• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ik merk al gelijk dat het hem onduidelijk is, en dat merk ik eigenlijk de hele tijd al. Bij Bentley, moet ik onthouden, is het dus belangrijk om duidelijk te zijn. Bentley verwoordt dan precies wat ik wil.
    Ik knik ademloos naar hem, ja dat is wat ik wil.
    'Is er een kans?' Vraag ik dan aan hem, maar ik bedenk me dan dat dat wellicht niet helemaal duidelijk is. 'Op ons. Is daar een kans van slagen in?'

    [Teehee, ofcourse is George Shelley een mooiere profielfoto c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ze knikte naar me.
    Serieus? Wilde ze dat echt?
    Een glimlach verscheen op mijn gezicht.
    'Is er een kans?', begon ze, 'Op ons. Is daar een kans van slagen in?'.
    Even werd ik helemaal gek en knikte toen maar.
    'Als het aan mij ligt, slaagt die kans nu al', fluisterde ik in haar oor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik kijk afwachtend naar Bentley en dan glimlacht hij. Is dat een goed teken? Ja dat kan niet anders. Anders glimlacht diegene niet. Hij knikt na mijn vragen en hij fluistert dan iets liefs. Ik kijk hem aan en bijt een keer op mijn lip. Maar dit keer niet van verdriet of nadenken. Maar om een te brede glimlach een beetje in te houden.
    Ik druk dan mijn lippen op die van hem, niet heel lang.
    'Volgens mij heb ik de leukste buurjongen op aarde,' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ze beet op haar lip, maar ik zag hoe een glimlach tevoorschijn kwam. Daarna drukte ze haar lippen op de mijne.
    'Volgens mij heb ik de leukste buurjongen op aarde', glimlachte ze toen.
    Vlinders in mijn buik.
    Ik glimlachte.
    'Can I tell other people you're my girl?', fluisterde ik in haar oor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik zie hoe Bentley glimlacht als ik gezegd heb dat hij volgens mij de leukste buurjongen op aarde is. Hij fluistert weer iets in mijn oor en ik voel mezelf dan van binnen warm worden. Damn, Bentley heeft me te pakken, ik ben verliefd.
    'Yes, you can,' fluister ik terug. 'Zullen anderen het niet te snel vinden?'
    Ja, ik denk er redelijk vaak aan wat anderen denken. Sommigen zeggen dat je -je daar niets van aan moet trekken, maar ik denk dat het anders ligt. Je leeft toch met die mensen in je omgeving? Dan maakt het wel degelijk uit wat zij ervan denken. Maar goed, ik voel me weer goed. Dankzij Bentley.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ze kleurde iets rood.
    'Yes you can', fluisterde ze, 'Zullen anderen het niet te snel vinden?'.
    Damnn.
    'You've made me the happiest person on Earth', fluisterde ik terug. 'En ja, ik denk het wel. Maar wat hebben anderen er nou mee te maken? Voelen zij wat wij voelen?', mompelde ik toen.
    I don't give a shit om anderen, ik doe wat ik doe, de rest staat er buiten.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'You've made me the happiest person on earth,' zegt Bentley waardoor mijn wangen warmer worden.
    Dit voelt zo anders.. In tegenstelling tot de anderen voelt dit wél goed. Ik voel me zowaar gelukkig. En dat terwijl ik het eerst helemaal niet fijn vond om te moeten verhuizen.
    Dan fluistert Bentley door dat hij denkt van wel, dat anderen het dus snel vinden. Ik knik een keer en bijt op mijn lip na die anderen woorden.
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, zij voelen niet wat wij voelen,' zeg ik dan. 'Maar ze leven wel in mijn omgeving, "de anderen", en dat is dan toch wel.. Een issue als ze het niet goedkeuren.'
    Ik sta hier anders in dan Bentley duidelijk.
    'Maar ik heb er vertrouwen in. Bij jou weet ik dat ik niet gebruikt word. Dus misschien maakt het me dit keer inderdaad niet uit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Waarom moeten vrouwen áltijd weten wat anderen ervan vinden.
    'Tuurlijk keuren ze het wel goed. Willen de anderen in jouw omgeving jou dan niet gelukkig zien?', vroeg ik nog steeds spelend met haar haar.
    'En nee, ik ga je niet misbruiken', fluisterde ik en drukte een kus op haar kruin.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Weet je wat ik er dubbel aan vind om met een jongen te rpg'en? >_< ik krijg volgens mij ook echt jongens gedachten te lezen :W]

    Noralie Anderson
    Ik wacht op een antwoord van Bentley, ik ben lichtelijk gespannen. Ik denk dat ik er maar gewoon niet meer over moet doorgaan, over wat anderen denken. Bij zijn volgende woorden weet ik namelijk dat hij gelijk heeft, ze willen me gelukkig zijn.
    'Daar heb je gelijk in, alweer,' zeg ik zachtjes en kijk naar mijn handen. Ik heb het nauwelijks nog door dat Bentley aan mijn haar zit, aangezien hij het nu al even doet.
    Ik glimlach kleintjes als hij zegt of eigenlijk fluistert dat hij me niet gaat misbruiken. 'Ik hoop het inderdaad van niet voor je,' zeg ik lichtelijk plagend en met een knipoog. 'En nu ga ik mijn kleding weer gewoon aantrekken want ik krijg het warm van deze badjas,' zeg ik tegen Bentley. 'En heb je nog last van je been?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Daar heb je gelijk in, alweer', zei ze zacht en ze keek naar haar handen.
    'Ik heb altijd gelijk', grinnikte ik.
    Met een mompelend geluidje liet ik toe hoe ze haar kleding weer aan deed.
    Opeens vloog het door mijn hoofd.
    Hoe moeten we dit tegen Rafael vertellen?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [HAHAHAHA, als je wilt weten hoe ik over iets denk, kun je het ook gewoon vragen hoor ;p]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Lol, ik heb ook drie broers :3 maar die zijn nu al ver in de twintig en eentje bijna dertig >_< dus daar ga ik het niet echt aan vragen. But really, denk je echt dat alle vrouwen eraan denken wat andere mensen denken? >_< want in mijn geval is dat niet zo.]

    Ik moet trouwens gaan. Mijn bed uit en aankleden en shit want heb over drie kwartier mijn wiskunde herkansing. Olé!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaah, nee ik denk dat niet echt. Maar ik denk wel dat vrouwen dat vaker denken dan mannen.
    Ik neem vrij vandaag *O*
    Dus succes met je herkansing! (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Hoezo nam je vrij? >_<

    En mijn herkansingen gingen goed ^^ nu nog de cijfers afwachten c:

    En jacco.... JE BENT SCHATTIG! Accepteer het ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Hij grinnikt dat hij altijd gelijk heeft. Maar ik schud daar mijn hoofd op met een scheve glimlach.
    'En heel schattig hoor dat grinniken,' pest ik hem dan, ik heb gemerkt dat hij daar niet tegen kan namelijk.
    Hij maakt een mompelend geluidje als ik van bed afglijd en ik doe de badjas uit. Ik sta met mijn rug naar Bentley toe en pak mijn bh van de grond.
    Ik klik die vast en doe die goed, daarna mijn witte topje weer aan. Ik loop om het bed heen om mijn spijkerbloesje te pakken en trek die ook weer aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.