• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ness Allison Candler
    "Aaww..." Ik knuffel hem. "Bedankt Harry! Je bent geweldig!" Ik druk een kus op zijn wang. "Maar, ze heeft zeven verschillende jurkjes! En met de week zal het meer worden." Ik zucht en trek hem mee naar Kailleigh's kamer. Ik laat hem de jurkjes zien. "Welke wil jij dat ze aanheeft?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik glimlach even "waarom zou ik zo een schattig meisje niet haar een geweldige dag geven als ik genoeg geld heb." ik kijk bedenkelijk naar de jurken.
    "ik denk dat paars of roze het moioste bij haar staat" zeg ik eerlijk.

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Dan doen we dus die paarse..." Stel ik voor. Ik loop naar beneden en haal de pizza´s uit de oven. Ik leg ze op de borden en roep iedereen bij elkaar. "Tast toe!" Lach ik waarna ik de pizza van Kailleigh in stukjes snij en hem aan haar geef. "Kan heet zijn, schatje." Waarschuw ik nog snel. "Wat willen jullie drinken?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik glimlach even, ik zou een hoop moeten regelen maar ik had het er voor over, er was zelfs een konijn naar me vernoemd!
    "heb je iets van drank?" onschuldig kijk ik haar aan, een biertje kno er best in. We mochten bijna nooit alcohol hebben of we nou uitgingen of niet.
    Ik neem een stukje van de pizza die nog gloeiend heet is "verdomme" mompel ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Wat denk jezelf? Ik ben een soort moeder voor een meisje dat morgen 5 word. Drank is niet het goede voorbeeld." Lach ik. "Niet vloeken!" Roept Kailleigh als Harry wat mompelt. "Ga zo door, je geeft echt een perfect voorbeeld! Zo wil zij ook later worden." Ik glimlach en geef wat appelsap aan Kailleigh. "We hebben cola... Wil je dat?" Ik kijk iedereen aan. "Weetje..." Ik pak alles wat we hebben. Cola, Fanta, Cassis, Appelsap en 7-Up. Met een dienblad vol glazen ga ik zitten. "Schenk maar voor jezelf in." Ik pak een glas en vul hem met cola. Ik begin aan mijn pizza en hou Kailleigh goed in de gaten.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik trek een wenkbrauw op als ik het meisje hoor zeggen dat ik niet mag vloeken. Ze had goede oren.
    'de pizza is nog warm en j e zus waarschuwd alleen jou en mijn niet" sip ik. Ik zucht even, ik zou vanavond wel wat pakken
    Ik pak wat Cassis en neem een slok. "en prinses wat wil je voo rje verjaardag?" vraag ik aan Kayleigh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    Ik steek mijn tong naar hem uit. "Het is nog warm, Haz." Waarschuw ik hem lachend. "Jou gezelschap ik al genoeg. Toch Kailleigh?" Hij moet niet meer moeite doen, ze heeft al een konijn. Dat is genoeg. "Dus wat gaan we doen vannavond?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik kijk haar beteuterd aan "ik hou ook van jou hoor Ness" mompel ik grijnzend.
    "vanavond gaan we er iets leuks avn maken met zijn drieën" ik hoopte echt dat deze avond zonder de rest was. Ik moest en zou Ness voor me winnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Ho! Ten eerste, hun zijn er... Ten tweede, Daisy is er ook nog." Ik grijns en zie Kailleigh al gooien. "Ne-" Voor ik het kan stoppen heeft Harry een stukje pizza tegen zijn gezicht, fine... "Kailleigh! Dat mag niet, zeg sorry." Ze murmelt iets dat op 'nee' lijkt en gooit nog meer. "Ik breng Hazza terug naar de winkel..." Dreig ik. "Sorry!" Roept ze meteen. Ze rent weg en komt terug met Hazza. "Hij is van mij!" Doet ze Harry na. Ik lach en richt me op de groep. "Blijven jullie vannavond? Of gaan jullie weg?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik kreun even, damn meoiljik type. "ahh kom op ik snap de pasjes niet en met de rest erbij zeker niet" verzin ik snel.
    Ik snapte ze wel en ineens voel ik iets plakkerigs tegen mijn gezicht. Hard begin ik te lachen om kayleigh die nog wat gooit.
    Ik grinnik door wat Kayleigh zegt en knuffeld met Hazza. "ik blijf" zeg ik snel. Met een ondeugende grijns pak ik een stuk pizza en sheur het in stukjes en gooi vervolgens naar Ness."ness er zit iets daar" zeg ik schijnheilig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {De rest is echt dood XD}

    Ness Allison Candler
    "Oh, nou ga je te ver!" Ik pak mijn hele bord en loop naar Harry. "Euh... Er zit iets daar..." Ik duw mijn bord in zijn gezicht. "Daar! Op je gezicht!" Ik lach en ren snel weg. Ik sluit me op in de badkamer en veeg mijn gezicht schoon. Ik stap naar buiten en loop naar beneden. "Ik geef je les vannavond... Als je stop met gooien..." Ik wil hem best helpen, ookal weet ik dat hij alleen liegt. "Je hebt ook nog die achterstand, ik zal je wel moeten helpen." Ik loop naar hem toe. "Laat dit geen smoes zijn Styles, ik breek je namelijk. Stukje voor stukje..." Ik grijns en loop naar Kailleigh. "Kom, brengen we Hazza naar zijn nieuwe kamer. Ik loop naar Hazza's kamer en sluit de deur achter me. "Ga maar met die bal spelen." Ik wijs naar een plastic bal. Meteen holt ze er naartoe. Ze gooit hem naar Hazza die maar al tesnel wegrent. "Hij vind het niet zo leuk..." Mompelt ze wat me doet grijnzen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [jep]
    harry styles

    Grijnzend pakt ze haar bord en duwt haar bord in mijn gezicht.
    Lachend zie ik hoe ze weg rend. O daar kwam ze niet mee weg den dat zou ze mee maken.
    Ik loop naar de keuken en maak het even schoon. Daarna loop ik naar Hazza's kamer toe en glimlach even. Snel doe ik mijn haren weer goed...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Harry! Je haar!" Roep ik waarna ik een halve bus slagroom erin spuit. "Kijk, Kailleigh! De kerstman!" Ik lach en zie hoe Kailleigh achter Harry aanrent. Uitijdelijk springt ze op zijn rug. "Hup, paardje van de Kerstman." Grinnikt ze. Ze pakt een handje slagroom en likt ervan. "Mjumm, jou haar is lekker." Grijnst ze. "Vies, Kailleigh! Vies..." Haar hele handen zitten onder het plakkerige spul. Ik til haar op en laat haar haar handen wassen. "En nou, rennen! Geef Harry maar een kusje!" Ze rent weg en lachend volg ik haar.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Van bezig met je haar zit het ineens onder de slagroom en ik pruil "mijn haar" ik was niet zo ijdel als Zayn maar het kwam aardig in de buurt.
    Ik merk dat Kayleigh achter me aanrent en springt op mijn rug. Als ik haar ook onder wil smeren tilt Ness haar op en rennen ze weg.
    "ja ness geef Harry maar een kusje" zo hard als ik kon volg ik ze. Na een poosje heb ik Ness te pakken en ga boven haar hangen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [douche]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan