• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.


    Invullen

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ik reserveer een meisje :3


    El Diablo.

    Rol: Meisje
    Naam: Destiny Rose Montoya
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Destiny is een lief meisje als ze je mag, maar vergis je niet want het kan ook een enorme bitch zijn. Ze houd van sport en dans. Soms komt ze wat arrogant over maar dat is ze niet.. Ook is ze erg brutaal en zegt ze vaak wat ze denkt.
    Extra: /


    El Diablo.

    Ik zou graag een meisje willen reserveren, vul hem dan morgen na school in!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 17:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil niks zeggen over de rollen hier, maar niet iedereen is perfect. En het zou fijn zijn als jullie ook aan anderen willen vragen of ze mee willen doen.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Cionegreen schreef:
    Ik wil niks zeggen over de rollen hier, maar niet iedereen is perfect. En het zou fijn zijn als jullie ook aan anderen willen vragen of ze mee willen doen.


    Ik snap het niet, hoor...
    Ik heb nooit gezegd dat mijn rol perfect is:$


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Waarschijnlijk is het gewoon voor diegenen die iets overdreven hebben gedaan. Ik heb mijn rol nagekeken, en hij is best goed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    nessje schreef:
    (...)

    Ik snap het niet, hoor...
    Ik heb nooit gezegd dat mijn rol perfect is:$


    Jou rol is goed, hoor (:


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    HARRY. :'D
    Ik begin morgen wel met mijn examens, dus de rol zal voor vanavond zijn en ik post niet immens veel. ;3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk zo dat we of morgen of vanavond gaan beginnen als alle rollen vol zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kan iemand mij zeggen wat er mis is met mijn rol?


    Happy Birthday my Potter!

    • Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 20. 24-12-1991.
    Uiterlijk:




    Innerlijk: Louis is een jongen van 20 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij toch nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis heeft vier jongere zussen, en geen broers. Al ziet hij de andere jongens uit de band als zijn broers. Verder kan Louis soms wat gay overkomen naar de rest, en dat merk je ook snel, vaak wanneer je hem voor de eerste keer ontmoet en hem nog niet heel goed kent of hij bij zijn beste vrienden in de buurt is.
    Extra: Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen. Dat is dan ook het moment dat de rustige Louis niet meer voorkomt.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 17:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Oké, ik heb mijn extra voor een deel weggehaald, omdat dat misschien iets weg had van Safeer, maar ik zie verder niks dat fout kan zijn, dus ik weet verder ook niet echt wat ik moet.


    Happy Birthday my Potter!

    Weet je wat, ik voel mij hier helemaal niet goed bij, dus ik schrijf mij uit. Ik kan dit er echt niet bij hebben op het moment en bij andere RPG's heb ik nooit problemen, dus ik blijf daar lekker.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 17:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Hoezo leek ze teveel op Safeer? Ik vond Prue juist zo leuk en anders.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."