• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    {Of Liam, Niall, Harry, Louis, Zayn en de meiden nog leven?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (ja Lynn leeft ,maar ik heb geen idee wat ik met haar kan doen -_- )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Of ik ook nog mijn muziekhuiswerk mag maken. Moet een stukje voor piano schrijven en gitaar]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [miss/ kunnen ze in de taxi waarin ze zaten naar het huis van ness gaan?']


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Wanneer ben je ongeveer klaar? En Lynn kan gewoon langs komen bij Ness, Harry is ther too!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ness Allison Candler
    Als de pizza's in de oven zitten loop ik naar boven. "Euh... Welkom in mijn kamer?" Ik weet allang dat Kailleigh deze posters wil en daarom altijd mijn kamer laat zien in plaats van die van haar. "Laat nu maar je eigen kamer zien." Lach ik. Ik breng ze naar haar kamer.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    De taxi kwam aan bij het huis van Ness, dus verbrak Safeer de zien wat een protesterend geluidje van mij opleverde. We stapten allemaal uit en ik was als eerste bij de deur. Net toen ik op de bel wilde drukken, kwam Safeer aangehold en drukte die op de bel. 'He' nompelde ik. 'Nu wachten. En wachten' gaapte ik. 'Geen zorgen, ze maken hem vast wel open' grijnsde ze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    Met Hazza nog in mijn armen loop ik weer naar beneden. Ik open de deur. "Hi, kom! Pizza's staan nog wel even in de oven..." Ik zet Hazza neer die vrolijk rondjes hupt. "Harry! Kailleigh! Ze zijn er!" Meteen verschijnt Kailleigh op de trap, ze klauterd naar beneden en verstopt zich achter mij. "Wat? Ineens verlegen?" Ze knikt en holt achter Hazza aan. "Geen zorgen, ze komt wel weer." Ik leid ze naar binnen terwijl ik weer naar de woonkamer loop.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles

    ik grinnik even, voor we bij haar kamer zijn hoor ik Ness roepen dat de erst er is.
    Kayleigh rend naar benee en loopt al snel weg als ze de rest ziet. "halowa" roep ik vrolijk. Vervolgens zoek ik naar Kayleigh.
    "kom schatje, ze zijn heeeel lief. Ze zijn mijn beste vrienden" ik glimlach en ze steekt haar hand uit die ik pak. Hand in hand lopen we terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Schatje, hea?" Ik lach om Harry's woorden. "Sinds wanneer zijn we dan getrouwd?" Ik til Kailleigh op. "Is dit nou zo eng? Zeg is even hoi." Zo zacht dat ze het dus amper zelf kan horen, zegt ze haar naam en 'hoi'. "Louuiiss!" Roept ze ineens waarna ze naar hem toe rent. "Favo joch omdat hij nogal speels is." Leg ik uit. Hazza hupt vrolijk naar ons toe. "Owja, is het boven alklaar?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry styles.

    "ehm sinds bu.' uk schiet in de lach en sla grijnzend mijn armen om Lou. ' hes mine"ik grinnik even en knik naar Ness


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    Kailleigh's lip begint te trillen en nog geen halve seconde laat huilt ze. Ik til haar op. "Harry maakte een grapje! Jij mag met Louis spelen!" Sus ik. Ik schenk Harry even een oppasende blik en geef hem Kailleigh. "Zeg het haar! Zeg dat je een grapje maakte." Smeek ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik schrik even als Kayleigh ineens begin te huilen.
    "heey prinsesje, het was een grapje. zae zeggen altijd dat Lou en ik samen zijn maar dat is niet.
    Lou is samen met jou." met mijn duim haal ik een paar tranen weg.
    Ik trek haar in een diepe knuffel "en wanneer is onze grootte prinses jarig?" tuuriljk ik had al ideeen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Nee! Louis is van Hazza." Grijnst ze. Oké, hij praar zelf niet mee... "Toevallig morgen, hoezo?" Ik kijk naar Harry en dan naar Kailleigh. "Laat Louis maar je konijntje zien." Ik wijs haar naar het konijntje en wacht tot ze weg is. "Wat was je van plan te doen?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik grijns "zorg adt ze om half 4 het jurkje aanheeft wat bij jou ligt. ik zorg voor een koets. Dan gaan we naar een kasteel met al haar vriendjes, vriendinnen en familieleden en feesten we. We eten haar lievelingseten en wij geven een concertje voor haar" ik glimlach, dit zou haa rmooiste dag gaan worden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan