• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ness Allison Candler
    "Thanks." Ik glimlach en loop naar hem toe. "Je bent te lief." Ik sla mijn armen om hem heen en knuffel hem. "Je helpt me en begrijpt me meer dan iemand dat ooit heeft kunnen doen." Ik geef hem een kus op zijn wang en pak zijn hand. "Kailleigh, wij gaan wandelen! Kom je mee?" Ze knikt en huppelt naar ons toe. "Hazza mee!" Ze rent terug en haalt een konijnenriem uit de tas. Ik maak Hazza vast en geef de riem aan Kaieigh. "Goed vasthouden!" Ik loop de trap af en trek Harry mee. Ik blijf zijn hand vasthouden als ik de deur uit loop. De fams zijn er dan niet blij mee, ik geniet er van. Ik pak ook Kailleigh's hand. "Niet loslaten!" Waarschuw ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    HRRY Styles
    Ik grijns even en voel ahar warme hand. Stevig pak ik haar vast.
    Ik let bezxorgd op Kayleigh. Duizenden vragen worden er op ons af geschoten.
    "mensen chilax, ik ben nog steeds single. ze is een goede vriendin en helpt ons met dansen. Ik zou nu graag rust willen ja" roep ik hard zodat ze me horen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Single? Hoe zit het dan met die Taylor?" Ik kijk en zie degene die het zegt. Snel laat ik Harry los en pak Kailleigh nog steviger. "Je gaat nog met die Taylor?" Bam, klap in mijn gezicht. Ik til Kailleigh en Hazza op en loop alvast vooruit. "Kom maar als je de mensen over je gedoe heb verteld..." Ik loop naar een parkje en plof neer. "Waar is Harry?" Kailleigh kijkt om zich heen. "Daar, je 'papa' is bezig." Ze rent naar hem toe. Snel sta ik op en ren achter haar aan. Hazza ligt rustig in mijn armen. Kailleigh kruipt tussen de meisjes door en ik raak haar kwijt. "Kailleigh! Kailleigh!" Wanhopig loop ik door de fans. "Waar ben je?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik zucht even , fijn heel fijn.
    Ik negeer de fans en snel me achter Ness aan. Ik hoor dat ze kayleigh roept en begin te vloeken.
    Echt niets zat mee.
    Een stukje verder op zie ik haar staan en ren er heen en til haar op.
    Great nu was ik de weg aar Ness kwijt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Godverdomme! Kutwijven, ga aan de kant!" Iedereen valt stil en kijkt naar mij. Ik schraap mijn keel. "Bedankt voor jullie gastvrijheid!" Ik sprint naar binnen, eerst Hazza lootsen. Ik duw hem in Zayn's armen. "Als je hem kwijtraakt krijg je Kailleigh op je dak." Ik ren weer naar buiten en herken de krullen van Harry. "Haz! Hier!" Ik zwaai met mijn armen zodat hij het ziet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik zie iemand zwaaien en ren er zo snel mogelijk heen.
    "hier is ze, en ehh sorry van toenet" stamel ik ongemakkelijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    Ik pak Kailleigh stevig vast en druk haar tegen me aan. "Nooit meer doen! Ga nu maar gauw naar Hazza... Hij is bij Zayn en Safeer." Ik leun tegen de deurpost en kijk vragend naar Harry. "Dus het is waar? Je date nog steeds met dat kind dat gewoon inspiratie nodig heeft voor haar liedjes?" Ik knal de deur dicht en stap naar binnen. Nou en, ookal is het niet waar... Hij moet even afkoelen en bellen. Ik loop naar de woonkamer. "Waar is de rest?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry STyles
    Ik krijg de kans niet eens o mwat te zeggen of de deur word dicht gesmeten.
    Tranen springen in mijn ogen, ik hield gewoon van Ness. Ik belde aan bij de deur "geef me een kans om alles uit te leggen Ness," roep ik.
    Ik wou het niet vertellen war de fans bij waren, het deed nogsteeds pijn dat ze me bedrogen had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    Ik zucht even en loop naar de deur. Lipbijtend kijk ik naar Harry. Snel trek ik hem naar binnen. "Wat is er?" Ik sla mijn armen om hem heen als troost. "Niet huilen, zo bedoelde ik het niet!" Hun zien huilen heeft me altijd geraakt. "Stil Haz, ik wil niet ook huilen... Ik ben niet boos, wat is er?" ik bijt nog harder op mijn lip om niet te huilen. "Stil maar, ik ben bij je." Fluister ik in zijn oor.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles.
    Ze trekt haar armen om me heen en ik voel een brok in mijn keel.
    "Taylor, heeft me bedrogen" zeg ik zacht en voel de tranen branden.
    Ik had echt veel om haar gegeven en wou stoppen met een player te zijn maar toen ik erachter kwam was ik woedend geweest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Ze heeft WAT?!" Ik laat Harry los. "Ik dacht dat die hoer een serieuze relatie wou?!" stomme slet die ze is. Ik pak Harry's hand en trek hem naar binnen. "Wie heeft zin om Taylor te meppen?" Als het erop aankomt ben ik nogal een vechters type. Ik probeer het zo min mogelijk te doen zodat Kailleigh dat ook niet doet. Maar als het moet ben ik niet te stoppen. "Waar is die slet?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik zucht even en staar voor me uit.
    "ness je doet niets" mompel ik. "ik heb het niemand verteld omdat ik me kapot voelde. Ik wou voor haar veranderen en een serieuze relatie aangaan" ik bijt even op mijn lip


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    Ik staat maar een beetje levenloos voor me uit. "Je veranderd voor haar?" Fluister ik. Het breekt me, ik dacht dar Harry zijn hersens terug kreeg en vecht voor wat hij wil... Nu doet hij dat voor zijn ex? Ik sta op en looo naar hem toe. "Je veranderd voor haar?!" Ik kijk hem boos aan. "Ik verander anders wel voor jou." Ik kijk een beetje triest naar hem. "Die bitch gaat eraan!" Ik snel de trap op en log in op Twitter. Ik zoek naar Tatlor's twitter en zie dat ze niet heel ver hier van daan is. Einde van de stad, dan heb ik haar! Ik trek snel een trainingsbroek aan en sluip de trap af. "Zo terug! Even een Taylor slaan!" Ik ren naar het parkje en neem een korte weg door het bos. Ik bind mijn haar in een staart en zet mijn zonnebril op. Dag Harry, ik hoef jou en je ex niet! Ik ga niet naar Taylor ik ga gewoon even kijken wat ze doet, even in de gaten houden hoe ze zich gedraagt. Daarna zal ik een ijsje voor Kailleigh halen, naar huis gaan en Harry uit mijnhuis trappen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Triestig zucht ik diep "ik wou voor haar veranderen en nu doe ik het voor mezelf." machteloos kijk ik toe.
    Ik merk amper dat kayleigh me naar de bank trekt en op mijn schoot klimt met Hazza.
    Ik klem haar stevig in een omhelzing en zucht diep.
    Kayleigh kijkt me aan "wat is er Haz" een steek gaat door me heen, zo noemde Ness me ook net.
    "ik ben verliefd op je zus" mompel ik, geen idee waarom ik het haar zo vertel. Misschien omdat ze het toch niet begreep, misschien in de hoop dat ze het tegen Ness zei en dat ze me nog een kans gaf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {moet gaan, sorry! Ben je er vannavond?}


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'