• Hallo, ik ben dus één paar weken aan het piekeren of ik nou deze story moet schrijven want heb werkelijk al hele goede ideeën.. De story zal heten That one day // Liall Homlinson.

    Hier een stukje van het verhaal:
    Iedereen kent ze wel, Louis en Niall. In dit verhaal zit Louis nog niet in One Direction maar later wel. Louis is een doodnormale jongen van achttien en niemand lijkt hem iets te boeien. Hij woont in Engeland, in Londen en hij heeft een rijk huisje met een buiten zwembad. Maar Louis is er niet tevreden mee en gaat nauwelijks zwemmen in die zwembad. Hij heeft nooit van One Direction gehoord, maar zijn zus Alyson die een jaar jonger is dan hem, kent One Direction wel. Ze is een echte directioner. Op een dag vertelde Alyson iets over de boyband tegen Louis maar Louis boeit het niet. Ze heeft zelfs een paar foto's van One Direction laten zien aan hem, maar Louis bleek niet geïnteresseerd te zijn. Alyson vertelde haar broer dat ze Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Niall Horan heetten en ze heeft nog een foto laten zien. Louis keek er nog heel goed naar en toen zag hij dat Niall iets speciaals had. Wat Louis niet wist, was dat ze alle twee gay zijn. Louis had binnenin zijn hart gevoelens voor Niall en Louis ging eens naar een concert van hen. Wat als Louis ontdekt dat hij gay is?

    Goed, dat dus. Moet ik het nou schrijven, ja of nee? ):

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 12:09 ]


    Some people are art and do art at the same time

    ik lees geen bromance, maar als jij het wil schrijven dan moet je dat gewoon doen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik dacht dat de shipnaam van Niall en Louis 'Nouis' was ;x

    Als jij het graag wilt schrijven moet je het gewoon doen. ^^


    life is awesome

    Een rijk huisje? Hoe kan een huis nou rijk zijn :'D

    Maar wat de andere al zeggen: als jij het wilt schrijven moet je dat doen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ja hoor, hier schiet ik mee op.

    Ik wil het wel schrijven maar wat als het slecht is? Ik wil jullie mening horen, vinden jullie dat ik het moet schrijven? D:


    Some people are art and do art at the same time

    Maar het gaat er toch niet om of wij vinden dat je het moet schrijven? Een verhaal moet uit je hart komen, van jou zijn. als je gaat schrijven naar de verwachtingen van andere, de mening van andere en alleen maar schrijft wat andere willen dat je schrijft is het voor jou toch ook niet meer leuk....
    als je iets wil schrijven moet je dat doen, omdat JIJ het wil, niet omdat andere willen dat je het schrijft....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Creativity schreef:
    Ik dacht dat de shipnaam van Niall en Louis 'Nouis' was ;x

    Als jij het graag wilt schrijven moet je het gewoon doen. ^^


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Creativity schreef:
    Ik dacht dat de shipnaam van Niall en Louis 'Nouis' was ;x

    Als jij het graag wilt schrijven moet je het gewoon doen. ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oké, pff. Laat dit topic maar zitten, mensen snappen mij toch niet.


    Some people are art and do art at the same time

    What the hell is Liall? Ik ken Nouis, ik ken Ziall, Larry, Zarry, Lilo, Niam, Ziam, Zouis, Narry, Lirry, maar niet Liall.
    Maar verder; schrijf het gewoon, want je moet voor jezelf schrijven en niet voor anderen (en gebruik de goede shipnaam, voorkomt verwarring)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oké, wil je echt een goede raad hebben? Schrijf eens OP. Trouwens, dat stukje spreekt me niet echt aan, ik vind het wat eentonig. Daarnaast staan er ook een aantal fouten in en is het niet echt super origineel, half Q staat vol met zulk soort verhalen.

    Dat wou je toch horen? Nou, alsjeblieft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je moet het zelf weten maar als je begint mag je mij waarschuwen en kijk ik of jouw schrijfstijl mij aanspreekt.

    Hou es op met zeuren. En ik vind het idee niet echt bijzonder.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Als je echt zo graag wil horen of je het op Quizlet moet zetten of niet, dan zeg ik dat je het niet moet doen. Ik vind het een onorigineel idee en verhalen over One Direction spreken me sowieso niet aan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Creativity schreef:
    Ik dacht dat de shipnaam van Niall en Louis 'Nouis' was ;x

    Als jij het graag wilt schrijven moet je het gewoon doen. ^^


    Vatican Cameos

    Nee.
    Waarom?
    One Direction.
    Je kan beter een OP schrijven, dat is vaak ook veel origineler. Bijna alle 1D stories zijn hetzelfde. :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''