• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.


    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Llamarmy
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir


    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -


    Lijstje: (De personages mogen gebaseert zijn op echte YouTubers, maar wel echt YouTubers en geen bandleden of muzikanten ofzo)
    Naam:
    Bijnaam:
    YouTubenaam:
    Leeftijd: (16 - 27)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Karakter:
    Extra:

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 20:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Is prima


    Bowties were never Cooler

    Oke, dan reserveer ik Finn :'D
    Ik ga proberen om de rol al in te vullen, maar ik zit op de ipad dus dat zal wel niet heel snel gaan :'D
    dus ik maak het morgen ofzo dan wel af!

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:36 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Als iemand Phil wil overnemen zou dat heel fijn zijn, maar ik wil niks pushen


    Bowties were never Cooler

    Naam: Finnegan Harries
    Bijnaam: Finn
    YouTubenaam: Finnharries
    Leeftijd: 19, wordt 20 op 13 Mei.
    Uiterlijk:



    Karakter: Finn, ook wel de betere helft van Jack genoemd, is net zoals zijn broer dol op het uitvoeren van challenges. Zo hebben Jack en Finn zich al gewaagd aan cinnamonchallenge, het naakt bungeejumpen etc. Ook al plaagt hij erg graag zijn broer of andere mensen, toch is Finn heel behulpzaam. Hij zal altijd mensen helpen en raad geven als ze in moeilijkheden zitten. Hij is bovendien erg droog, en zegt ook meteen waar het op staat. Je zal Finn nooit horen liegen. Misschien wel eens een leugentje om bestwil als hij echt mensen niet wil kwetsen. Hij is ook erg creatief.
    Extra: Tijdens het maken van een filmpje met zijn broer Jack vermeldde Finn dat hij graag geld zou hebben bij de Twin Mail. Daardoor kregen ze bij de volgende aflevering boordevol enveloppen met geldmunten in. Bovendien moest Jack zijn overtuigingskracht gebruiken om Finn zover te krijgen dat hij in meerdere YouTubefilmpjes wilde spelen. Zijn eerste intrede in Jack's filmpjes was bij 'Twins.' Finn is ook een 'freelance graphic designer' en is verantwoordelijk voor het logo etc. van het kanaal.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 22:18 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik hoop dat het zo goed is :'D, als ik nog wat moet veranderen, je mag het altijd zeggen :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Prima, maar heeft hij geen eigen kanaal?


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Prima, maar heeft hij geen eigen kanaal?


    Hm nee, oorspronkelijk is Finn gewoon steeds iemand die af en toe in Jack's filmpjes verschijnt. Anders kan ik natuurlijk wel doen alsof
    hij een eigen kanaal daarna heeft gemaakt? Maar ik dacht dat ik het beter zo veel mogelijk bij de werkelijkheid kon houden, daarom dat ik het uiteindelijk niet had gedaan. Maar anders maak ik hem wel even zo zodat hij een kanaal heeft? :'p


    Rise and rise again until lambs become lions

    is allebij goed, kies jij maar


    Bowties were never Cooler

    Oke, Finn heeft nu een eigen kanaal genaamd finnharrries (ik ben namelijk inspiratieloos op het moment, dus 'k kon geen betere naam verzinnen :'p)
    Maar, in welke bungalow verblijft Finn? :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Als het goed is met de rest gaat hij met Jack in Bungalow 4 maar dat moet ik even ook navragen met Bastard


    Bowties were never Cooler

    Ik wil Finny bij Jack. :Y)


    kindness is never a burden.

    done


    Bowties were never Cooler

    Allll right :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik maak tussen 6 en 7 een nieuw speeltopic aan. Is dat goed?


    Bowties were never Cooler

    Speeltopic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=146576


    Bowties were never Cooler