• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    We beginnen ermee dat iedereen naar het huis van Jasmine vlucht om daar onder te duiken. Adalicia kan eventueel erachter komen dat daar een verzet aan de gang is en ze komen helpen. De soldaten maken plannen om alle imperfecte mensen uit te roeien. D'accord?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Na tien seconden gewacht te hebben komt Jasmine te voorschijn, die me meteen naar binnen trekt. Op haar vraag knik ik maar, ik weet niet welke woorden ik nu beter wel of niet kan zeggen. Ik word naar alle andere mensen toe gebracht, die allemaal een knik geef. Ik richt mij weer op Jamine en gelijk doet zij haar mond weer open. Als ik het woord kelder hoor slik ik even. Volgens mij moet ik gewoon nog even beseffen wat er allemaal aan de hand is. Wat ik hier doe. Waarom ik dit doe. Alle vragen zweven door mijn hoofd heen, maar het lukt me om alles even in een hokje, ver in mijn hoofd, op te sluiten. Als ik sommige mensen naar de kelder zie gaan volg ik ze daarheen. Ooit moet ik er heen.
    [Ga even huiswerk maken.:3]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 19:06 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jade Rosalie More
    Ook een nadeel was glas. Daar kon ik niet door ien aangezien trillingen er niet door gingen. De deur ging open en ik maak het zelfde fluitje horen waardoor ik Jasmine zie. Ik glimlach naar haar en ze helpt me naar binnen. Ik glimlach naar haar al zal ik dat niet snel bij haar kunnen zien. Ik loop door en laat mijn tas vallen op de bank. Ik kijk zoals hun het zien rond, maar ik maak weer het fluitende geluidje die ik terug hoor op sommige plaatsen. Ik tel. Iedereen behalve Zayn (en Adalicia) waren er al. 'Heey jongens.' Zeg ik vriendelijk naar de gedaantes zoals ik ze zou zien. Ik pak een stoel en verschuif het een beetje op een betere plek te zetten terwijl ik een beetje met mijn vingers speel. Jasmine komt weer binnen met Zayn dacht ik en zegt dat we naar de kelder moesten. Ik loop er meteen heen met mijn spullen en loop op mijn dode gemakje de trap af en open de deur waarna ik er naar binnen ga. Het licht deed ik niet aan aangezien het voor mij niet nodig was ofzo. Ik floot weer en hoorde een stoel waar ik op neer ging zitten.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 18:23 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ben even eten]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis William Tomlinson.

    Iedereen was er behalve Adalicia. Ik slikte even en liep toen voorzichtig de trap af. Het was er pikkedonker. Misschien was het ook niet zo handig om meten achter Jade te gaan want ze had natuurlijk geen licht nodig en had dus ook niet het licht aangedaan. Ik botste opeens met mijn hoofd vol tegen iets aan en begon te vloeken. Ik bukte en ging verder omlaag. Ik voelde uit eindelijk vaste grond onder mijn voeten en glimlachte blij. Ik wist niet zeker of hier beneden nou ook een lichtknopje was dus liep ik langs de muur terwijl ik met mijn handen de muren afvoelde. 'Jasmine waar si het licht?' schreeuwde ik naar boven.

    (Ik ben er weer xD)


    Let's play a love game.

    Back wel op movi

    LiAM Payne

    Nerveus kijk ik rond en merk dat Zayn de laatste was. Opgelucht zucht ik rven als hij er is. Hun hoefde ik niet te misse .
    Ik keek even naar Niall en beet op mijn lip. Jasmine melde dat we naar de kelder gingen en ik knikte. Zodra we binnene waren zag ik dat het redelijk groot was en keek dankvaar naar Jasmine waarna ik ging zitten om te staren naar Niall. Gekweld zucht ik waarom was deze jingen in hemelsnaam zo onzeker over zijn goddelijk lichaam!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Catarina Elizabeth Valentine
    Ik keek Samir met grootte ogen aan. Waarom deed hij toch zo onaardig tegen mij? 'We gaan door de grote laan hiernaast en dan door de zijstraatjes. Daar lopen vast wel wat van het soort dat we zoeken.' zei hij met een grijns. Ik knikte zacht en volgde hem. Ik wou dat hij mij aardig vond en deed mijn best om imperfecte mensen te vinden. Ik had niet gezien dat Samir langzamer was gaan lopen en knalde tegen hem aan. 'Sorry' piepte ik voorzichtig. Ik keek snel rond voor imperfecte mensen als ik er nu een zag kon ik snel het onderwerp veranderen en zou hij niet zo boos worden. Gelukkig liep er net een persoon onze straat in. 'Kijk daar loopt iemand' fluisterde ik. Hopelijk was dit genoeg om het onderwerp te veranderen.


    Let's play a love game.

    Louis William Tomlinson.

    Jasmine had het licht aan gedaan waar ik haar heel erg dankbaar voor was. Het had namelijk niet veel gescheeld of ik had in de spinnenwebben gehangen. Uit eindelijk was iedereen beneden en kregen we allemaal een stoel. Iedereen leek gestrest en nerveus. We waren hier toch veilig? Ik denk namelijk niet dat ze iedereens huis helemaal overhoop gaan halen om ons te zoeken. Ik begon me een beetje te vervelen en keek rond. Iedereen had het te druk met zenuwachtig zijn voor niets. 'Laten we een stoelendans doen' stelde ik voor. We hadden stoelen en dan zou iedereen even aan iets anders denken dan aan die snert oorlog.


    Let's play a love game.

    Memoria schreef:
    Zayn Jawaad Malik

    Na tien seconden gewacht te hebben komt Jasmine te voorschijn, die me meteen naar binnen trekt. Op haar vraag knik ik maar, ik weet niet welke woorden ik nu beter wel of niet kan zeggen. Ik word naar alle andere mensen toe gebracht, die allemaal een knik geef. Ik richt mij weer op Jamine en gelijk doet zij haar mond weer open. Als ik het woord kelder hoor slik ik even. Volgens mij moet ik gewoon nog even beseffen wat er allemaal aan de hand is. Wat ik hier doe. Waarom ik dit doe. Alle vragen zweven door mijn hoofd heen, maar het lukt me om alles even in een hokje, ver in mijn hoofd, op te sluiten. Als ik sommige mensen naar de kelder zie gaan volg ik ze daarheen. Ooit moet ik er heen.
    [Ga even huiswerk maken.:3]

    [Iets aangepast.(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Liam Payne
    Ik schrik op vsn Lou's stem en grinnik. Typisch Lou om iedereen blij te houfen.' ik denk niet dat het slim is uk glimlach even zwak naarhem toe'


    (kados uitpakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Ik denk niet dat het slim is' glimlacht Liam zwakjes. 'Waarom niet? Wat kunnen we anders doen? We hebben er toch niets aan om alleen maar voor ons uit te staren. En in jouw geval naar Niall te staren' zei ik. Ik had Liam wel door dat hij de hele tijd naar Niall zat te staren. Ze deden al een tijdje zo raar wat was er toch met die twee. Was Liam nou aan het blozen? Ik kon het niet goed zien aan gezien het licht wel aan was, maar het was niet echt scherp. Ik zuchtte even. 'Wie vindt dat het wel een goed idee is om de stoelendans te doen? die steekt zijn hand op' zei ik waarnaar ik meteen mijn hand in de lucht stak. Ik hoopte dat Liam nu niet al te boos was op mij door mijn opmerking.


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    Ik hoor wat hij zegt en schiet uit mijn slof.
    ' hou je mobd over mij' sis ik boos en kom fel overeind waardoor mijn stoel met een klap yegen de grond valt.
    Sinds de oorlog was ik echt veranderd. Door alles kon ik mijn emotied niet in de hand houden en s hoot ik zoals nu bij een verkeerde opmerking uit mijn slof,en datterwijl LOuis mijn beste vriend was.


