• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ness Allison Candler
    "Levensgenieter?! Ha, laat me niet lachen! Ik ben ook een levensgenieter maar om dan met elke jongen op mijn weg even te gaan prutsen... Nee, dat is gewoon playen. Meer niet!" Ik wil en zal dit meningsverschil winnen! Wacht, is hij zich wel van bewust dat ik hem afwijs? "Hazza, als ik je zo mag noemen, ik zit vannavond thuis met een kindje van 3 en jij vraagt of je lekker langs kan komen voor... Voor wat eigenlijk?" Als de rest komt, voel ik me beter op mijn gemak. Waarom helpen ze nu niet?!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne
    "Ik doe ook mee!" Roep ik als Ness voorstelt langs te komen. "En nu ga ik vluchten." Mijn liegen is nog steeds slecht. Ik open een van de luchtschagten en kijk er in. "Ruim genoeg, komt er iemand mee? Verstoppertje en Ailleen moet ons zoeken." Grijns ik terwijl ik naar binnen kruip.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik kijk haar lachend aan, ze had echt goede humor.
    "zeg ik dat ik met elk meisje die ik langs kom afga nee dan had ik geen rust meer."ik grinnik even
    "gewoon de knappe dames..." zeg ik met een grote grijns op mijn gezicht die er voorlopig niet vanaf te slaan is.
    Ik merk dat ze er omheen probeert te lopen zodat ze niet met mij zit opgescheept.
    "voor wat, ik kom jou helpen met een kindje van drie op te passen, ik ben heel goed met kinderen" zeg ik trots.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    'Ik kom ook, Ness. En ja, we zijn heel goed met kinderen! Heb je ons niet met Lux gezien?' lachte ik hard, 'Wacht op mij, Liam!' gilde Safeer en ze strekte haar armen uit, maar ze was net tien centimeter te klein. 'Kabouter' lachte ik en ik tilde soepel Safeer op, om haar vervolgens te helpen. Gelijk trok ik Harry aan zijn oor mee en kroop ook met Liam en Safeer mee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    "Ik wil niet veel zeggen, maar je vind al deze meiden die bij me zijn wel lekker... Wedden dat als ik je meeneem naar buiten je binnen 10 minuten al 4 afsprakjes krijgt?" Uitdagen!! "Het komt goed van pas dat je op kindjes kan passen, binnenkort raakt er vast wel eentje zwanger." Lach ik. "Maarre, kom maar langs! Safeer en Liam komen ook dus." Grijns ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne
    "Over Lux," Roep ik over mijn schouder. "ik deed het meeste! Hun gaven haar enkel een speeltje." Ik grijns en trek Safeer ook naar binnen. Daarna vis ik ook Ness naar boven. "Komen er meer?" Vraag ik. "Kailleigh krijgt het druk vannavond." Lacht Ness.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ete]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles
    Met een pruillipje kijk ik haar aan ": dat is niet lief van je" zeg ik.
    "auw, verdomme nu gaat mijn haar uit model"
    mopper ik zodra ik aan mijn oor meegenomen word
    "en volgens mij krijg ik meer afspraakjes " grijns ik naar Ness

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 16:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Nogmaals, player!" Grijns ik. "Ga niet stoer doen Styles, ik maak je haar wel weer 'goed'!" Ik haal zijn haar compleet door de war. "Veel beter, vannavond even stylen en klaar!" Roep ik. Het echo't. "Oeps, zo vind Ailleen ons snel." Mompel ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Safeer Lara McClark

    'EIGENDUNK!' schreeuwde ik lachend naar Harry. We kwamen weer buiten en iedereen hielp elkaar om eruit te klimmen. 'Wat nou alleen jij? Lux vindt mij aardiger dan jou, hoor! Ik speel tenminste met haar' lachte Zayn naar Liam. Zayn trok me in zijn armen en drukte een kusje op mijn lippen. 'Is dit niet een beetje snel?' mompelde ik. 'Voor mij niet' grinnikte Zayn. 'Oke' grijnsde ik en ik drukte liefdevol mijn lippen op de zijne.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    "Nou..." Oké, ik had niks te zeggen. Als ik Zayn en Safeer zie zoenen, hoe kan het ook anders, verschijnt er een gedaante. "Ailleen op twaalf uur." Waarschuw ik. "Het is pas twee uur." Zegt Ness verbaast. Ik face-palm en trek iedereen mee een zaal in. Ik open de volgende schagt en kruip erin. Weer trek ik iedereen op. "Hoelang houden we dit vol?" Vraag ik als iedereen weer zit.

    {Ga straks eten, kan dus plots weg zijn}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik kreun even als ze mijn haren door de war halen.
    "Liuuuuuuuum ze doen mijn haren door de war"zeg ik op een zeurderig toontje.
    Snel doe ik mijn haren weer goed en zit het perfect.
    "ik ben niet eigendunk, ik ben gewoon een lief persoontje die knap is"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    'Liam! Kon je niet even wachten?' bromde ik geërgerd. 'Deze kant op' zei Safeer en we kropen achter haar aan. Uiteindelijk kwamen we weer buiten, in een verlaten straat. 'Dit is de achterkant van het gebouw. Hier komt Aileen nooit' melde ze en ik hielp iedereen eruit. 'Ness, wijs je weg!' lachte ik. 'Wacht, we nemen een taxi. Zo vallen we niet op' vertelde ik en ik trok iedereen mee in een taxi, wat letterlijk proppen was. Voordat Ness haar adres kon zeggen, waren ik en Safeer alweer aan het zoenen. Liefdevol onderzocht mijn tong haar mond en sloot ik mijn ogen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    "Je irriteerd me Styles, het heet eigendunk en jij bent een p-l-a-y-e-r!" Grijns ik. "Follow the leader." Grijns ik. Ik prop me in de taxi. Zodra mijn adres is door gegeven kijk ik verveeld uit het raam. Mijn telefoon trilt en ik neem meteen op. "Met Ness." "Ness, kom snel naar huis! Kailleigh is spoorloos!" Ik laat mijn telefoon vallen. Oh, nee! Ik sprint naar buiten met alleen mijn jas en ren richting de speeltuin. Geen Kailleigh. Ik loop naar een paar parkjes waar ik haar ook niet kan vinden. "Shit, shit, shit..." Mompel ik.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 18:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ Of je kijkt naar de eerdere posts en veranderd die van jou ._. ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."