• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Zayn Javadd Malik

    Ik lette niet op en viel van het podium, waarbij Safeer me uitlachte. Maar veel tijd kreeg ik niet om ze sprong op mijn rug zonder dat ze viel. 'Goed richtingsgevoel' merkte ik op. 'Bedankt' grijnsde ze. Ik begon rond te rennen, dit keer vrolijk en lachend. 'Waarom mag je me niet?' mompelde ik. 'Weet ik veel. Ik heb een apart gevoel over jou. Misschien kan je mijn vertrouwen winnen door te laten zien dat je niet gemeen bent' gaapte ze. 'Oke, ik trakteer je op Starbucks als we klaar zijn' grinnikte ik. 'Oke, en dan wil ik ook naar Parijs' gniffelde ze. 'Geen zorgen, ik regel het wel voor je' giechelde ik. 'Op naar Tokiyo!' stelde ze voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    Nog dansend met Niall keek ik naar Safeer en Zayn. "Zei ik toch?" Mompel ik grijzend. "Het zijn allebij vrolijke idioten, twee vliegen in één klap!" Lachend kijk ik naar de rest, Harry is er nog steeds niet!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ Nu snap ik dat het irritant is als niemand reageert]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {wat bedoel je precies?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Nou dit topic gaat een beetje dood o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {inderdaad, ik vind het super leuk om hiermee te schrijven maar als niemand mee doet =( }


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( :/ ik weet gewoon niet waar ik op moet reacheren ...)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ Moeilijk, hé? Ik zal even Hayden w'appen ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {precies, wij 3 zijn de enige die zo'n iedere seconde kunnen en willen reageren! De rest is heel afstandelijk}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aileen Cooper

    'Zayn, Safeer,kom hier' grinnikte ik. Snel tilde ik Safeer van Zayn af en zette haar neer. 'Safeer, jij kunt het dus goed met Zayn maken. Zayn? Ik heb gehoord dat jij niet graag danst. Safeer is goed in lesgeven. Ik ga met de andere vier aan de slag en Lyn? Haal jij Harry even?' vroeg ik haar. Ondertussen duwde ik de anderen achteruit en keek ze streng aan. 'Ness, jij leert snel, doe jij even Swagger Jagger aan hun voor? Ik wil dat iedereen behalve Zayn en Safeer meedoet! Niall, ook jij' grinnikte ik.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    {is het goed dat de choreo filmpje vanavond komt want via mijn mobiel kan dat niet}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lynn Addams
    Aileen kwam tot actie en zette alles een beetje op orde. Ook ik kreeg weer een taak.
    Harry...Waarom wist ik nou niets over deze 'boysband' behalve hun liedjes.Ik zuchtte even en liep dan ergens naartoe ,waar ik denk dat de kleedkamers zouden moeten zitten. Er waren verschillende deuren ,waar kleedkamers opstonden dus besloot ik gewoon maar binnen te vallen.
    Het is mijn schuld toch niet als ik plots binnen val en hij in zijn naakie zit.
    Het zou best wel komisch zijn.

    (Ik ga wel even 230710 pb'en )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ness Allison Candler
    Een beetje verdrietig laat ik Niall los, het was leuk om gek te doen! Ik adem diep in en uit en grijns naar Louis, Liam en Niall. "Dit gaat wat worden, guys!" ik laat de muziek aan zetten en begin te dansen. Ik doe expres iets makkelijks en iets dat kort is zodat de jongens kunnen inkomen. Als ik klaar ben kijk ik de jongens aan. "Nu zijn jullie." Grijns ik. Ik leg de stappen uit en leer hun het dansje, zo slecht zijn ze ook weer niet! Ze pakken het sneller op dan ik dacht!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 21:27 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Safeer Lara McClark

    'Hoezo?' vroeg ik, gelijk boos. Snauwend nam ik Zayn mee naar een andere kamer en keek hem aan. 'Denk je dat ik dit leuk vind?' mompelde Zayn. 'Het is leuk. Let op' mompelde ik en ik deed pasjes voor van OMG - Usher. Zayn deed ze maar niet al te best na. 'Nee, kijk, zo' zei ik en ik deed het nog een keer voor. Hij leek het door te hebben en deed het beter. 'Goedzo' lachte ik. Zayn begon allemaal ballerina pasjes te doen, waarbij ik in de lach schoot. Hij tilde me op en zonder dat iemand het door had, hadden we de grootste lol.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    Nadat ik de jongens aan het oefenen zet besluit ik om bij Safeer en Zayn te gaan kijken. Straks staan ze te vechten! Ik sluip naar de deur en kijk door een kier. Zayn is als een gestoorde idioot ballet pasjes te maken en Safeer houdt het niet van het lachen! Dus dit is hun oefenen? Ik kuch een keer hard zodat ze het horen en loop dan terug naar de jongens die ik, wel, les geef. Ze zijn waarschijnlijk in de knoop geraakt met wat ze doen, dus help ik ze weer. "Nu doen we het tweede deel." Weer leg ik ze de stappen uit en doe met ze mee. Ik hou nu al van hun, ze doen echt hun best hiervoor!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'