• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    In feiten bedoelde ik hem er ook bij, of bedoel. Ik weet het allemaal niet meer. Ik voel me slecht nu, ik wil hier helemaal niet over praten. Ik wil gewoon thuis zitten nu en schrijven aan verhalen. Niet hier in een ziekenhuisbed met een badjas om, omdat ik anders halfnaakt zou zijn. En een jongen die alleen in een boxer ligt. Bentley vraagt aan me waarom ik het dacht.
    'Omdat het altijd zo gaat Bentley,' zeg ik tegen hem. 'Ik ben niet anders meer gewend.'
    Liefde, dat is gewoon niet iets wat aan mij besteed is, slechts de schijn. Dat wel, alsof ik liefde heb. Maar uiteindelijk word ik altijd gedumpt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Laat mij bewijzen dat het niet altijd zo hoeft te gaan', fluisterde ik en drukte een kusje in haar nek.


    [ik moet eten :p]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij fluistert dat ik hem moet laten bewijzen dat het niet altijd zo hoeft te gaan. Hij drukt een kusje in mijn nek en ik kijk op naar hem.
    Ik heb het er echt moeilijk mee, ik kan niet zomaar iemand vertrouwen op dat gebied, niet met een grote kans dat ik zo weer gedumpt wordt. Want vertrouwen kan gebroken worden, en dat doet pijn.
    'Ik-' begin ik dan, niet wetend wat ik allemaal wil zeggen. Ik kijk hem in zijn ogen aan, die ogen die ik echt niet kan weerstaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ja?', vroeg ik zacht toen ze zweeg.
    Ik staarde in haar donkerblauwe ogen. Ze deden me denken aan de zee. Ik kon er zo in verdrinken.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij geeft me een soort aansporing om verder te praten, of om gewoon toe te stemmen. Ik weet het niet. Hij staart me aan en ik bezwijk onder zijn staalblauwe ogen.
    'Oké,' zeg ik zachtjes. Nu is er geen weg terug meer. Waarom doe ik dit? Om mezelf te bewijzen dat het altijd weer hetzelfde zal gaan?
    Nee, ik weet waarom ik dit doe. Ik stem toe, omdat ik hoop dat het met Bentley wél anders zal gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Oke als in wat?', vroeg ik een beetje onbegrijpend en nog steeds in haar donkerblauwe ogen kijkend.


    [Sorry voor die korte stukjes, ik weet niet wat ik er nog bij moet zetten. Ik ben nu douchen x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Oke, ik moet werken]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Bew (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Hoi 8)]

    Noralie Anderson
    Hij lijkt me niet te begrijpen en vraagt in wat ik oké bedoel.
    'Oké, je mag het bewijzen,' fluister ik. 'Dus met andere woorden.. Oké, ik vertrouw je erin.'
    En ik kijk hem aan en bijt dan op mijn lip. De badjas zit goed om me heen, en dat vind ik fijn op dit moment. Want ik wil een beetje bescherming voelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ze bijt op haar lip.
    'Je zult hier geen spijt van krijgen', fluisterde ik en sloeg mijn armen wat steviger om haar heen.
    Ik drukte een kusje op haar voorhoofd en ik ging weer liggen. Ik trok haar mee, zodat ze met haar hoofd op mijn borstkas viel en ik streek met mijn handen door haar lange, blonde haren.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ben er weer trouwens. Ja, ik was weg. Eten en shit]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Don't hate on me >_<]

    Noralie Anderson
    Hij fluistert dat ik hier geen spijt van zal krijgen en ik kan het alleen maar hopen, en vanzelf wel merken. Zijn armen liggen steviger om me heen nu en hij gaat liggen en trekt me daardoor mee. Mijn hoofd belandt op zijn borstkas en ik luister naar zijn hart. Zijn handen, die vergeleken met die van mij groot zijn, strijken door mijn haren en ik glimlach kleintjes. Dit is alleszins anders dan alle andere jongens. En zelf liever, dit gebaar.
    'Oke,' zeg ik dan nog als laat antwoord. 'Daar vertrouw ik je op.'
    Nu weet ik wel beter hoe het tussen ons zit.. Zijn we nu.. Meer dan vrienden? Ja dat sowieso..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ze glimlachte kleintjes, waardoor ik moest grinniken.
    Kun je dat ook afleren? Grinniken? Ik hoop het.
    'Oke, daar vertrouw ik je op', antwoordde ze toen.
    Ik gaf geen antwoord. Wat zou ik moeten antwoorden?
    Ik zag dat ze een beetje afwezig was. Nou ja, ze was er wel, maar ze zat met haar hoofd ergens anders, als je begrijpt wat ik bedoel.
    'Waar pieker je over?', vroeg ik aan haar.


    [Ofcourse nott!! En ik vind je profielfoto echt mooi (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik hoor hem grinniken en moet daardoor zelf zachtjes lachen. Het klinkt gewoon echt heel schattig bij Bentley. Het is even stil tussen Bentley en mij maar ik vind het niet erg, ik ben toch in gedachten. Ik denk veel te veel na altijd.
    Dan vraagt Bentley waarover ik pieker en ik richt mijn blik op hem. Is het dan echt zo duidelijk dat ik ergens over aan het nadenken ben? Of pieker zoals hij het omschrijft.
    'Over..' Begin ik dan. Kan ik dit gewoon zeggen? Vast wel. 'Ons. Als in een begrip..' Ik vraag me af of hij me begrijpt. 'Als in samen zijn?'
    Ik begin een beetje vragend te worden. Ik weet niet hoe Bentley hier voor in staat, of hij het echt iets zal noemen.

    [Dat vind ik echt lief van je c: maar jouw profielfoto is mooier ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ze lachte zachtjes, wat ik er heel erg lief uit vond zien.
    'Over ons.. als in begrip.. als in samen zijn?', vroeg ze toen.
    Het was me een beetje onduidelijk. Wilde ze nou samen met mij zijn?
    Een warm gevoel racede door mijn lichaam.
    Of wilde ze dat juist niet?
    Waarom moeten vrouwen altijd zo onduidelijk zijn. Altijd stille hints geven. Waar slaan die stille hints eigenlijk op? Ik heb ze toch nooit door. Waarom zijn vrouwen nooit gewoon duidelijk?
    'Wil je dat er een 'ons' komt?', vroeg ik toen zacht.


    [Mwaaah, ik weet niet]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf