• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Harry styles.
    Kayleigh kom eens' ik neem haar over van Mess en loopt naar de konijnen. Ik vertel haa dat ze nog tr jong is voor een hondje en leg haar uit wat ze anders moet doen. ' wil je een konijntke of een cagia?' ik kijk haar aan en ze kibkt me blij aan ' konijn' glimlachemd pak ik haar hand en vraag wke. Dan betaaldje ik dat beesy toch. Ik had genoeg geld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    Het ziet er welschattig uit, Harry die kleiters helpt. Ik loop naar ze toe. "Waarom doe je zo moeilijk, Kailleigh? Het kan toch niet." Ik zucht en kijk naar Harry. "Bedankt, we zijn van het hond-Probleem naar het konijn-Probleem gegaan." Ik glimlach en kniel bij Kailleigh. "En hoe denk je erover alles mee naar huis te krijgen?" Ze kijkt even naar Harry en wijst. "Hij!" Ik schud mijn hoofd. "Gek kind! Vraag het eerst!" Ik til haar op en geef haar aan Harry. "Jij, draagt spulletjes!" Oké, nu vraagt ze het nog steeds niet. "Lieve lieve lieve, Harry! Zou jij de spullen van Kailleigh's toekomstige konijn willen dragen?" Ik schud van nee, hopelijk is dit idee zo de wereld uit.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry

    Ik grinnn tuurlij.
    Ze glimlach weke wik je ik grijna en trej haarnaar me yoe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Aaw." Ontsnapt er uit mijn mond. "Je bent te lief, Hazza." Ik til Kailleigh uit zijn armen. "Wel konijntje wil je?" Ze kijkt even en wijst dat op een konijnte dat wit is met een paar bruine vlekjes. "Hoe gaat hij heten?" Ze wijst naar Harry. "Hazza!" Roept ze. "Haha, Harry het konijjtje is naar jou vernoemd!" Ik bekijk de spullen die nodig zijn en loop naar de kassa. "Fine, je hebt niet toevallig mijn tas bij je, of wel?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styels

    ik schiet even in de lach "wat lief."
    Ik schud mijn hoofd en pak mijn portomonee.
    "hebben we alles Kayleigh?" ze knikt blij. Ze as echt een schattig meisje.
    Ik reken af en we verdelen de spullen. "als jij zijn huisje draagt zal ik Hazza dragen in de doos, want Hazza is een beetje zwaar" ik grinnik even.
    "zou je het leuk vinden als ik vanavond mee blijf oppassen bij je? en dat er nog wat vrienden komen?" ik knipoog naar Ness. Kayleigh hoefde niet te weten dat het al besproken awas


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Sure, come!" Ik pak het huisje. "Hoeveel kostte had, krijg je vannavond meteen het geld." Glimlach ik. "Hazza zal genieten van Kailleigh's drukte, hoop ik... Ze is nogal hyperactief." Lach ik. "Dat is van Ness!" Reageert ze meteen. "Misschien..." Mompel ik. Na een tijdje komen we bij mijn huis. Meteen trekt Kailleigh aan Harry's broek. "Geef Hazza!" Kirt ze vrolijk. Ik koos expres een binnenhok omdat Kailleigh anders meteen ziek zou worden. Ik zet hem neer en pak Kailleigh. "Wel aardig doen, hé?" Ze knikt vrolijk en loop terug naar Harry. "Jij ook spelen?" Ze kijkt met haar schattige en onweerstaanbare oogjes naar Harry. Ik lach en bel de rest dat ze mogen komen. "Misschien als ik Daisy ook even bel..." Ik bel Daisy dat Kailleigh er weer is en er een paar vrienden komen. Als ik terug kom zie ik dat Kailleigh met Hazza knuffelt. "Het worden vast dikke maatjes." Grijns ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    harry styles

    ik kijk haar grijnzend aan "niets, het was een cadeautje" glimlach iki naar ness. ik zet Hazza neer en zie hoe ze HAzza knuffelt.
    "zxullen we Hazza een stukje wortel geven?" vrolijk knkik Kayleigh ja en ik neem haar mee aan mijn hand aar de keuken. ik snij een stukje worden en geef het aan Kayleigh. "en wat vind je nog meer leuk o mte doen?" vraag ik aan het kleine meisje die Hazza aait en het worteltje geeft


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    Als Harry niet oplet loopt Kailleigh naar me toe. "Harry en Hazza lief!" Ze rent weer terug en zegt Harry dat hij Hazza moet knuffelen. "Ik ga even de deur openen, waag het niet te verdwijnen!" Ik open de deur en knuffel Daisy. "Kom binnen, Harry is er ook al." Ik loop terug en pak Hazza. "Kailleigh's nieuwe vriendje." Grijns ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    harry

    ik glimlach evem, ik pak Hazza en knuffel hem even.
    "Kayleigh zullen wij zijn kamer eens mooi gaan maken" ze komt met me mee en zacht zing ik What Makes You Beautiful terwijl ik kayleigh help.
    ze werd er helemaal rustig van en stilletjes luisterde ze naar me. ik trok haar nar me toe en omhelsde haar terwijl ik haar op ,ijn scoot zette.
    Zij ik al da tik goed was met kleine

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Zit je op je mobiel vanwege dat je zo slecht typt? ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (jep met nepnagels:)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    Waar blijven ze?! Ik loop naar de toekomstige Hazza-kamer, met Hazza en zie Kailleigh en Harry zitten. "Kom op Kailleigh dat liedje ken je toch? Harry wil het vast horen." Ik glimlach en meteen zingt ze mee. Als ze klaar is klap ik even. "Ik zei het toch!" Ik grijns en loop weer naar beneden om wat pizza's in de oven te gooien.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styled

    Ik glimlach als il haar hoor zingn.
    'dat wad mooi en nu ben ik nieuwshierig naar je ksmet
    ' soepdl til ik haar op en ze wijst mr de wegg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Ksmet?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [kamer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan