• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ness Allison Candler
    "Mij krijg je niet!" Ik vlucht weer en ren door het hele huis. Als Harry me dan toch te pakken heeft grijns ik. "Dus je wou een kusje?" Ik trek me los en geef hem een kus op zijn wang. "Thats it?" Ik loop weg wetend dat hij me zal volgen. Ik loop naar de aparte dansruimte, de zolder. Hij is geweldig groot en elke wand is bedekt met spiegels. Ik klim uit het raam en ga op het dak zitten. "Hier krijg je me niet!" Ik grijns en steek mijn tong uit.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Lachend volg ik haar, "wow" mompel ik als ik de zolder oploop.
    Helemaal bedekt met spiegels.
    Zo snel als ik kan haal ik het slagroom uit mijn haar en probeer het zo goed mogelijk te fatsoeneren.'Vervoglens klim ik ook het dak op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "En, hoe denk je hier vanaf te komen?" Ik grijns en bekijk hem. "Zo lenig ben je zeker ook weer niet?" Ik lach en schuif naar hem toe. "Of wel?" Uitdagend kijk ik hem aan. "Aah! Harry Styles!" Gilt een meisje van beneden. "Fine..." Mompel ik, ik zwaai maar ze negeert me volkomen. "Ze willen jou, ik ben weg!" Ik klim terug naar het raam en glip naar binnen. Uit verveling ga ik maar strechten. Misschien is hij zo terug...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik glimlach "ik ben heeeel lenig" grinnik ik, Ineens hoor ik iemand mijn naam gillen en zucht even.
    Ik zwaai even en klim ook terug naar het raam,. "even een ding mocht hier ooit alle meisjes staan omadt ze me hier zagen, bel me en ik red je met mijn witte paard." grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    Ik kijk naar buiten en zie allemaal meiden. Ik pak mijn mobiel en bel Harry's nummer. "Ik heb je hulp nodig." Ik grijns en hoor alle meiden gillen. "Dus, waar is je witte paard?" Ineens rent Kailleigh de kamer in. "Krijg ik een paard?!" Roept ze vragend. "Sorry, schatje... Ik maakte een grapje." Ik kniel naast haar neer. "Je hebt toch al een konijn?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    \Lachend kijk ik haar aan en zucht even "great, ik hou van fans hoor maar blegh ik kan geen normaal leven leiden" mopper ik even.
    Ik dacht na, wat zal ik doen? "ik stuur de rest wel even, guys ga eens buiten kijken wa Ness geflikt heeft" grijnzend loop ik terug en hoor nog harder geschreeuw./


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Wat Ness geflikt heeft?! Jij liet je hoofd anders zien, hoor! Ik deed niks." Ik loop naar het raam. "IK BEN ONSCHULDIG! VOOR HET EERST!" Roep ik naar beneden. "So, wat nu?" Pestend ga ik voor hem staan. "Waar had jij zin in?" Ik kom dichterbij en op zo'n 2 centimeter draai ik me om en loop naar de instrumenten in de hoek. Ik pak mijn gitaar en tokkel. "SING!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    harry styles
    ik barst hard in lachen uit. "kom eens." lachend til ik haar op en zet haar op de stoel.
    ik dacht even na "IK BEN NIET ONSCHULDIG" roep ik hard door het raam en begin te lachen als er weer gejuichd en geschreeuwd word

    [kga zo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Safeer Lara McClark

    Ik lachte me letterlijk dood om Harry en Ness. Snel trok ik Zayn mee naar binnen en ging op de bank zitten. Automatisch sloeg ik mijn been over het andere heen en drukte een kusje op Zayn's mond. Hij leek het niet genoeg te vinden en drukte zijn lippen op de mijne. Ik schudde mijn hoofd en mompelde dat er een kind bij was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Ik moet ook gaan, hoelaat ben je er weer? Vannavond?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [niet=p ik ga slapen. morgen om half 3 vrij.. in de avond wel dansen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Ow, zie je morgen om 3 uur? ben om kwart voor 12 uit =P}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [beters, ik reageer nu nog 10 min. ongeveer. in de ochtend morgen ook nog]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    Ik trek Harry weg van het raam en zet de muziek op. "Laat eens zien wat je kan!" Ik draai de volumeknop zo hoog dat we de fans niet meer horen. Ik maak een paar uitdagende pasjes en kom steeds dichterbij. "Dans dan..." Ik sla mijn haren in zijn gezicht en draai een rondje. Ik maak wat pasjes en glij over de grond. Na zo'n vijf minuten grijns ik en zet de muziek op een andere stijl. Ik schuur tegen hem aan, puur om hem te pesten. Als we ook hiermee klaar zijn ren ik naar beneden. Ik pak wat te drinken en kijk naar buiten. Al die fans gillen en grommen. Ze gillen voor de jongens, ze grommen omdat ze mij zien. Ik steek mijn middelvinger op en loop naar buiten. Alle fans beginnen te roepen dat ik weg moet. "Sorry, hoor! Dit is mijn huis!" Één van de fans loopt naar me toe en slaat me. "Nou ga je te ver!" Ik spring op haar en laat haar op de grond vallen. Dan zie ik Kailleigh die naar me kijkt. Ik laat de fan gaan en ren naar Kailleigh. Ik til haar op en snel gaan we naar binnen. Ik loop met haar naar Hazza en meteen rent ze achter het konijntje aan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry syyles.

    Ik grijns even als ze dansd rn tegen me uit schuurt.
    Ze rent naar beneden en ik volg haar ik hoor de 'fans' dingrn roepen en zie dat ze Ness slaan. ' verdomme' [ik koop snel nAar buiten ' even een ding. Als je zo een echte fan bent sla je geen vrienden' roep ik naar het meisje. Snel loop ik trrug en zoek Ness. ' gaat het? Ik heb ze even duidelijk genaakt dat ze van vrienden afmoeten blijven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan