• (Novum) - Het cliché dat mannen om de tien seconden aan seks denken, klopt als een bus. Dat vindt Barry Atsma tenminste. "We denken gewoon veel aan seks", zegt Atsma op de set van de komedie Mannenharten tegen Novum Nieuws. "Daar kunnen we niet zo veel aan doen, dat is een soort biologische stoornis."

    De komedie met ook Jeroen Spitzenberger, Daan Schuurmans, Teun Kuilboer en Fabian Jansen behandelt clichés over mannen en liefde. "Dat is geen cliché, dat is gewoon de keiharde waarheid", vindt ook Spitzenberger. "Het zou zo kunnen zijn", nuanceert Schuurmans. "Je hebt natuurlijk fases in het leven."

    "Seks heeft ook wel weer te maken met liefde, dus eigenlijk denken we iedere tien seconde aan liefde", probeert Atsma. "En daarbij geile seks."

    De komedie is een remake van het Duitse Männerherzen uit 2009 en gaat over vijf mannen en hun relatieperikelen. Regisseur Mark de Cloe wil met zijn film een aantal clichés over mannen die niet kloppen overboord gooien. "Het cliché dat mannen niet kunnen luisteren en alleen maar over voetbal praten, klopt echt niet", beaamt Atsma.

    Steeds meer tv-programma's en films behandelen de man en zijn gevoelens. Zo gaat Spitzenberger de hoofdrol spelen in een komedieserie die Linda de Mol maakt over hoe zwaar een echtscheiding is voor mannen. "Misschien zijn we op een punt beland in verhalen vertellen, dat het publiek wil weten hoe mannen het allemaal zien."

    Barry Atsma heeft het idee dat het om een nieuwe trend gaat. "We hadden een tijdje de metroman en de überman en nu hebben we eigenlijk de watjesman."


    Ik vind dit niet echt kloppen, mannen denken heus niet om de tien seconden aan seks hoor, denk ik... :X

    Thorin schreef:
    Ik vind het altijd zo komisch hoe iedereen dat over mannen zegt, maar als je een beetje bekent bent met Tumblr weet je dat female teenagers echt erg zijn :W

    Hahaha, inderdaad. Jongens zijn vaker bezig met denken aan gamen en met vrienden rondhangen dan aan seks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik dacht dat het om de tien minuten was. Maar tien seconden is wel heel erg vaak op één dag.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Ik dacht dat het om de tien minuten was. Maar tien seconden is wel heel erg vaak op één dag.


    Hahah ik zie het al helemaal voor me jongens die om de 10 seconden ff naar de wc moeten, omdat hun ""vriendje"" gegroeit is xD

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Hahah ik zie het al helemaal voor me jongens die om de 10 seconden ff naar de wc moeten, omdat hun ""vriendje"" gegroeit is xD

    Waarom zouden we daarvoor naar de wc moeten? Je kunt best blijven zitten zonder problemen hoor (joehoe)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 18:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het gaat niet persee om echt denken aan sex, meer gewoon gerelateerd daar aan. Niet gelijk dat ze geil zijn en sex moeten hebben. wat sommige mensen hier denken haha.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik denk eigenlijk wel dat dat kan kloppen, wan ik ben een meisje en ik denk eigenlijk al best wel vaak aan seks, maar meestal zijn dat wel seks gerelateerde dingen niet persé meteen aan seks.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk dat ze mannen hier verwarren met fangirls


    quidquid excusatio prandium pro

    thoughtful schreef:
    Het gaat niet persee om echt denken aan sex, meer gewoon gerelateerd daar aan. Niet gelijk dat ze geil zijn en sex moeten hebben. wat sommige mensen hier denken haha.

    Ook niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    hmm 10 seconden is wel wat rap hoor .
    neem nu tijdens gamen, ik speel soms 1.5 uur een game en dan denk k er nooit aan .
    en het is nooit echt "sex" maar zoals al veel mensen hebben gezegd zijn ze gerelateerd.


    mijn gsm "le bak" is awesome

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Hahah ik zie het al helemaal voor me jongens die om de 10 seconden ff naar de wc moeten, omdat hun ""vriendje"" gegroeit is xD


    Eh?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Eh?

    Mooi, je deelt mijn mening :Y)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 19:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Mooi, je deelt mijn mening :Y)


    Niet helemaal zeker hoe je dat niet kunt. Waarom zou je naar de wc moeten als je een stijve hebt?


    quidquid excusatio prandium pro

    Lol, leuk topic om door te lezen :W

    Maargoed, zoals al gezegd hierboven, denk ik dat het wel afhangt van situatie, soort man, etc. Verder denk ik ook dat het in situaties verschilt, zoals -ook al hierboven gezegd- als je aan het gamen bent, denk je minder vaak aan seks dan als je aan het... Well... I don't know...


    Tijd voor koffie.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Niet helemaal zeker hoe je dat niet kunt. Waarom zou je naar de wc moeten als je een stijve hebt?

    I have no fucking idea. Ik bedoel je hebt een spijkerbroek aan, die alleen al zorgt ervoor dat het lijkt alsof je een stijve hebt. Zolang je niet voor de klas hoeft is er niks aan de hand


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Niet helemaal zeker hoe je dat niet kunt. Waarom zou je naar de wc moeten als je een stijve hebt?
    Daar dacht ik ook al aan..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf