd, als je het had aangegeven, zoals de meeste hier dan even doen. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NOI schreef:
    (...)

    Tweede betekenis?! Wie, wat, waar, hoe? xd

    Stop it! I know what you mean :3
    Maar nu ga ik dus ff mn haar verpesten en dan slapen, doeeeeei! <3


    Say you love me, and the silence will set you free.

    musicsmylife schreef:
    (...)
    Stop it! I know what you mean :3
    Maar nu ga ik dus ff mn haar verpesten en dan slapen, doeeeeei! <3


    Maar ik niet. :3 Tell me, haha. Goodnight <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NOI schreef:
    (...)

    Wel hoor, wij houden de lijst regelmatig bij. Tegelijk met jou zijn er meerdere mensen verwijderd. En nee, je bent hier ook niet lid, lol, iedereen mag komen en gaan waar die wil. Ik begrijp je, maar je was niet verwijderd, als je het had aangegeven, zoals de meeste hier dan even doen. ^^


    Ben ik veplicht om dat te melden hier? Ik vind dat een beetje verstikkend, eerlijk gezegd. Wel, ik ga de discussie niet meer aan, dit is niets voor mij om zo'n topic bij te houden met deze regels. :W


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik denk dat ik me écht zorgen ga maken als Sarah, Melissa en Lieke niet meer reageren in het topic. Dan ga ik denken dat ze dood zijn ofzo :3


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Ben ik veplicht om dat te melden hier? Ik vind dat een beetje verstikkend, eerlijk gezegd. Wel, ik ga de discussie niet meer aan, dit is niets voor mij om zo'n topic bij te houden met deze regels. :W


    Nee, je bent het niet verplicht, maar dan word je zoals nu verwijderd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    musicsmylife schreef:
    Ik denk dat ik me écht zorgen ga maken als Sarah, Melissa en Lieke niet meer reageren in het topic. Dan ga ik denken dat ze dood zijn ofzo :3


    HAHAHA. Ik dacht er vanmiddag nog aan :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Iemand intresse? (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NOI schreef:
    (...)

    Nee, je bent het niet verplicht, maar dan word je zoals nu verwijderd.


    Ik vond het persoonlijke nogal een idiote regeling, maar goed, ik heb de regels niet bedacht en dat ga ik ook niet proberen. Ik ben een ongebonden persoonlijkheid die van dit soort regels niets moet hebben, waarschijnlijk is het wel goed zo nu ik snap hoe het hier gaat. (no_chears)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Ik vond het persoonlijke nogal een idiote regeling, maar goed, ik heb de regels niet bedacht en dat ga ik ook niet proberen. Ik ben een ongebonden persoonlijkheid die van dit soort regels niets moet hebben, waarschijnlijk is het wel goed zo nu ik snap hoe het hier gaat. (no_chears)


    Het zijn niet echt regels, we zijn er gewoon, ja, mee begonnen. Het is er uit voort "gegroeid'. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn vader is thuis, volgens mij... Goodnight! <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het is midden in de nacht en ik ben er nog.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En ik heb Zarry geschreven. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil terug mijn bed in.


    Say you love me, and the silence will set you free.