• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik grinnikte zachtjes en keek haar eventjes met een twinkeling in mijn ogen aan, waarna ik haar middel vastpakte en haar met een plagende grijns aankeek. "Ik terroriseer je hopelijk toch niet?" vroeg ik zachtjes in haar oor, waarna ik grinnikte en haar weer losliet. Nee, nee... Ik ging nog niet die toer op, maar het begin probeerde ik nu wel een beetje te maken. Flirten op een onschuldige manier heette dat. Leuk verzonnen door mij. Ik won er wel veel mee... Vertrouwen en vriendschap was immers stap één. Stap twee was liefde en stap drie... Ja, stap drie was vooral plezier in bed en ik had de neiging om na stap drie al meteen te stoppen. Kon ik er wat aan doen dat ik zo in elkaar zat?
    "Misschien moet je eens terug pesten."


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Zijn handen waren koud. Nee, nee, ik was koud hij was warm, dat was het. Ik verwisselde die 2 vaak om. "Oh jawel hoor, constant" zei ik waarna ik serieus knikte. Ik keek hem lachend achterna.
    "Mocht je willen Harold" zei ik lachend. Ik, hem pesten ? Nah, daar was hij te schattig voor. Hij wou misschien stoer en sexy overkomen, maar ik vond hem schattig, het was niet anders. Ik nam zijn zonnebril van zijn gezicht af en zette hem zelf op.
    "Hoe kan je nu zien door dit ding ? Ik zie niets !". Om het effect te versterken tastte ik zijn gezicht af waarna ik begon te lachen, "Wat een gezicht trek jij nu ?".

    [Misschien ook iemand voor Jade? verveel me :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [HazzaBazza ? ;p]

    ( Ik loop volgens mij een beetje achter :P )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Sorry, mijn RPG's zijn nogal problemen aan het veroorzaken... ;p)

    Harry Edward Styles.

    Ik grinnikte zachtjes en keek Delilah vragend aan. "Hoe kun je daardoor nou niet zien?!"
    Ik trok een gezicht en keek haar aan. "Een gezicht dat zegt dat je er heel raar bijstaat, dus verwonderd." zei ik lachend, waarna ik weer een glimlach op mijn gezicht toverde en Delilah aankeek. Ik pakte mijn zonnebril weer van haar neus en zette die weer netjes op.
    "Wil je teruggaan? Ik begin honger te krijgen..."
    Ja, sorry... Door de zenuwen had ik vandaag amper gegeten! Ik kon nu wel een hele kast met koekjes op! Misschien was dat weer ietsjes teveel, maar het lag toch wel in de buurt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( heb dus nog geen posts geplaatst. Had q-verbod. Is er Liam geweest en mag ik een samenvatting?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik wist gewoon dat mijn ogen nu een soort van oplichtten. Ik had niets gegeten deze ochtend omdat het vliegtuigeten echt om te kotsen was gewoon. Ik tuitte mijn lippen lichtjes en knikte toen, "Yeah, sure, waarom niet ?". Ja wat ? Als ik nu de reactie ging geven dat ik normaal zou geven zou hij vast echt denken dat ik ondervoed werd thuis. Wel ja, soms gebeurde dat wel eens, maar ik bestelde dan meestal pizza of zo. Ik nam mijn slippers van de grond terwijl ik heel erg mijn best deed om niet te vallen nadat ik ze had vastgenomen in mijn handen. Ik trok mijn topje weer aan en haalde mijn handen door mijn haren.
    De wind waaide nog altijd even hard, maar de zon was minder fel gaan schijnen aangezien het al later werd. Tijd om wat kleren aan te doen dus.

    xClove schreef:
    ( heb dus nog geen posts geplaatst. Had q-verbod. Is er Liam geweest en mag ik een samenvatting?]

    [Iedereen behalve liam en jou perso zijn aangekomen bij het vakantie huisje. Dus je moet met jou perso en liam naar het huisje komen zodat iedereen bij elkaar in een huis is. Fangirls van de jongens weten dat de schrijfvriendinnen komen en dus moeten de schrijfvriendinnen nu meteen komen zodat ze niet gespotvworden of gewond raken.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik heb Jade eten laten maken want ik ben verveelt :P]
    Jade Maysilee Bright
    Ik had alles in de kastjes gelegt en de koelkast of vrieskist en kijk een beetje rond met de handen in mijn zij. Ik verveelde me werkelijk dood en doorzocht de kastjes. Oke ik zal wel snacks maken. Ik pak een zak Nachos en gooi deze op een bord en open hem waarna ik ze verdeel. Ik pak lekkere jonge kaas en schraap erover heen zodat er kaas overheen valt. Stiekem at ik er al een op. Ik pak een klein kommetje en pak een pakprika die ik begin te snijden in kleine stukjes. Ik pers een knoflook fijn dn snij hem met de paprika. Ik pak het peterselie plantje en maal het tussen mijn vingers terwijl ik het erin doe. Ik snij ook een beetje ui fijn en doe er tomaten saus bij nadat ik met olie het soepeler maakte. De tomatensaus haalde ik uit blik met kleine stukjes en snij het nog een keer met een hakmes. Ik doe er nog wat Chilisaus in en rode sambal, maar niet teveel. Ik doe mijn vingers erin en lik mijn ving af aangezien het verrukkelijk smaakte al zei ik het zelf. Ik doe het bord met de nachos in de oven en wacht een aantal minuten tot ik het kaas zie smelten en het aroma in mijn neusgaten ruik. Ik lik langs mijn lippen en laat daarna het kleine bakje met Salsasauw in het midden zitten. Ik kijk ernaar. Het zag er mooi uit al zei ik hetzelf. Ik hield het bord vast en controleerde het voor de laatste keer. Ik wou niet dat het er raar uitzag voor de mensen hier in het huis aangezien ik hier iedereen te vriend te houden. Ik wou ze niet iets geven wat ze niet lekker vonden. Ik wou niemand teleurstellen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Jawaad Malik.
    Ik schudden mijn hoofd en stond ook op. "eerst kijken wat er in huis is." ik duwde Serena het huis weer in naar de keuken en metten rook ik gesmolten kaas, ik keek langs Serena heen en zag jade met een bord Nachos staan. "kijk, jij weet wat lekker is." zei ik enthousiast en meteen begon mijn maag weer te knorren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    Ik keek minachtend naar het bord met eten op tafel. Oh god... Ja, sorry. Ik kon er niks aan doen dat ik een afkeer had tegen kaas. Ik at trouwens nooit kaas thuis, maar dat was de schuld van mijn moeder aangezien zij meer met vis en schaaldieren kookte en kaas daar nou eenmaal minder goed bij paste.
    "Nou, eet smakelijk." zei ik, waarna ik langs het bord liep en simpelweg een stuk fruit uit de koelkast pakte. Kijk, dat was nou wel te eten... Ik at nou eenmaal veel groente en fruit.
    Ik nam een hap uit de appel en ging op het aanrecht zitten, waarna ik het bord met nachos naar Zayn en Jade toeschoof.

    Harry Edward Styles.

    Ik knikte tevreden en greep Delilah's hand, waarna ik rustig begon terug te lopen naar het huisje. "Eerst eens kijken of iemand zo enthousiast is geweest om zelf te koken." zei ik met een grijns.
    Na een stukje lopen kwamen we uiteindelijk aan bij het huisje en stapte ik met Delilah aan mijn hand naar binnen, waarna ik met haar naar de keuken liep en haar daar losliet. De geur van gesmolten kaas drong mijn neus binnen en ik beet even op mijn lip.
    "Wie is zo lief geweest om te koken?" vroeg ik met een lachje, waarna mijn blik op Jade belandde en ik haar grinnikend aankeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Verander het even]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:04 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade Maysilee Bright
    Niet naar buiten lopen. Wel naar buiten lopen. Niet naar buiten lopen. Wel naar buiten lopen. Niet naar buiten lopen. Wel naar buiten lopen. Ik wist het niet, maar mijn benen namen een beslissing door vrolijk naar buiten te lopen. Soms haatte ik mijn voeten. Ik open de deur met het geote bord nachos. Maar voor ik naar buiten kon lopen kwamen Zayn en Serena binnen waardoor ik eigenlijk al half in elkaar kroop, maar ik recht bleef staan met veel moeite. Stel je is niet zo aan jade. Zo maak je geen vrienden. Zayn keek me aan zijn blik niet naar mij gericht, maar naar het bord. "kijk, jij weet wat lekker is." Zegt hij waardoor ik bloos. Ik hoor zijn maag knorren waardoor ik grinnik. Serena loopt door en pakt fruit wat ik trouwens gehaalt had, maar dat maakt me niet uit. Ze luste vast iets niet. Sommige ingredienten niet. Dan zie ik Harry en Delilah HAND IN HAND naar binnen lopen. Ik weet niet wat ik moet voelen. Het was niet echt jaloezie aangezien ik niet verliefd op hem was, maar het was wel zoiets. Hij was mijn beste vriend en eerlijk gezegt voelde ik me zonder hem best wel erg alleen. 'Wie was er zo lief geweest om te koken?' Vraagt Harry dan waarna hij rondkijkt en mij grinnikend aankijkt waardoor ik mijn blik afwend. 'Pak maar hoor.' Zeg ik vriendelijk tegen Zayn Delilah en Harry.


    I'm finally back, Finally after a Year break