• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik wuifde Jade's excuses weg en schudde eventjes mijn hoofd. "Het geeft niks, als ik niet onderbroken wilde worden was ik niet achter je aangekomen." zei ik glimlachend.
    Oh, lekker aardig om te zeggen zeg... Maar goed, het was zo. Ik mocht Jade graag en zou dat dus nooit bij haar doen, maar af en toe negeerde ik mensen wel eens als ik bij Louis was...
    Ik schudde lachend mijn hoofd en hielp haar met het verband, waarna ik haar eventjes aankeek en zuchtte. "Kun je me nu vertellen waarom je daarstraks in de keuken zo op me reageerde?"

    Serena Yasmina González.

    Een bom van vlinders leek in mijn buik te ontploffen toen Zayn meeging met de kus. Ik kroop automatisch dichter tegen Zayn aan en liet mijn lippen verder het werk doen, waarna ik hem uiteindelijk weer losliet. Ik wilde nu even niet verder gaan dan een onschuldige kus op zijn lippen. Ik beet even op mijn lip en legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan, waarna ik een zucht van opluchting slaakte.
    "Ik was al bang dat ik de vriendschap ging verbreken." zei ik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Serena stopten de kus en legde haar hoofd op mijn schouder. "Ik was al bang dat je de vriendschap ging verbreken." Zei ze zachtjes en snel sloeg ik mijn armen rond haar middel. "Dat ik precies de reden waarom ik niet durvden." Gaf ik fluisterend toe terwijl ik zachtjes haar rug streelden. "Maar ik ben blij dat jij het wel deed." Zei ik oprecht en ik gaf een kusje op haar slaap. Ik mocht vriendschap dan belangrijker vinden, dit was toch wel heel fijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik fronste even mijn wenkbrauwen, "Het spijt me Lou" zei ik zachtjes. Ja, wat ? Het was mijn schuld dat Lou de hele tijd zonder Harry had gezeten. Ik snapte hoe close ze waren, soulmates waarschijnlijk, en dan besloot ik om eventjes Harry van hem weg te nemen. Ja, ik zag mezelf als schuldige.
    "Harry wou gewoon iets weten en daarom nam hij me mee naar het strand", geen idee waarom ik dit zei, "Maar ik had moeten terugkomen". Ik beet op mijn lip en legde mijn gezicht in mijn handen, "Het spijt me" zei ik nogmaals waarna ik wegkeek, uit het raam naar buiten. Wauw, het zat echt in mij om mensen ongelukkig te maken of om dingen te verpesten, geweldig was ik toch.

    Serena Yasmina González.

    Ik glimlachte om Zayn's woordenen besefte nu pas dat we zo midden in het water zaten. Door en doornat en mensen die gewoon konden staan loeren als ze wilden. Niet dat ik me daar iets van aantrok, maar misschien vond Zayn dat minder leuk.
    "Ik wil wel niet dat er nu iets verandert, zeg maar." zei ik uiteindelijk, bijtend op mijn lip. "Ik bedoel... dat er niet iets verandert qua het met elkaar omgaan. Ik wil niet dat alles nu zo sentimenteel en voorzichtig gaat worden..."
    Nee, dan ging ik het plagen, lachen en het normale knuffelen verschrikkelijk missen. Ik hield meer dan Zayn als een ander, maar ik wilde ook niet dat onze vriendschap zou veranderen... Liefde kon ik hebben, maar dan wel gecombineerd met vriendschap.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik was werkelijk verbaast dat Delilah dacht dat het haar schuld was en meteen schudden ik mijn hoofd. "Nee, alsjeblieft je hebt niets fout gedaan." Schoot ik meteen in de verdediging. Ik zuchten even en legde mijn hand op haar been. "Ik ben gewoon niet zo goed in delen." Legden ik uiteindelijk toch maar uit. "Je hebt al het recht tijd door te brengen met Harry, ik stel me aan." Zei ik, terwijl ik op mijn lip beet en er het tegenovergestelde door mijn hoofd schoot. "Ik ben gewent hem voor mezelf te hebben en nu zijn er opeens nog twee mensen die zijn aandacht verwachten." Zei ik zachtjes terwijl ik naar de deur staarden. "Ik moet gewoon even wennen denk ik." Ik kromp in elkaar bij het idee alleen al. "Maar denk eraan. Hij is en blijft van mij." Zei ik nog waarschuwend op het feit dat ze et recht had op aandacht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Jawaad Malik
    Meteen knikten ik instemmend. "Want dat zou ik dit niet meer kunnen doen." Grijnsde ik, terwijl ik met mijn hand, hard door het water ging zodat nu niet alleen Serena haar onderlichaam, maar ook bovenlichaam nat werd van het opvliegende water. Nee ik hield veelte veel van het plagen en gek doen om dat te laten vliegen omdat onze band misschien een anderen naam zou krijgen. Maar het kusjes geven was alleen maar mooi meegenomen verder.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jade Maysilee Bright
    "Het geeft niks, als ik niet onderbroken wilde worden was ik niet achter je aangekomen." wuift hij mijn excuus weg. Hij was wel Atent zoals je dat noemt. Zoals mijn moeder het noemt een echte heer net zoals hij de deur voor me open hield en nu mijn verband goed doet. "Kun je me nu vertellen waarom je daarstraks in de keuken zo op me reageerde?" Zegt hij als hij me aankijkt en even gezucht heeft. Ik bijt op Mijn lip. Het begon blijkbaar een gewoonte te worden. 'Sorry daarvoor. Ik ben gewoon niet zo goed in alleen zijn in een groep. Zoals je weet ben ik heel verlegen en ik ken niet echt iemand behalve jou, maar jij was weg dus ging ik koken. Toen je terug kwam met Delilah was ik eigenlijk een soort van blij maar wou het niet laten merken want ik weet dat je het haat als iemand aanhankelijk is.' Zeg ik in een ademteug. Wow. Het was er wel in een keer uit. Ik kijk hem van onder mijn wimpers aan. 'Je bent toch niet boos?'
    [Wie maakt eigenlijk het tweede topic?]


    I'm finally back, Finally after a Year break


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik begon te zacht te lachen. Waarom zou ik recht hebben op Harry ? Ik kon er niet direct bij. "Tuurlijk Lou, ik zal het in het groot opschrijven en ergens ophangen zodat iedereen het weet" zei ik op een geruststellende toon. Ik snapte hem wel hoor. Ik bedoelde, ze waren al zo lang vrienden en ze stonden erom bekent dat ze zo close waren met elkaar en zo, ik had er alle begrip voor dat Louis, Harry miste. Als je het zo kon noemen, want tja, hij stond ietjes verder in de badkamer.
    "Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen als ik in jouw situatie zit, maar zoiets heb ik dus nog niet meegemaakt" zei ik met een lach om mijn lippen. Ik had wel vrienden hoor, of nou ja, mensen die wisten dat ik er was, maar ze waren gewoon te bang om me mee te vragen om ergens mee naar toe te gaan, bang dat zij dan de reden waren dat ik slagen kreeg. Oké, meestal was dat wel zo, maar ik maakte ze wijs dat het niet zo was, aangezien ik niemand schuldig wou laten voelen door mijn ouders. Ik zette mijn vingertoppen aan Louis mondhoeken en duwde ze zachtjes omhoog, "Now smile, je bent veel sexyer als je lacht" zei ik op een serieus toontje.

    Harry Edward Styles.

    Ik luisterde netjes naar wat Jade vertelde en wachtte geduldig totdat ze klaar was, dat leek me wel zo gepast.
    "Ik ben niet boos, nee. Natuurlijk niet, Jade." zei ik zachtjes, waarna ik haar glimlachend aankeek. "Ik wilde gewoon weten wat er aan de hand was... Maar weet dat je eraan zult moeten wennen dat er grote groepen mensen aanwezig zijn waar ik ook ben."
    Nee, ik was nooit alleen. Als ik ergens liep, liep er altijd zeker één iemand naast me... Zelfs als ik thuis was, was er altijd wel iemand die bij me was. Ook al was het de kat...

    Serena Yasmina González.

    Ik trok een gezicht en keek naar mijn jurkje dat nu ook al vochtig werd. Oh, leuk... Bedankt Zayn.
    "Kunnen we dat echt niet missen?" vroeg ik plagend, waarna ik een kommetje maakte van mijn handen en wat water uit de zee schepte. Ik liet het over Zayn's haren druppelen en gooide de rest tegen zijn shirt aan, waarna ik hem onschuldig aankeek en zachtjes grinnikte.
    "Af en toe ben je net een bitch, maar wel een schattige bitch."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Oke, ik moest nu wel echt lachen en ik liet me weer achterover op bed vallen. Ik begreep niet echt waarom ze me snapten aangezien ik het zelf niet eens deed, maar besloot het er maar bij te laten. "Maar niet tegen Harry zeggen hoor, want dan neemt hij weer teveel vrijgaf straks." Grinnikten ik en keek Delilah even aan. "Heb je dan niet zo'n iemand als ik Harry hebt. Iemand waarvan je denk. Bij jou wil heel de dag zijn en zonder jou kan ik niet?" Ik kon me het nog maar moeilijk voorstellen. "En dan bedoel ik niet hetzelfde als verliefd op iemand zijn." Zei ik snel, voordat ze straks de verkeerde conclusies ging trekken.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik kromp even ineen toen Serena wateroverlast mijn hoofd heen gieten en keek haar toen uitdagend aan, toen ze me uitmaakten voor bitch. "Echt niet, als ik een bitch zou zijn zou ik dit doen." Zei ik terwijl ik razendsnel opstond, Serena optilden en verder het water in te rennen en op het moment dat het diep genoeg was liet ik haar in het water vallen. Ja, ik kon inderdaad een bitch zijn. Maar ik was er trots op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik haalde mijn schouders op en dacht even na. Uiteindelijk schudde ik mijn hoofd en beet op mijn lip, "Nee, niet echt nee" zei ik als bevestiging, "Ik ken de mensen die zich mijn vrienden zouden kunnen noemen niet goed genoeg en de hele dag doorbrengen met 1 van hen wordt zo goed als onmogelijk met mijn overlieve ouders". Bij het laatste stuk droop het sarcasme ervan af. Overlief, dat ik dat over mijn lippen had gekregen in dezelfde zin als mijn ouders. Ik liet me uiteindelijk ook achterover vallen en lachte, "Waarom liggen wij in het bed waar vannacht 2 andere mensen in moeten slapen ?" vroeg ik me luidop af. Ik had trouwens het gevoel dat 1 van de veringen wel eens zou kunnen opgeven na de vakantie, niet mijn schuld hoor, zeker niet.

    Serena Yasmina González.

    Ik liet een protesterend geluid horen en begon te piepen in het water, waarna ik met een nep woedende blik Zayn's kant opkeek. Het eerste wat nu in me opkwam was dat ik Zayn vastgreep, wat ik ook deed.
    Ik greep de getinte jongen vast en trok hem onderuit, waardoor hij met een klap in het water belandde en ik zachtjes begon te lachen.
    "Dat noem je nou karma, Zayn." zei ik grijnzend, waarna ik hem plagend aankeek en heel onschuldig met mijn haar begon te spelen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Topic 2.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik knikten grinnikend maar stiekem kon het me niets schelen. "Het is Harry zijn bed maar." Grijnsde ik terug en keek weer naar de deur. Die twee bleven wel heel lang weg, maar plots schoot me iets te binnen. "Wat is er met je ouders dan?" De manier op hoe ze het had gezegd was zo sarcastisch dat het gewoon niet waar kon zijn en ze had me nieuwschierig gemaakt naar het feit waarom waarom ze dan geen helle dag kon doorbrengen met een vriend, vanwege haar ouders.

    Zayn Jawaad Malik
    De blik van Serena liet me weten dat er niets goed aan kwam te komen. Ik werd dan ook snel onderuitgehaald en verdween ik onder water. "Dat noem je nou karma, Zayn." Grijnsde ze toen ik weer boven water kwam. Ik schudde eerst even mijn haar uit en haalden mijn hand erdoorheen. "Nee, dat noemt men een gemene Serena." Zei ik, waarna ik mijn tong even naar haar uitstak.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    Ik keek Zayn met een pruillip aan. "En dan noem je mij gemeen, terwijl jij mij in het water gooide." zei ik met een zacht stemmetje, waarna ik hem met grote ogen aankeek en naar mijn kleding keek. Nou, dat jurkje zou het zout niet zo goed gaan overleven, dat werd verkleuring...
    "Nu heb ik mijn creatie van jouw haar geruïneerd." zei ik op een dramatische toon, waarna ik hem met een gepijnigde blik aankeek en snel naar mijn nagels blikte. Het zout tastte ze gelukkig niet aan, maar goed was anders.
    "En mijn nagels!" riep ik uit.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Reading a good book is like taking a journey.