• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Mijn topics, en het plaatje doet het niet. ;p Moeten de jongens of de meisjes beginnen trouwens? x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (Mijn topics, en het plaatje doet het niet. ;p Moeten de jongens of de meisjes beginnen trouwens? x'D)


    ( Als het goed is doet die nu wel (: Mhm ik denk dat het handig is als de jongens beginnen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik verveel me... Dus ik begin gewoon. x'D)

    Serena Yasmina González.

    Ik klakte met mijn tong terwijl ik mijn computer aanzette en meteen inlogde op mijn mail. Ik zuchtte eventjes, staarde naar het toetsenbord en begon uiteindelijk mijn verhaal te typen.

    Lieve Zayn,

    Ik heb het met mijn ouders overlegd en heb toestemming gekregen om naar Engeland te gaan, na lang aandringen weliswaar. Ik zal het eerste stuk met het vliegtuig gaan en het laatste stuk met de trein. Als je me dan op het treinstation van London zou kunnen ophalen is alles geregeld. Vergeet je niet dat ik over twee dagen op het perron sta? Als ik geen vertraging heb dan zal ik twaalf uur middags op het perron staan. Ik ben erg benieuwd om je eens in het echt te zien!

    Liefs, Serena.


    Ik zuchtte en verzond de mail met een klein glimlachje, waarna ik naar beneden rende om snel aan tafel te schuiven. Mijn moeder had gekookt en ze was stipt met eettijden. Na een heel gesprek over of Zayn wel te vertrouwen was enzovoorts kon ik normaal verder eten. Ik begreep wel waarom ze bezorgd waren, maar ik was negentien jaar en wist precies wat ik deed. Geen zorgen.

    (Zo goed? ;$)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 20:42 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [oke ik wil reageren met Zayn, maar is dat niet raar, want het duurt wel even voordat die brief bij hem zou moeten zijntoch? ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    [oke ik wil reageren met Zayn, maar is dat niet raar, want het duurt wel even voordat die brief bij hem zou moeten zijntoch? ;x]


    (Hm... Ik kan het aanpassen zodat het mail is, aangezien ik dat ook al dacht.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    {mijn topics}


    Do what people say you can't.

    Lamebrain schreef:
    [oke ik wil reageren met Zayn, maar is dat niet raar, want het duurt wel even voordat die brief bij hem zou moeten zijntoch? ;x]


    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Hm... Ik kan het aanpassen zodat het mail is, aangezien ik dat ook al dacht.)


    ( Dat is inderdaad wel weer waar en misschien is dat wel een goed plan )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad malik
    Ik wist niet hoe snel ik mijn laptop open moest klappen toen het apparaat het geluid van ontvangen mail liet horen. en zoals gehoopt was het een mailtje van Serena. ik las het zorgvuldig en zetten meteen in mijn telefoon dat ik haar over 2 dagen om 12 uur moest ophalen van het perron.
    Het zou de eerste keer zijn dat ik haar zag en ik moest eerlijk bekennen dat ik er enorm veel zin in had.

    Lieve Serena,

    ik ben blij dat het je gelukt is je ouders over te halen en Ik zal er zeker weten staan om je met open armen te verwelkomen in Londen. Mischien is voor het station zelf wel een mooie plek om af te spreken? zoek maar naar de knapste jongen die er staat. Haha nee grapje, zoek maar naar iemand met zwart haar en een blonde kuif.
    KIk kijk er ook enorm naar uit je te ontmoeten en we gaan er een super tijd van maken.
    Heb er zin in!

    Liefs, Zayn.


    ik was alweer vergeten hoelang ik al contact met haar had, maar het leek al jaren en na al die tijd ging ik haar nu dan eindelijk zien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Mijn laptop stond al te wachten totdat ik naar boven was gerend om Jade een berichtje te sturen. We mailden al best lang en veel, al zeker twee jaar of zo...? Ik had het eerlijk gezegd niet bijgehouden.
    Ik begon als een gek op de laptop te tikken toen het ding aan het laden was. Toen ik eindelijk kon typen zette ik mijn vingers in de tweede versnelling.

    Jade,

    Ik heb nog niet van je gehoord of je nou een tijd met mij door mag brengen, maar ik heb wel al veel geregeld! Je zou met de bus komen, toch? Ik zal je ophalen bij het busstation en vanuit daar rij ik je naar de plek waar we zullen verblijven. Het is nog een verrassing waar, dus ik hoop dat je toestemming hebt gekregen. Je bus kwam aan om twee uur, toch? Je herkent me wel aan de bos krullen en aan mijn sexy lach! Ik hoop dat je toestemming krijgt en dan zie ik je snel!

    Knuffels, Harry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    {ik reageer morgen pas, m'n laptop moet uit van m'n moeder :\}


    Do what people say you can't.

    Jade Maysilee Bright
    'Jade! Doe de afwas!' Brult mijn vader. Ik tril en loop naar beneden waar hij staat mijn vader. Ik voel mijn wang branden en hou de tranen tegen. Hij is het net waard. Hij is het niet waard. Hij is het niet waard. Ik bleef het denken tegen mezelf terwijl ik naar de afwas ging en de afwasmachine uitruimde en daarna wer inruimde waarna ik deze weer aan deed. Ik liep naar mijn vader toe. 'Verder nog iets?' Vraag ik hem. 'Nee je mag iets onnutigs gaan doen.' Zegt hij dan. 'Pap mag ik misschien een weekendje weg?' Vraag ik hem op mijn liefst. 'Nee.' Zegt hij meteen. 'Waarom niet?' Vraag ik hem een beetje teleurgesteld waardoor hij grijnst. 'Omdat niemand dan hier thuis schoonmaakt of de vaat doet. Dus het is een nee.' Zegt hij resoluut. Ik bijt op mijn lip en knik. Ik loop naar boven en ga achter mijn laptop zitten.
    Lieve Harry,

    Het spijt me, maar mijn vader zei nee. Anders doet niemand wat thuis en hij heeft me nodig. Ik heb het geprobeert, maar zoals hij weet zal hij me dan slaan. Anders was ik zeker gekomen. Het spijt me super erg.

    Kusjes, Jade

    Ik wil het bijna verznden als ik alles uitwis. Ik ging naar Harry toe. Ontsnappen uit deze hel al was het maar voor even, maar het was morgen al vakantie en dan kon ik naar hem toe. Misschien al van,iddag of vanavond. Ik begin opnieuw aan

    Lieve Harry,
    Tuurlijk kom ik. Na veel smeken en smeken en smeken mag ik eindelijk! Ik ben echt blij en ik kom met de us zoals je net al gezegt had. De bus komt morgen aan om 2 uur dus. Ik kan nu eigenlijk al niet wachten om te vertrekkencen deze zoals ik al avaker heb gezegt levende hel is. Je herkent mij aan mijn bruine lange haren en ik zal wel mijn felblauwe schoenen en een rode broek aandoen. Zo herken je me makkelijker. Ik heb eigenlijk zin om nu al te komen!!
    Kusjes Jade

    Stuur ik dan met een gimlach op mijn gezicht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Okéé, dan zal ik ook posten zodat Niall kan reageren ;p]


    Delilah Destiny Simpson.

    Met tranen in mijn ogen liep ik mijn kamer binnen. Ik had gelogen tegen mijn ouders zodat ik Niall kon ontmoeten en weet je wat ? Het voelde goed. Op het feit na dat ze me eerst nog in elkaar geslagen hebben op subtiele plaatsen zodat niemand het zag, maar dat liet ik achterwege. Ik drukte op mijn mail-icoontje zodra ik mijn Macbook had opgestart en begon te typen.

    Hee Niall,

    Het is me gelukt weet je ... Ik kom naar je toe. Ik heb moeten liegen tegen mijn ouders, ik dacht dat ik er nog goed vanaf zou komen met mijn excuus dat ik voor een paar weken bij een vriendin ging logeren omdat haar ouders weg zijn, maar dat is dus niet zo. De pijn voel ik al niet meer en voor deze ene keer ween ik voor geluk. Ik ga mijn tickets boeken dus misschien dat ik tegen morgenavond of overmorgen vroeg bij jou ben. Zou je me kunnen ophalen op het vliegveld ? Je weet hoe slecht mijn richtingsgevoel is ...

    Lilah xx


    Ik drukte op verzenden waarna ik meteen mijn tickets boekte. Geld had ik toch genoeg gespaard en trouwens, ik had een geheime erfenis waar niemand van wist. Zoveel te beter want mijn gestorven oma was echt rijk.