• Als de jongens van One Direction samen met hun oude schoolvriendinnen op weg zijn naar London om daar samen oude herinneringen op te halen gebeurd er iets vreemds. Een van de meisjes struikelt, lijkt te vallen en verdwijnt op mysterieuze wijze. Ze komen erachter dat ze door een geheime ingang is gevallen en dat ze gevangen is genomen door prins Lucius. Kunnen de jongeren haar redden, de vloek verbreken en tegelijkertijd hun eigen levens redden?
    (Dit is niet gebaseerd op de film: Het pad der zeven zonden! Deze versie gaat anders te werk, er wordt nog een duidelijke uitleg van gegeven.)


    De zonden zijn in ons geval:
    Vraatzucht.
    IJdelheid.
    Jaloezie.
    Lust.
    Nieuwsgierigheid.
    Hebzucht.
    Onwaarheid.

    Regels:
    -Max. twee rollen per personage. En dan wel uit een andere categorie.
    -16+ mag, maar wel een beetje netjes.
    -Als je off topic gaat gebruik je haakjes.
    -Als je meer dan twee dagen niet kunt reageren graag even melden.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen tijd = Niet meedoen.
    -Alleen CxStylinson en Crazylove2x openen de nieuwe topics.
    -Bij vragen kun je contact opnemen met CxStylinson.
    -Als je je niet aan de bovenstaande regels kunt houden zijn wij geneigd om je uit de RPG te zetten.


    Jongens:
    Niall James Horan. IrishCharm.
    Harry Edward Styles. xHazzaStyles.
    Louis William Tomlinson. Crazylove2x.
    Zayn Jawaad Malik. CxStylinson.
    Liam James Payne. MissStoran

    Meisjes (Max 6.)
    -Natalie Olivia Greenwood. CxStylinson.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Rosalie Lauren Angels. Coockies
    -Jenadya (Jena) Rose McLauren . Curlies
    -Jenna Lexi Andrews. Dothraki
    -Destiny Rose Montoya. Malino

    We starten in de auto. Iedereen zit in het grote busje die wordt bestuurt door Louis. Samen zijn ze op weg naar London om daar rustig bij te praten over vroeger. Maar dan eist Natalie dat ze moeten stoppen omdat ze iets langs de weg ziet liggen...

    Information you need:
    -Het pad heef een bepaalde volgorde met verschillende opdrachten. We starten bij nieuwsgierigheid waar je twee paden kunt kiezen. Het eerste pad leidt naar de volgende zonde en bij het andere pad zijn felle kleuren te zien, maar een bord met 'Niet betreden!' Welke weg kies je?
    -Als iemand een zonde begaat en dus de verkeerde beslissing neemt of faalt in de opdracht wordt hij of zij naar het grote kasteel gebracht door prins Lucius. Hier komen ze erachter wie Natalie werkelijk is... De jongeren kunnen ontsnappen, maar alleen als er zes mensen in de kamer zijn. Daarvan worden de twee die het langste in de kamer zitten weer helemaal vooraan bij het pad gezet en moeten ze opnieuw beginnen. Natalie doet gewoon mee met de cyclus. (Dit kan ingewikkeld klinken, maar het leidt zich vanzelf.)


    ^^Dit kan verschrikkelijk verwarrend klinken allemaal! Maar ik en mijn vriendinnetje hebben het allemaal zo uitgewerkt dat het zichzelf wel zal leiden.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    CrazyLove2x schreef:
    (Het kan ook zijn dat die persons die het hebben gemist er gewoon bij waren zeg maar en gewoon stil zijn geweest door de shock en alles xD. En dat ze dan weer hier inspringen. Dat hun niet helemaal uit de bus moeten rennen uitvinden waar het geheime ingangetje is en erin jumpen de modderpoel in flikkeren en naar hier toe rennen xD)


    [Als je wilt inspringen, moet je het zo doen, maar in dit soort RPG's (met opdrachten etc.) is het belangrijk dat iedereen mee is, en ik denk dat bijna de helft niet eens weet wat er allemaal gebeurt. Ik weet het zelf ook niet. Alleen dat nieuwsgierigheid de eerste opdracht ofzo was. x'D]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:58 ]


    Take me to wonderland

    [ Wacht, als we nu gewoon doen dat groepjes van 3 ofzo hun eigen ding doen? Lost dat dan niks op? Bijvoorbeeld dat groep 1 vie dat donkere pad gaat, groep 2 dat kleurrijke pad, groep 3 blijft daar staan ofzo xd ]


    El Diablo.

    [misschien is het ook wel beter om deze rpg te stoppen 3: ]


    I knew you were trouble.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Reageer maar niet, aangezien dit RPG faalt. ;p Dit was dus de laatste keer geweest dat ik en Crazylove2x op de fiets een RPG verzonnen! :\)


    [Als je een nieuwe maakt, ik reserveer Niall. x'D]


    Take me to wonderland

    (Uiteindelijk krijg je dan toch weer de chaos dat iedereen overal en nergens belandt... Ik verzin gewoon iets nieuws met precies dezelfde personages en als de mensen nog mee willen doen mogen ze dat, en anders doen ze het niet. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dothraki schreef:
    [misschien is het ook wel beter om deze rpg te stoppen 3: ]


    (^^. Het idee was leuk, maar het wordt na een tijdje gewoon onoverzichtelijk... Vooral met de feestdagen dat iedereen weggaat.
    Hey... Door Kerst krijg ik nu een idee! lol.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik wil sws met je andere rpg meedoen :3 ]


    I knew you were trouble.

    (Okay ik probeer wel te ordenen. Kunnen we dan niet de groep opsplitsen in 2 groepen van 5 persoontjes? Aangezien Natalie nog altijd vast zit hoeft ze er niet bij xD. En dan kunnen we het ook veranderen dat er als er een derde persoontje bij Natalie is dat dan de twee persoontjes die er het langste in zitten weg poefen naar een van de twee groepen en dan dat de hele groep op nieuw moet beginnen? Dat faalt wel voor de groep maar ja xD. je zult maar net aan het einde aan komen xD. En dat nu Harry, Rosalie en Jenadya gewoon nu bij de groep staan en dat hun gewoon bij springen?. Zou dat kunnen? xD)


    Let's play a love game.

    (Ohw ja kan ook, heb ik alles voor niets helemaal zitten uit te typen xD. Wel gewoon met de zelfde persoontjes? Dan reserveer ik mijn persoontjes xD.)


    Let's play a love game.

    [Maak je het door de verschillende groepen niet nog ingewikkelder? Ik kon 1 groep al niet volgen. x'D Maar je mag van mij verder doen, ik heb daar niet over te beslissen, maar ik denk dat ik me hier wel uitschrijf. ^^]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:06 ]


    Take me to wonderland

    (Nee, ik snap dat je je uitschrijft, want ik gooi deze RPG toch dicht... Maar eerst een idee, dan stuur ik jullie allemaal wel een linkje. :3 Ja, snowflake... met drama en zonder opdrachten. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (Nee, ik snap dat je je uitschrijft, want ik gooi deze RPG toch dicht... Maar eerst een idee, dan stuur ik jullie allemaal wel een linkje. :3 Ja, snowflake... met drama en zonder opdrachten. :3)


    [Mhehehe x'D Ik vond al dat ik in deze Niall te weinig drama had gestopt. x'D Trouwens, ik ben je bijnaam vergeten.:$ Omg x'D]


    Take me to wonderland

    CxStylinson schreef:
    (Nee, ik snap dat je je uitschrijft, want ik gooi deze RPG toch dicht... Maar eerst een idee, dan stuur ik jullie allemaal wel een linkje. :3 Ja, snowflake... met drama en zonder opdrachten. :3)


    [Nu ben ik nieuwsgierig hihi :x ]


    I knew you were trouble.

    Dothraki schreef:
    (...)

    [Nu ben ik nieuwsgierig hihi :x ]


    [ZONDAAR!!! omg, ok x'D]


    Take me to wonderland

    [Ik houd gewoon precies Rosalie zo ongeveer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne