• De stelling van deze week luidt:
    De meeste Nederlandse en Vlaamse artiesten of acteurs zullen het nooit wereldwijd maken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    één naam: Carice van houten.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Klopt, er zijn wel een paar uitzonderingen, maar meestal zijn het de grote landen die echt bekend worden :)


    Dream on, dreamer.

    De Handsome Poets gaan trouwens ook naar Europa! Ze hebben al een platencontract in Duitsland en staan in de top 25 van Italië :-)


    We need to start feeling our heart <3

    Eens. Maar soms hebben we van die uitzondering zoals Eva Simons, Avrojack, Esmee denters en dat soort shizzle.

    Eens, en als ze wel in het buitenland zouden willen door breken moeten ze perfect engels kunnen.


    ~

    Eens, Heeft denk ik merendeel te maken met de taal...
    Engels is wereldwijd en daarom zullen artiesten die Engels zingen/spreken e.d. het sneller maken
    Er zijn idd uitzonderingen, maar merendeel zal het niet wereldwijd maken. Daar zijn ze te vernederlandst voor.

    Newell schreef:
    (...)
    Wie?


    http://www.imdb.com/name/nm0774386/

    mee eens
    je kan nooit beroemd worden in een klein landje als dit :( daarvoor moet je op zen minst een half jaar in NY steken.


    dreams come true, nightmares to

    Mee eens, maar er zijn uitzonderingen.


    - Even angels have their demons -

    Mee eens.

    klopt wel, alleen eva simons heeft het wel helemaal gemaakt!


    Don’t be a salad, be the best goddamn broccoli you could ever be

    Waarheid,
    je hebt natuurlijki nog Esmee Denters enzo maar tog

    Hmm, goede stelling. Ik ben het er eigenlijk mee oneens. Want wat dacht je van onze 100% Nederlandse Armin van Buren? Eén van de beste DJ's ter wereld. Iedereen kent hem. En zo zijn er meer. Maar je hebt denk ik wel minder kans..


    when you least expect it, it will catch you

    De meesten allicht niet, maar bv Netsky, Matthias Schoenaerts etc. zijn toch wel vrij bekend.


    Tears are words the heart can't say.

    Eluveitie schreef:
    Mee eens.


    Save me from myself.