    (kados enz. Dus tot straks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [veel plezier.^^ ik kan zelf elk moment gaan eten, dus tot zo!(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jasmine Amina Garçia.

    "Geen stoelendans, Lou." zei ik zachtjes, waarna ik het licht ietsjes dempte. "Ik heb geen zin erin dat dadelijk een of andere soldaat een mijn huis komt doorzoeken."
    Ik keek Liam even geschrokken aan en zette de stoel weer langzaam recht, waarna ik hem met een vriendelijke glimlach aankeek. "Rustig Liam..." fluisterde ik, waarna ik mijn handen op zijn schouders plaatste en hem lichtjes masseerde, terwijl ik zijn aura bekeek. Lichtrood. Niet kwaad, maar licht geïrriteerd. Er zaten verschillende kleuren dooreen gemengd, alsof hij zijn emoties niet wist te plaatsen.
    "Kunnen jullie niet gewoon stilletjes praten of slapen? Ik zal dekens bij elkaar gaan sprokkelen... Matrassen worden moeilijk, want die toestemming heb ik niet."

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 19:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Geschrokken keek ik naar Liam. Ik wist dat hij mijn opmerking niet leuk ging vinden, maar dit had ik nou ook weer niet verwacht. Langzaam liet ik mijn hand zakken. 'Sorry' piepte ik. Ik wou niet dat Liam boos op me was ik wilde gewoon niet dat iedereen zo gestrest deed ik werd er helemaal gek van. Ik hield me maar in en knikte naar Jasmina. 'Oké is goed' fluisterde ik zacht. Misschien zou het na even rustig aan doen en rustig praten vanzelf wel weer beter gaan. Tenminste dat hoopte ik.


    Let's play a love game.

    CrazyLove2x schreef:
    Catarina Elizabeth Valentine
    Ik keek Samir met grootte ogen aan. Waarom deed hij toch zo onaardig tegen mij? 'We gaan door de grote laan hiernaast en dan door de zijstraatjes. Daar lopen vast wel wat van het soort dat we zoeken.' zei hij met een grijns. Ik knikte zacht en volgde hem. Ik wou dat hij mij aardig vond en deed mijn best om imperfecte mensen te vinden. Ik had niet gezien dat Samir langzamer was gaan lopen en knalde tegen hem aan. 'Sorry' piepte ik voorzichtig. Ik keek snel rond voor imperfecte mensen als ik er nu een zag kon ik snel het onderwerp veranderen en zou hij niet zo boos worden. Gelukkig liep er net een persoon onze straat in. 'Kijk daar loopt iemand' fluisterde ik. Hopelijk was dit genoeg om het onderwerp te veranderen.


    Samir Alan Sanguis.

    Even had ik de neiging om Catarina gewoon een klap te geven, maar dan zou ze natuurlijk weer zo idioot zijn om te gaan krijsen en dat wilde ik dus niet.
    "Dan controleer je hem." beet ik haar toe, waarna ik haar een duw in de richting van de persoon gaf en zelf ook rondkeek om een of andere persoon aan te houden.
    "Kunnen we geen huiszoeking ergens voor elkaar krijgen? Ik verveel me namelijk." mompelde ik, maar ik wist dat ik eerst een reden moest hebben om een huiszoeking te mogen plegen. Je kreeg niet zomaar toestemming, alleen als er vermoedens over bepaalde personen waren.
    Uit verveling liep ik naar een klein meisje toe op de straat en ik liet mijn blik over haar heen glijden. "Wat doe jij hier nog zo laat?"
    "I-Ik ben mijn mama kwijt." mompelde ze zachtjes.
    "En waar is je speld?"
    "Die ben ik thuis vergeten..."
    Ik rolde met mijn ogen en riep Cat. Speld vergeten? Dit excuus had ik wel vaker gehoord. Opsluiten en niet meer terughalen, alleen maar als we haar de dood in zouden jagen.


    Reading a good book is like taking a journey.