• De stelling van deze week luidt:
    De meeste Nederlandse en Vlaamse artiesten of acteurs zullen het nooit wereldwijd maken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Mee eens, op een paar uitzonderingen na dan.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Nederland is gewoon te klein :')
    Maar Afrojack, is hij niet ook bekend buiten Nederland?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    230710 schreef:
    Eens. Er zijn uitzonderingen, maar meestal zijn die dan ook niet eens zo bekend in het buitenland.


    Life is full of fake people

    Matthias Schoenaerts dan?

    eens

    Loe008 schreef:
    Matthias Schoenaerts dan?

    Wie?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mee eens...

    Ik vind niet echt dat we slechte artiesten hebben, want er zijn serieus wel goede acteurs, zangers enz (alleen zijn velen van hen helaas niet bekend, ook niet in Nederland en Vlaanderen zelf). We zijn gewoon een heel klein gebied waar minder films enz. worden geproduceerd dan in bijvoorbeeld Amerika. Er zijn gewoon minder kansen hier, denk ik...


    To live is to fight ~ Shinku

    Eens, maar Doutzen is wereldwijd bekent (ookal is ze niet echt een artiest of acteur, ze is in die richting)


    And that’s the way it is.

    Oromis schreef:
    Mee eens, ik ga niet eens uitleggen waarom wat dat kan men zelf wel bedenken.


    Chaos is a ladder.

    Oneens.

    Mee eens


    Be Your Own Anchor

    Eens! En uitzonderingen blijf je altijd houden.


    It´s the moment of TRUTH, the moment to LIE. The moment to LIVE and the moment to DIE. This is the moment to FIGHT!

    De meeste niet nee, maar (ik weet niet of dit al gezegd is, maar goed) kijk maar eens naar Famke Jansen! Deze is toch echt wel doorgebroken. Daarbij komt Carice van Houten ook wel heel erg in de buurt..


    “I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp

    Mee eens! Maar kijk naar AfroJack en Armin van Buren, AfroJack is een van de beste dj's van de wereld! En tja, kijk ook naar Eva (die samen met Will.i.am this is love heeft gemaakt) het ligt er net aan welke stijl muziek je zit, en of je vrijwel bekend ben in Nederland/België of je bent zo goed dat mensen met je willen werken over de hele wereld..

    Dus ja; er zijn uitzonderingen..

    Eens, de meesten hebben inderdaad geen kans van slagen, maar toch artiesten als: Esmee Denters(NL), Gotye(BE), Milow(BE) & Ch!pz(NL) zijn wel doorgebroken in het buitenland.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.