• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik kijk geschrokken op als Eli ineens voor me staat met bloed rode ogen en scherpe tanden. Ik bijt op mijn lip en stap aarzelend acjter me aan. Ik sluit achter me de deur en ga op de bank zitten. Ik kijk naar Eli en bijt op mijn lip. 'Heb je dorst,' vraag ik hem zachtjes. Ik wist het antwoord wel al. Ik kijk eventjes weg en daarna naar Eli. Ik zou hem mijn bloed aan khnnen bieden. Gewoon om hem even wat minder dorst te bieden, zodat hij zo meer wnergie had om te jagen. Ik schud even met een zachte grinnik mijn hoofd. 'Eli,' mompel ik en kijk hem weer aan. 'Lily bedoelde het niet zo. Ik ga je helpen hoe dan ook.' Langzaam sta ik op en loop naar hem toe. Ik houd een goede afstand om hem njet te killen met mijn bloed. 'Kan je...' Ik twijfel. 'Wil je...' Ik slik en steek mijn pols uit. 'Bijt maar,' mompel ik. 'Als je kan stoppen op tijd tenminste, al denk ik van wel.' Ik kijk hem aan. 'Beloof me dan wel daarna minder boos te zijb op Lily.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [veel plezier, reageer je nu wel ng even of ga je nu slapen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik reageer nog even, maar dan ga ik slapen. Dank je wel! (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Verbaast staarde ik haar aan. Bood ze me nou bloed aan? Erg lang dacht ik er niet aan, want ik vloog langs haar af en duwde het raam open, waarna ik vliegensvlug haar arm vastgreep en mijn tanden erin zette. Haar bloed vloeide in mijn mond, liep door mijn keel, waar het een warm spoor achterliet. Door de heerlijke smaak kon ik niet helder meer denken. Net op tijd stopte ik, haalde mijn lippen van haar pols en drukte ik haar met haar rug tegen de muur, terwijl ik slikte, waardoor de bloedsmaak verdween, en mijn mond schoonveegde. Mijn ogen gloeiden felrood van het verse bloed wat erdoorheen stroomde en voor ik het wist had ik mijn lippen op die van haar geplant. Al mijn verdriet, woede en angst had ik in de korte kus gestopt, waarna ik binnen één tel de kus verbrak en uit het raam spong, om in het bos te verdwijnen en Rosalie alleen achter te laten.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Hij kijkt me evn verbaasd aan, maar dat duirt volgens mij maar ee seconde. Ik kreun zachtjes van pijn als ik zijn tanden in mijn pols voel. Ik voel me langzamerhand verslappen. Dan duwt hij me ineens tegen de muur. Ik kijk hem recht in zijn ogen en zie dat die fel rood zijn. Dan drukt hij kort ziin lippen op de mijne. Echt heel kort, maar ik kreeg het nog mee. Ineens was hij weg. Ik ren naar het raam en kijk naar buiten. Ik zag jem niet meer. Ik bijt op mijn lip en sluir mijn ogen. Dan draai ik mijn pols. Ik loop vlug naar Eli's bureau waar ik een doek zie liggen en druk die stevig tegen mijn pols aan. Ik knoop het strak om mijn pols heen. De witte kleur kleurt al snel rood. Ik bijt op mijn lip. Hoe ging ik dit laten stoppen? Mijn hoofd bonste en ik barste van de vragen? Waarom kustte Eli me? Ik slik en bijt pp mijn lip. 'Waarom is het mensen leven zo ingewikkeld,' mompel ik en laat me op zijn bed vallen. Ik kijk naar mijn pols. Moest dat niet gehecjt worden? Zou het weggaan als ik mezelf verander in zeemeermin en dan weer mens? Ik kijk naar buiten. Het was eindelijk droog. Ik ren Eli zijn kamer uit, de trappen af. Met een grijns ren ik naar een groot meer en duik er met een sierlijke boog in. Ik let op mijn pols en zie die herstellen. Een grijns komt op mijn lippen. Geweldig dit.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 15:14 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [even omhoog duwen. Is makkelijker volr straks (:]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nyan schreef:
    Wolf Dumont
    "Doe mij maar een biefstuk met kruidenboter, wat salade en gepofte aardappelen met appelmoes." somde ze op en ik grinnikte even,het werd vast een heel bord vol van haar. Nu nog dat proberen te onthouden.
    Dan pak ik wat te drinken en dan ga ik onze tafel maar bezet houden, voor iemand anders hem toch nog inpikt, wat ik zo zie gebeuren." zei ze dan en i knikte waarna ik eerst de bestelling van Blossom begon bijeen te scheppen.Daarna deed ik dan mijn bord vol met spagettie.
    Het begon aardig druk te worden ,dus vringde ik me door de bende heen.
    Toen ik eindelijk aan onze tafel kwam zette ik Blossom's bord voor haar neer en ging ik weer tegenover haar zitten.
    "Eet smakelijk."zei ik met een glimlachje.

    {Oeps, had totaal even over deze post heen gelezen :$}

    Blossom Niënna Jones

    Niet veel tijd later kwam Wolf weer tegenover me zitten, waarna hij me mijn bord overhandigde.
    "Eet smakelijk." Zei hij met een klein glimlachje die ik beantwoorde voor ik begon te eten.
    De biefstuk was heerlijk, precies zoals ik hem altijd graag had, alsof ze daar rekening mee hielden, wat ik dus niet voor mogelijk hield, waarschijnlijk was het gewoon toeval.
    De aardappelen smaakten heerlijk, zeker in combinatie met de appelmoes.
    Af en toe nam ik een slokje van mijn cola, die heerlijk verfrissend aanvoelde in mijn keel na al dat warme eten.
    Ik keek naar Wolf, die zelf ook aan het eten was van zijn bord spaghetti.
    "Zeg, heb je zin om na het eten nog even een wandeling over het schoolterrein te maken ?"


    Credendo Vides

    [Halloo ? (: Hoe is jullie kerst? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Halloo ? (: Hoe is jullie kerst? ]


    [Goed, dank je wel (:
    De jouwe?
    Ik wil eigenlijk wachten met reageren met Eli, ik wil hem eigenlijk pas 's nachts terug laten komen (:]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Oké dan post ik nog wel een reactie haha (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik ben zo onder de indruk van mijn pols dat ik in de eerste instantie niet opmerk dat er een ander wezen bij me is, pas als ik ineens iets bij mijn staart voel kijk ik op. Recht in bloedzwarte ogen. Ik gil keihard, zelfs zohard dat ik niet wist dat het kon. Het wezen schrikt er niet van. Ik begin hard te zwemmen, maar hij is net zo snel. Angst staat in mijn ogen, ik weet het zeker. Ik spring op het land en rol op mijn zij door het gras. Mijn ademhaling gaat jagend. Ik staar naar het water, maar er is niks te zien. Misschien zag ik het verkeerd? Ik haal diep en onregelmatig adem. Aan de lucht te zien kan het elk moment regen en als het regent moet ik wel terug het water in, aangezien regen te weinig water is voor mij als zeemeerming. Ik haal diep adem. Door de hijgende ademhaling krijg ik nog ergere dorst en lijkt de transformatie nog erger. Ik wil gillen, maar er komt geen geluid uit mijn mond. Ik wil iets zeggen, maar mijn stem lijkt zo goed als weg. Was ik mijn stem kwijt geraakt door die gil? Zodra ik mijn benen terug heb spring ik op en ren weg de school binnen. Ik blijf pas rustig staan als leerlingen me aan weerzijdes van me inhalen. Ik sluit mijn ogen. De bibliotheek. Ik moest weten wat voor een wezen dat was en of ik het me niet verbeelden. Kan ik me zoiets verbeelden? Ik loop vlug de bibliotheek in. En ik moet weten waarom mijn stem weg is.

    [Zo dit moest ik schrijven. Hahah, even angst aanjagen bij mijn personage (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wolf Dumont
    Ze glimlachte even en begon te eten. Ik draaide de spagettie op mijn vork en stak het in mijn mond.
    Het eten hier,vond ik altijd beter dan thuis ,behalve als het op frieten komt,dan vond ik ze veel beter daar in België.
    "Zeg, heb je zin om na het eten nog even een wandeling over het schoolterrein te maken ?" vroeg Blossem me dan en ik kijk haar eventjes aan en drink nog vlug een slokje van mijn cola die ze voor me gehaald had.
    "Ja ,is goed."zeg ik met een glimlachje. Ik hield wel van de buiten lucht,ik voelde me dan minder opgesloten.
    En met Blossom is het nog fijner. Ik had haar echt eerder moeten ontmoeten.
    Ik at het laatste beetje van mijn spagettie op en dronk dan ook mijn cola uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    Glimlachend at ik mijn eten.
    Ik liet een stukje biefstuk liggen, het lekkerste at ik altijd als laatst, dat was altijd al een gewoonte van mij geweest, ook al was het dan al koud dat maakte me helemaal niets uit.
    "Ja is goed." Zei Wolf met een glimlach terwijl hij nog van zijn laatste kleine bult spagetti at.
    Ik keek nog een tijdje naar Wolf terwijl ik mijn laatste aardappel in mijn mond stopte, waarna ik mijn ogen weer door de eetzaal liet gaan terwijl ik mijn cola pakte en daar de laatste beetjes uit dronk.
    Vele andere jongeren waren alweer verdwenen, blijkbaar hadden zij allemaal niet zo veel gegeten of waren ze gewoon zulke snelle eters dat ze het gewoon veel te snel ophadden.
    Ik begon uit te kijken naar de heerlijke koele wind die ik straks door mijn haren en mijn veren heen zou voelen.
    Genietend sloot ik even mijn ogen voor ik met die gedachte het laatste stukje biefstuk in mijn mond stak, waar ik langzaam op koude zodat de kruidige maar toch nog vlezige smaak zich door mijn mond verspreide.
    Uiteindelijk moest ik het wel doorslikken en opende ik mijn ogen weer waarna ik wolf glimlachend aankeek.
    "Ik ruim de borden wel op." Waarna ik alles van tafel oppakte. "Ik ben zo terug."
    De kast waarin alle vaat moest puilde bijna uit van alle gebruikte borden, maar gelukkig vond ik nog net een gaatje waar alles van ons twee nog in kon.
    Met lege armen liep ik dan ook gelukkig weer terug naar de tafel waar Wolf zat.
    "Weet jij buiten nog een plek die ik echt gezien moet hebben ? Want ik weet dat het schoolterrein vele magische mogelijkheden en geheimen heeft."


    Credendo Vides

    [@Pebble, ga je nog reageren met Eli of Lillith? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wolf Dumont
    "Ik ruim de borden wel op." zei Blossom die duidelijk genoten had van het eten.Ze nam de borden en liep dan richting de keuken.
    Ik keek even de eetzaal rond en zag verschillende mensen al vertrekken.
    Niet veel later kwam ze terug aan tafel.
    "Weet jij buiten nog een plek die ik echt gezien moet hebben ? Want ik weet dat het schoolterrein vele magische mogelijkheden en geheimen heeft." vroeg ze me en ik dacht even na.Er was wel een plekje die ik erg bijzonder vond.
    "Heb je ooit al eens de mini waterval gezien in het bos?"vroeg ik haar dan.
    En als ze het gezien had,kon ik haar nog altijd iets laten zien met mijn ilusies.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH