Hier kun je al je frustraties kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
Schrijf het dan hier lekker van je af...
UGH. Ik weet bijna wel zeker dat we geen vriendinnen meer zijn. Wat ben jij een achterlijk persoon zeg, gadver. Ik walg echt van hoe jij je gedraagt de laatste tijd. En ik wil zó graag zeggen wat ik ervan vind maar ik heb het lef gewoon niet. Omdat ik ergens toch bang ben dat jij zegt dat je niet meer met me om wil gaan, dat het gewoon definitief is. Oh the troubles
Genius schreef:
UGH. Ik weet bijna wel zeker dat we geen vriendinnen meer zijn. Wat ben jij een achterlijk persoon zeg, gadver. Ik walg echt van hoe jij je gedraagt de laatste tijd. En ik wil zó graag zeggen wat ik ervan vind maar ik heb het lef gewoon niet. Omdat ik ergens toch bang ben dat jij zegt dat je niet meer met me om wil gaan, dat het gewoon definitief is. Oh the troubles
Jac die niet zegt wat ze vind? Dat zijn dan wel heel erg serieuze problemen zeg.
En nu zit ik ziek op school. Heb ik 1 uur les en het blijkt nu ineens dat mijn 2de 3de en 4de uur uitvallen. KAK ZOOI. Dan heb ik alleen nog twee uur te verspillen met wiskunde en KCV waar ik toch nooit wat voor doe.