• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    We beginnen ermee dat iedereen naar het huis van Jasmine vlucht om daar onder te duiken. Adalicia kan eventueel erachter komen dat daar een verzet aan de gang is en ze komen helpen. De soldaten maken plannen om alle imperfecte mensen uit te roeien. D'accord?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik zuchtte en had eventjes de neiging om gewoon een kogel door haar kop te schieten, maar dan zou mijn baas, meneer Vedette, niet zo blij zijn... Hij was namelijk erg gesteld op al zijn soldaten. Ik mocht weliswaar de leiding hebben, maar misschien was Cat wel een vriendin Adalicia... Dan hing meneer me zonder aarzeling aan de galg. Ja, we hadden vele moordwerktuigen...
    Galgen, gaskamers, gif en nog veel meer dodelijke voorwerpen.
    "Nee, natuurlijk mag ik je niet. Je bent zo dom als een ezel en je kan niet eens doen wat ik vraag zonder fouten. Je lijkt wel een kind van drie... Dat dode meisje zou nog een betere rekruut als jou zijn geweest." zei ik kalm, waarna ik begon door te lopen en Cat verder negeerde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Catarina Elizabeth Valentine.

    "Nee, natuurlijk mag ik je niet. Je bent zo dom als een ezel en je kan niet eens doen wat ik vraag zonder fouten. Je lijkt wel een kind van drie... Dat dode meisje zou nog een betere rekruut als jou zijn geweest." zei Samir kalm. Ik staarde hem hulpeloos aan. 'Maar van je fouten leer je toch?' zei ik terwijl ik achter Samir aan liep. 'Zou je me alsjeblieft nog een kans willen geven?' vroeg ik zielig. Dit keer zou ik twee keer na denken voor dat ik iets zou doen. 'Alsjeblieft?' begon ik te smeken. Als ik terug moest naar de basis duurde het weer heel lang voordat ik weer een opdracht kreeg. En dan zou ik weer doelloos door de straten moeten slenteren. Ik keek Samir afwachtend en smekend aan.


    Let's play a love game.

    Harry Edwad styles
    ik zuchten en haalden mijn hand even door mijn krullen heen. ''Kan je niet gewoon haar aura lezen?' vroeg ik uiteindeijk met een diepen zucht. ik had gewoon geen zin om straks een pistool tegen mijn slaap te krijgen omdat Jasmine niet kon liegen. ''Trouwens, ze heeft heus wel door dat er iets niet klopt nu wij zo met zijn tweeën in de keuken staan te overleggen.'' Mompelden ik en wiebelden wat heen er weer op mijn benen. ik kon hier zo slecht tegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    "Wat heeft een aura te maken met dit hele gedoe?" vroeg ik zacht, waarna ik Harry eventjes verward aankeek. "Ik zie er alleen maar emotie mee, geen leugens."
    Ik knikte op zijn antwoord en maakte snel een kopje koffie, waarna ik het met trillende handen oppakte en het stevig omklemde met mijn handen. Er zaten kleine barstjes in het kopje, maar er liep gelukkig geen koffie doorheen.
    "Ik doe mijn best..." fluisterde ik, waarna ik met het kopje in mijn handen naar de woonkamer liep en het op het gammele tafeltje neerzette voor Adalicia's neus.
    "Alsjeblieft." mompelde ik, waarna ik mijn blik weer op haar richtte en haar wantrouwend aan bleef kijken.

    (Reactie van Samir komt thuis. ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik zucht. Zoals ik al dacht geloven ze me niet, hoe kan het ook anders met zo'n vader. Al snel hoor ik een klap en kijk even van waar ik het geluid vandaan hoor komen, maar kan niks zien en knik dan als Jasmine muizen zegt. 'Dat is.. Uhhmm, niet bepaald fijn.' mompel ik dan en frons even en als ze dan vraagt of ik koffie wil en net als ik wil antwoorden en mijn mond open zijn ze al weg en ik zucht en haal mijn schouders op. Als ze dan na een tijdje nog niet terug zijn weet ik al precies wat er gaande is en zucht en ga staan en kijk even door het raam naar buiten en kijk dan weer de kamer rond en zie dan nog een deur. Een andere als waar ik net doorheen kwam. Ik leg mijn hand op de klink en wil de deur openen, maar trek me dan terug, dit kan ik niet zomaar maken, ja, ik ben wel nog met manieren opgevoed. Ik blijf wel staan, geen zin om weer te gaan zitten en denk dan na hoe ik ze kan overtuigen dat ik dit goed bedoel, niet een of andere spion ben, wat ze zeker denken en zucht dan even wanhopig. Ik ga uiteindelijk toch maar zitten en zie dan Jasmine binnenkomen met een kop koffie en glimlach even vriendelijk en kijk dan naar het kopje en bijt op mijn lip d'n sla even mijn ogen neer maar kijk haar dan weer aan. 'Hoezo vertrouwen jullie me niet, op het feit van mijn vader na.' mompel ik dan zacht.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 14:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    "Wat heeft een aura te maken met dit hele gedoe?" vroeg Jasmine zachtjes en ik beet even op mijn lip. "Ik zie er alleen maar emotie mee, geen leugens." Jasmine begon snel een kop koffie te maken en ik zuchten. ''Weet ik, maar ik dacht misschien, mensen die wat verkeerden in gedachten hebben, hebben vast een anderen aura als mensen zoals wij.'' ik haalden mijn schouders op. ik wist niet precies hoe dat aura ding van haar werkten en probeerden ook maar wat te bedenken. "Ik doe mijn best..." fluisterde ze nadat ze de woonkamer weer inliep en ik volgden haar. meteen schoten mijn ogen weer even naar de kelderdeur, maar die was weer netjes gesloten. ' "Alsjeblieft." hoorden ik Jasmine mompelen en meteen keek ik naar Adalicia en ik keek haar nauw aan. 'Hoezo vertrouwen jullie me niet, op het feit van mijn vader na.' mompelde Adalicia zacht en ik begon weer te lachen. ''We willen je wel geloven, maar er is niets om te geloven, want er is hier geen verzet.'' zei ik, terwijl ik haar strak aankeek.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 14:26 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Maar zijn Samir en Cat dan "vrienden" van Adalicia of kennen ze haar persoonlijk of wat? Vroeg ik me af..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Harry is best wel mean. XD Maar reageer zo!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Harry beschermd zijn vrienden gewoon goed, het is oorlog, kom op, in oorlogen is niemand aardig. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Verveel me iemand voor Jade? O ja. Jade die kan aan iemands stem horen of diegene liegt hoe goed hij of zij het ook kan dus Harry zou haar kunnen roepen voor de zekerheid. Dat Jade harry's halfzusje ofzoiets is? verveel me namelijk.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [maar Jade is imprefect, dus zou harry haar echt nooit naar boven halen, want als ze wel zou liegen, zouden ze alsnog opgepakt kunnen worden. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [wacht, laar haar dan gewoon afluisteren en dat ze dan naar binnen komt stormen, en roept dat ze de waarheid spreekt.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    [wacht, laar haar dan gewoon afluisteren en dat ze dan naar binnen komt stormen, en roept dat ze de waarheid spreekt.]

    Is een goed idee. Alleen ze gaat niet roepen aangezien Jade niet zo is :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [hahaha, nou dat mg je zelf beslissen hoe ze dat oplost. ;p]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jade Rosalie More
    Ik hoor een bonk en zie Louis die ik samen met iemand overeind help. Ik loop niet terug, maar verder. Als een muisje de trap op. Geluidloos. Zelfs ik kon het niet horen. Ik luister en hoor een nieuwe stem. adalicia. Haar naam kwam me zo bekent voor. De dochter van een hoge pief in het leger. Maar ze loog niet. Ik zou het horen. Harry loog. Al kon hij supergoed liegen. Jasmine loog ook, maar kon niet liegen. Ik luister verder tot harry weer liegt. We waren geen verzet. Maar dat meisje was het wel. Voor de zekerheid doe ik het speltje die ik gestolen had om en loop naar harry toe die vast en zeker geschokt zou zijn. Ik sluit de deur gelijk achter me. Ik kijk harry aan al zal ik geen zich zien. Ik schud mijn hoofd. 'Haz ze liegt net.' Zeg ik tegen hem. Bloedserieus. Ik draai me om naar het meisje en fluit mijn hoge toon zodat ik haar goed kan zien. Misschien niet haar hele gezicht, maar wel haar postuur. Ht was die Adalicia als ik het goed had. Ik had haarval eens eerder gehoord dacht ik toen ik door de straten liep.


    I'm finally back, Finally after a Year break