• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, klinkt goed he? Hahaha]

    Bentley Heathrow

    Ze begon me kusjes te geven op mijn sleutelbeen.
    Zachtjes kreune ik.
    'Een beetje rustig doen met de zieke, he?', grinnikte ik.
    Oke, ik grinnik weer. Waarom doe ik dat toch? Ik haat, haat, grinnikten.
    Ik zette mijn hand onder haar kin en draaide haar gezicht naar mij, waarna ik een kus op haar lippen plantte.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik hoor hem zachtjes kreunen en ik glimlach. Hij zegt dat ik rustig moet doen met de zieke.
    'Ik doe rustig, jij bent hier degene die op dreef is met kreunen,' zeg ik met een lach.
    Hij grinnikt en dat klinkt echt schattig. Ik voel dan zijn hand onder mijn kin en zijn lippen niet veel later.
    Ik kus hem gelijk terug, graag zelfs. Misschien dat ik me ongemakkelijk zou moeten voelen dat ik hier half naakt in een ziekenhuisbed lig met een jongen die ik een dag ken...
    Maar ik voel me gewoon prima, juist op mijn gemak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Maar dat komt door jou!', protesteerde ik en voordat ze daar weer op in kon gaan, legde ik snel mijn wijsvinger op haar lippen en mompelde een 'shh'.
    Ik begon kusjes in haar hals te drukken en daarna in haar nek, toen op haar schouderblad en zo volgde een spoor van kusjes naar beneden.
    Bij haar borsten aangekomen zoog ik zacht aan haar tepel.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Reageeeer, ik verveel me]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij geeft mij de schuld en ik wil er tegenin gaan. Maar hij zorgt ervoor dat ik niet door praat. Hij legt zijn vinger tegen mijn lippen aan en zegt een shh. En ik zeg daardoor automatisch ook niets. Hij kan me zo makkelijk dingen laten doen. En ik kan me er niet tegen verweren.
    Hij drukt eerst kusjes in mijn hals en ik houd mijn adem even in. Ik ben afwachtend. Ik adem uit als hij kusjes in mijn nek drukt. Ik adem weer gewoon, hij drukt kusjes op mijn schouderbladen. En weer stokt mijn adem in mijn keel als hij aan mijn tepel zuigt.
    Ik sluit kreunend mijn ogen.
    'Hm, ga door,' fluister ik voordat ik er erg in heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik kijk tv :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik niet :c]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ook niet meer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ga door', fluisterde ze waardoor ik moest glimlachen.
    Ik zoog speels aan haar tepel, beet erin. Met mijn hand masseerde ik haar andere borst en kneep er in.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij gaat door, nu geen tijd om mezelf voor de kop te slaan voor mijn vraag. Of eigenlijk aanvraag.
    Hij zuigt er weer aan en hij bijt er op. Ik kreun weer en bijt op mijn lip om het tegen te houden.
    Door dit alles verlang ik naar meer van Bentley, en ik weet dat hij me dat kan geven. Hoewel ik daar aan twijfel nu zijn been in het gips zit.
    'Hoe zit het tussen ons?' Vraag ik vanuit het niets aan Bentley.
    Ik wil het weten, voordat ik te ver ga.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ze kreunde en beet op haar lip om hem te onderdrukken.
    Ik grijnsde.
    'Hoe zit het tussen ons?', vroeg ze toen ineens.
    Altijd vrouwen. Vragen stellen op de meest onverwachte momenten.
    'Hoe bedoel je?', vroeg ik toen met een opgetrokken wenkbrauw.
    Snel drukte ik nog een kusje onder haar oor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik open mijn ogen en zie hem grijnzen, voor mijn vraag. Maar die betrekt daarna volgens mij.
    Ik kan er niets aan doen, ik moet het gewoon weten voordat ik nog stommere dingen doe.
    Hij vraagt met een opgetrokken wenkbrauw hoe ik het bedoel. Ik voel zijn lippen vlug onder mijn oor.
    'Zoals ik het zeg,' zeg ik dan. 'Wat betekent dit. Daarstraks toen ik zei dat ik het niet wist kuste je me.'
    Ik ga me niet weer laten weerhouden van praten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Even moest ik nadenken. Ik wist wat ik wilde zeggen, maar niet hoe ik het moest verwoorden.
    'Dit betekend dat ik van je houd?', vroeg ik toen, nog steeds een beetje onbegrijpend.
    'En dat ik je aantrekkelijk vindt. Meer dan aantrekkelijk. En leuk. Meer dan leuk. En mooi. Meer dan mooi', begon ik.
    Zo kon ik nog wel doorgaan.
    Ik kon wel een boek schrijven over wat ik van haar vond.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Heel even zwijgt hij en ik kijk hem aan. Ik ben echt verbaasd door zijn antwoord.
    'Je h-houdt van me?' Vraag ik dan verwart aan hem. Zo gaat het normaal niet, zo gaat het nooit.
    Ik ben altijd degene die gebruik word, ik ben toch niets of niemand waard. Dat zei híj tenminste. Twee jaar geleden.
    En met hij bedoel ik natuurlijk niet Bentley, maar.. Jason.
    Bentley geeft me allemaal complimenten en ik word er gewoon heel erg stil van. Ik kijk Bentley niet aan, ik weet niet wat ik moet zeggen. Niet hoe ik moet reageren.
    Dit meent Bentley niet.. Toch? Dit is gewoon een grap. Maar het klinkt zo overtuigend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Je, h-houdt van me?', vroeg ze toen verwart.
    Daarna bleef ze stil, akelig stil.
    'Ja, ik weet dat het snel is. Maar het voelt zo goed bij jou', fluisterde ik in haar oor.
    Nog steeds bleef ze stil en ik zag hoe kwetsbaar ze er ineens uit zag.
    Het deed me pijn.
    'Hey, wat is er nou?', vroeg ik toen bezorgd en ik nam haar in een knuffel en wiegde haar zachtjes heen en weer.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf