• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!



    Rollen:
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Leerjaar(als leerling)
    Rol:
    Afdeling(als leerling):
    Beste vakken:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra


    Gryffindor:
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje(vol))

    Alice Mabel Fox - jaimyhoi
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    Diana Lynae Hartley(Wachter, Aanvoerder) - Stiles
    Laurene Ann Evans(Zoeker) - Demustachana
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Alice Mabel Fox - jaimyhoi
    Damian Braxton - Rechazame
    Josh Clive ratsley(zoeker) - BlueHope
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Dawn Maiden Valentine - Roww
    Drew James Valentine/i] - Roww
    Stefan Peterson - Lizor
    May Autumn Julia Winte - Roww
    Ambrose Katniss Black - xVanilla
    Aireal Garcia - JokerBaby
    Rose Violet Kane - DeadHead
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Diana Lynae Hartley(Wachter) - Stiles
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Josh Clive ratsley(zoeker) - BlueHope
    Afdelingsleider

    Hufflepuff
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)

    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste) - WillNotLearn
    Julia Dubois(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - BlueHope
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Anne Rose Everdeen(Jager) - mismi
    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste, Drijver) - WillNotLearn
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Chantay Lupin(Drijver) - Demustachana
    Stephen Granger - mismi
    Teamin Jace Sangue - Roww
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - BlueHope
    Aimee Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Chantay Lupin(Drijver) - Demustachana
    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste, Drijver) - WillNotLearn
    Afdelingsleider

    Ravenclaw
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Leerlingen
    Abbony Blyss Harrison - Lifehouse
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Christian Thom Smith(Jager) - BlueHope
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Jake Bryan - Roww
    David Nolan Joshua Smith - BlueHope
    Hayley Ann Thompson - Scatach
    Lauren Lopez - StarKiddie
    Arianne Slytherin - MaraCroft
    Zwerkbalteam (vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Christian Thom Smith(Jager) - BlueHope
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Afdelingsleider

    Slytherin
    Klassenoudste (vol))(1 jongen en 1 meisje

    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Leerlingen
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - BlueHope
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Demustachana
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Callum Darren Hastings(Volger) - Stornoway
    Athan James Hastings - Stornoway
    Alicia Malfoy - TheseWords
    Leslie Fields - jaimyhoi
    Ruby Agony Hope(volger) - BlueHope
    Dawn Emilia Harper - Panday
    Magenta Sherburne - Theep
    Jayden Odair - Lizor, Jaimyhoi
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Bradley Micheal Knight(Volger) - WillNotLearn
    Felice Lily Billington - Demustachana
    Melissa Johnson(volger) - BlueHope
    Arianna Johnson(volger) - BlueHope
    Riley Charles MacGreggor(Volger) - WillNotLearn
    Orlando Damian Craig - WillNotLearn
    Aline Rush - Jaimyhoi
    Aviera Delena Degrassi - Stuttgart
    Lily Janice Hastings - Demustachana
    Jason Eroin Black - WillNotLearn
    Eric Devinson - WillNotLearn
    Adam Bryan Gontier - Roww
    Mabel Aurelia Winter - Roww
    Daniëlle Stephani Winter - Roww
    Allison Katherina Elena Petrova - Lizor
    Rosalyn 'Rose' O'Donnel - Demustachana
    Finn Jason Forbes - Lizor
    Leyla Aléne Lockwood - Stuttgart
    Cailyn Rosean Riddle - Demustachana
    Meryl Diana Parsel - xVanilla
    Sean Connor Duke - Lizor
    Zwerkbalteam(vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Demustachana
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - BlueHope
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager) - Lizor
    Afdelingsleider

    Leraren:
    Astronomie

    Kimberly Patriot - Door iedereen
    Toverdranken
    Verzorging van Fabeldieren

    Damian Whitfield - WillNotLearn
    Waarzeggerij
    Bezweringen

    May Angelique Hastings - Demustachana
    Kruidenkunde
    Linea Butcher - Door iedereen
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten(vol)
    Fiona Fera Filch - BlueHope
    Geschiedenis van de Toverkunst
    Dreuzelkunde

    Marc Louis Johnson - Roww
    Voorspellend Rekenen
    Leer der Oude Runen
    Gedaanteverwisseling(vol)

    Harold Livingsstone - BlueHope

    Schoolhoofd
    Nicolas Kayson Viren Finddler - BlueHope
    Toekomstig Schoolhoofd
    Caleb Damon Parsel - Lizor
    Plaatsvervangend Schoolhoofd
    Conciërge
    Bibliothecaresse
    Schoolverpleegster

    Maya Alison Lockwood - Demustachana
    Vlieglerares en Zwerkbalscheidsrechter
    Jachtopziener, sleutelbewaarder en terreinknecht


    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Volgers
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Demustachana
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Bradley Micheal Knight(Volger) - WillNotLearn
    Melissa Johnson(volger) - BlueHope
    Arianna Johnson(volger) - BlueHope
    Riley Charles MacGreggor(Volger) - WillNotLearn

    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiele Potter verhaal mogen
    -Reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door degene die het laatste bericht stuurde, als ik NIET online ben (:
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    (...)

    Rollentopic
    Rooster
    Rollenstory

    Aankondiging voor het kerstbal:
    Voor de kerstvakantie zal er een bal plaats vinden, vanmiddag wordt iedereen verwacht om naar The Great Hall te komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Athan James Hastings || Zwadderich
    Lily leek na te denken over wat James haar wilde tonen. Hij betwijfelde of ze het erg plezierig zou vinden.
    "Is goed," zei ze uiteindelijk. Ze leunde ietsje dichter tegen hem aan wanneer ze de kerkers door liepen naar de leerlingenkamer.
    Dezelfde kille sfeer als altijd hing er. Het was niets nieuws, maar het warme haardvuur leek zelfs geen hitte af te geven. Er zaten een paar Zwadderaars te babbelen in de leerlingenkamer, dus nam James Lily mee naar de kamer van de zesdejaars, waar niemand zat. Hij deed de deur op slot en duwde haar half op zijn bed, waarna hij zijn jas uitdeed en een beetje gegeneerd zijn t-shirt uittrok, waarbij het lange litteken zichtbaar werd. Het zach eruit als een messteek, maar de rafelige randen waren zwart, alsof het mes nog maar net gesmeed was geweest en niet in het water was gestoken. Het deed nog net zoveel pijn als wanneer hij het opliep. Het was verschrikkelijk.
    "Dit," zei James met beverige stem, "is het werk van een vervloekt mes, twee jaar geleden. Elke helende spreuk die ik heb geprobeerd ketst erop af alsof er een schild rond zit. Het doet nog even veel pijn als wanneer ik het opgelopen heb."

    [Moet slapen, kom misschien nog op le tablet]


    help

    Lily - S
    Er zaten wat mensen in de Common Room, dus daarom nam James me mee naar zijn kamer.
    Hij duwde me zachtjes op zijn bed.
    Hij trok zijn jas en shirt uit. Een glimlach had op mijn gezicht gestaan, tot ik het litteken zag.
    ''Dit,'' zei hij met een trillende stem, "is het werk van een vervloekt mes, twee jaar geleden. Elke helende spreuk die ik heb geprobeerd ketst erop af alsof er een schild rond zit. Het doet nog even veel pijn als wanneer ik het opgelopen heb."
    Ik slikte even en keek naar het litteken. Ik stond op en liep naar hem toe. Ik liet een hand rusten op zijn kaaklijn.
    ''Het spijt me voor je,'' zei ik zachtjes, en drukte een zacht kusje op zijn lippen.
    ''En denk nooit dat ik je hier op zal beoordelen, James, want dat zal ik niet,'' fluisterde ik.
    Ik had medelijden met hem. Ik vroeg niet verder, ondanks dat ik benieuwd was waarom hij een litteken had, maar ik had het gevoel dat dit al een grote stap voor hem was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Athan James Hastings || Zwadderich
    Lily liep op James toe en plaatste een hand op zijn kaaklijn. Als vanzelf nam hij die hand vast.
    "Het spijt me voor je, " zei Lily zachtjes, waarna ze een kus op zijn lippen drukte." En denk niet dat ik je hierop zal beoordelen, James, want dat zal ik niet. " James waardeerde dat ze dat zei, maar aan de andere kant wist hij ook dat ze dat alleen maar zei uit medelijden, wat hem pijn deed.
    " Dat komt omdat je niet weet wat er gebeurd is", sprak hij stil. Er zat nog steeds een trilling in en hij sloeg bijna weer over.

    (Mij gaat slapen. Bye bye!)


    help

    Annabeth schreef:
    Athan James Hastings || Zwadderich
    Lily liep op James toe en plaatste een hand op zijn kaaklijn. Als vanzelf nam hij die hand vast.
    "Het spijt me voor je, " zei Lily zachtjes, waarna ze een kus op zijn lippen drukte." En denk niet dat ik je hierop zal beoordelen, James, want dat zal ik niet. " James waardeerde dat ze dat zei, maar aan de andere kant wist hij ook dat ze dat alleen maar zei uit medelijden, wat hem pijn deed.
    " Dat komt omdat je niet weet wat er gebeurd is", sprak hij stil. Er zat nog steeds een trilling in en hij sloeg bijna weer over.

    (Mij gaat slapen. Bye bye!)


    help

    [Y u no respond? :/]


    help

    Serpen Acelin Parsel ~ Slytherin(Aanvoerder, Klassenoudste, Jager)
    Ik sla mijn armen om haar heen, trek haar tegen me aan en verberg mijn gezicht in haar nek.
    'Ik hou ook heel erg veel van je en ik haat mezelf voor wat ik je aan gedaan hebt, want je hebt het totaal niet verdient!' prevel ik tegen haar huid aan.

    Lune Kathlyn Marx(Drijver) ~ Ravenclaw
    Ik bloos lichtjes om zijn woorden, 'Chris heeft me gevraagd,' zeg ik met een glimlach. Ik vraag me eerlijk gezegd af of hij me gevraagd heeft omdat hij graag met me wil of omdat hij me zielig vind omdat ik anders alleen moet. Ik zucht, Lune wat denk je toch weer positief.

    Jade Selah Harris ~ Gryffindor
    Ik grinnik als hij me optilt en sla mijn armen stevig om hem heen.
    'Graag,' zeg ik als hij vraagt of ik dit keer bij hem kom slapen en ik druk een kusje op zijn wang.

    Stefan Peterson ~ Gryffindor
    'Je voelt inderdaad niet echt koud aan, zweet je nou?' vraag ik lichtelijk verbaasd, 'hoe komt het dat je zo heet bent? Je bent toch niet ziek?' vraag ik nerveus aan haar en ik voel aan haar voorhoofd.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Annabeth schreef:
    Athan James Hastings || Zwadderich
    Lily liep op James toe en plaatste een hand op zijn kaaklijn. Als vanzelf nam hij die hand vast.
    "Het spijt me voor je, " zei Lily zachtjes, waarna ze een kus op zijn lippen drukte." En denk niet dat ik je hierop zal beoordelen, James, want dat zal ik niet. " James waardeerde dat ze dat zei, maar aan de andere kant wist hij ook dat ze dat alleen maar zei uit medelijden, wat hem pijn deed.
    " Dat komt omdat je niet weet wat er gebeurd is", sprak hij stil. Er zat nog steeds een trilling in en hij sloeg bijna weer over.

    (Mij gaat slapen. Bye bye!)

    Lily - S
    "Dat komt omdat je niet weet wat er gebeurd is,'' zei hij met trillende stem.
    Ik trok hem wat dichter tegen me aan, in een halve omhelzing.
    ''Wil je het vertellen?'' vroeg ik zachtjes, niet wetende of hij er klaar voor was, of zo.
    Ik keek hem aan en glimlachte aanmoedigend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cassie
    ''Ja, maar ik ben en blijf cooler,'' glimlachte ik liefjes.

    Rose
    Ik keek hem aan. ''Waarvoor?'' vroeg ik, ietsjes schor.


    Sean
    Ik lach en prik haar in haar zij, 'en daarom mag ik je, ik vind het grappig dat je zo'n grote ego hebt,' grinnik ik en ik druk een kusje op haar voorhoofd. Dit "Friends with Benefits" idee bevalt me wel.

    Finn
    'Ik heb me gedragen als een eikel, ik heb je pijn gedaan en ik deed of niks me iets kon schelen. Het is gewoon zo lastig om te veranderen van de jongen die nergens iets om gaf en zich altijd gesloten houd voor andere in de jongen die verliefd wordt op het mooiste meisje in Hogwarts,' zeg ik en ik bijt op mijn lip.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Demustachana schreef:
    (...)
    Lily - S
    "Dat komt omdat je niet weet wat er gebeurd is,'' zei hij met trillende stem.
    Ik trok hem wat dichter tegen me aan, in een halve omhelzing.
    ''Wil je het vertellen?'' vroeg ik zachtjes, niet wetende of hij er klaar voor was, of zo.
    Ik keek hem aan en glimlachte aanmoedigend.


    Athan James Hastings || Zwadderich

    Lily trok James dichter tegen zich aan en hij snoof de geur van haar shampoo vermengd met sneeuw op. De kilte van het kasteel bracht kippenvel teweeg op James' onbedekte armen.
    "Wil je het vertellen?" vroeg ze zachtjes. Ze keek op en glimlachte bemoedigend.
    "Ik... Ik weet niet of je het wel wilt horen," zei James onzeker. Hij liet Lily los en ging op het bed zitten, waar hij zijn t-shirt aantrok omdat de koude zijn litteken prikkelde. Dat was niet echt een aangenaam gevoel.


    help

    Jake B||Ravenclaw
    Ik knik glimlachend als ze zegt dat Chris haar heeft gevraagd.
    "Dat dacht ik al" Zeg ik met een onderdrukte grijns,

    Teamin S||Hufflepuff
    "Daar ben ik blij mee" Zeg ik met een vrolijke glimlach,
    Ik loop met Jade in mijn armen richting de common room en loop daar dan naar binnen en zet haar dan neer.
    "Gaan we meteen slapen of gaan we eerst nog gezellig hier zitten of iets anders ofzo?" Vraag ik grinnikend,

    Dawn V||Gryffindor
    "Ja ik zweet. Dat doen mensen, wist je dat niet?" Vraag ik grinnikend "En nee, ik ben niet ziek" Ik haal mijn schouders op
    "Ik ben gewoon nogal erg bestand tegen de kou.. Mijn lichaam hoeft maar een beetje kou op zich te krijgen en het maakt zich meteen twintig graden warmer" Zeg ik zuchtend "Best irritant, kheb et liever koud dan stikheet" Ik zucht geirriteerd en trek mijn trui uit waardoor ik nog enkel in een tanktop sta "Beter" Zeg ik grinnikend,


    Little do you know

    [Okay, dearies. Cassie en Sean hebben 'eventjes' gebatst en zijn dus 'friends with benefits', nothing special. Rose weet dat Finn een vampier is en Finn heeft gezegd dat hij van haar hield tijdens een ruzie x'D. Yay.]
    Cassie - S
    Ik grijnsde.
    ''Maar dat mag ook wel- toch?'' grinnikte ik.

    Rose - S
    Ik slikte, weerhield me van blozen en keek weg.
    ''Ik begrijp het. Ik.. ben ook zo geweest, weet je,'' zei ik zachtjes, en dacht terug aan dat moment waar ik Daniëlle bewusteloos achterliet.
    Ik zuchtte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Jij hebt echt alle liefdesdrama's hier, hé?

    Echt al mijn perso's zijn dood behalve James. Het is grappig. :'D]


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    Athan James Hastings || Zwadderich

    Lily trok James dichter tegen zich aan en hij snoof de geur van haar shampoo vermengd met sneeuw op. De kilte van het kasteel bracht kippenvel teweeg op James' onbedekte armen.
    "Wil je het vertellen?" vroeg ze zachtjes. Ze keek op en glimlachte bemoedigend.
    "Ik... Ik weet niet of je het wel wilt horen," zei James onzeker. Hij liet Lily los en ging op het bed zitten, waar hij zijn t-shirt aantrok omdat de koude zijn litteken prikkelde. Dat was niet echt een aangenaam gevoel.

    Lily - S
    "Ik... Ik weet niet of je het wel wilt horen," zei hij zacht. Onzeker.
    Hij ging weer op het bed zitten en trok zijn shirt weer aan, waarmee hij het litteken verborg.
    ''Ik hou van je, James,'' zei ik zacht. ''En ik denk niet dat er iets is dat het kan veranderen.''
    Ik ging naast hem zitten en pakte zijn hand vast.
    ''Maar alleen als jij het wilt, dat is belangrijk,'' voegde ik er nog aan toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth schreef:
    [Jij hebt echt alle liefdesdrama's hier, hé?

    Echt al mijn perso's zijn dood behalve James. Het is grappig. :'D]

    [Ja... Ik trek het aan, geloof ik. D:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lune Kathlyn Marx(Drijver) ~ Ravenclaw
    Ik frons en kijk hem aan.
    'Serieus?' vraag ik verbaasd aan hem, 'ik had het niet echt verwacht.'

    Jade Selah Harris ~ Gryffindor
    'Hmm ik vind het niet heel erg om nog even hier te zitten, maar ik vind het ook wel gezellig om gewoon even bij jou op bed te liggen voordat we gaan slapen,' zeg ik en ik kijk hem met twinkelende ogen aan.

    Stefan Peterson ~ Gryffindor
    Ik knik, 'je moet het niet te heet hebben,' zeg ik en ik grinnik. Ik gooi de deken van ons af zodat het wat cooler wordt en druk een kusje op haar wang.
    'Zin in morgen?'

    Sean
    Ik knik.
    'Ja hoor,' zeg ik met een grijns, ik laat mezelf uit het bed rollen en trek een broek aan. 'Wat denk je ervan dat ik voor wat te eten zorg? Ik heb nog niet avond gegeten.'

    Finn
    Ik staar naar de grond.
    'Ik weet niet wat ik moet doen, het is gevaarlijk voor jou als we te veel bij elkaar zijn... ik zou je pijn kunnen doen, maar,' ik pruts aan mijn shirt, 'ik kan dit echt niet hea, ik ben de slechtste romanticus ooit.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.