• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    We beginnen ermee dat iedereen naar het huis van Jasmine vlucht om daar onder te duiken. Adalicia kan eventueel erachter komen dat daar een verzet aan de gang is en ze komen helpen. De soldaten maken plannen om alle imperfecte mensen uit te roeien. D'accord?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Misschien kunnen we dekens delen?' bedacht ik. Ik had heel erg de neiging om te zeggen dat Niall en Liam dan gezellig samen konden, maar ik wist nog net op tijd mijn mond dicht te doen. 'Zou je niet gewoon de helft van het bonnetje kunnen weg scheuren? Of er een deel uit scheuren en dan de andere delen aan elkaar plakken met de mededeling dat het perrongeluk in tweeën is gescheurd toen je de spullen uit je tas haalde?' zei ik meteen wat in me op kwam. Het waren niet geweldige ideeën, maar misschien zou het werken. Je weet maar nooit.


    Let's play a love game.

    Niall james Horan

    "Ik denk dat we gemakkelijk met 2 onder een deken kunnen en misschien zelfs met 3," zei ik toen ik de grootte van de dekens bestudeerde.
    'Zou je niet gewoon de helft van het bonnetje kunnen weg scheuren? Of er een deel uit scheuren en dan de andere delen aan elkaar plakken met de mededeling dat het perrongeluk in tweeën is gescheurd toen je de spullen uit je tas haalde?' zei Louis.
    "Gescheurde bonnetjes tellen sowieso niet mee. Per ongeluk of niet," zei ik.


    Take me to wonderland

    [Kan ik Adalicia laten komen? ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Kan ik Adalicia laten komen? ;D]


    (Dat kan, ja. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik zucht en loop door de straten opweg naar ene Jasmine, ik heb gehoord dat daar een verzet zou zitten en misschien kunnen ze mijn hulp wel gebruiken. Ze zouden daar verzamellen bij haar huis, veel vrees om openbaar over straat te lopen heb ik toch niet vanwege mijn status en met opgeheven hoofd loop ik door, dit alles is alleen maar een masker, maar het moet, niemand mag er achterkomen dat ik dit doe, dat ik imperfecten help, vooral met mijn vader en mijn status zou dat een ramp zijn en de gevolgen zou ik dan al helemaal niet willen weten. Ik kijk even om me hien en zie dan al het huis van het meisje Jasmine al in zicht komen, ja, ik had het adres opgezocht. Gelukkig kon ik nog net optijd afkomen van de bewaking die meestal 24/7 bij me zijn, waardoor ik nu hier naartoe kan gaan. Ik sta dan al snel voor de deur en druk op de bel en leun dan wat nonchalant tegen de deurpost en wacht tot er iemand open komt doen.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 22:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En toen was het stil.. XD]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 22:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik zucht en loop door de straten opweg naar ene Jasmine, ik heb gehoord dat daar een verzet zou zitten en misschien kunnen ze mijn hulp wel gebruiken. Ze zouden daar verzamellen bij haar huis, veel vrees om openbaar over straat te lopen heb ik toch niet vanwege mijn status en met opgeheven hoofd loop ik door, dit alles is alleen maar een masker, maar het moet, niemand mag er achterkomen dat ik dit doe, dat ik imperfecten help, vooral met mijn vader en mijn status zou dat een ramp zijn en de gevolgen zou ik dan al helemaal niet willen weten. Ik kijk even om me hien en zie dan al het huis van het meisje Jasmine al in zicht komen, ja, ik had het adres opgezocht. Gelukkig kon ik nog net optijd afkomen van de bewaking die meestal 24/7 bij me zijn, waardoor ik nu hier naartoe kan gaan. Ik sta dan al snel voor de deur en druk op de bel en leun dan wat nonchalant tegen de deurpost en wacht tot er iemand open komt doen.


    [Iets aangepast, niemand kent Adalicia dus persoonlijk, alleen van haar status, want haar vader is een heel belangrijk persoon in deze oorlog! Weetje wat dan grappig zou zijn, omdat niemand haar persoonlijk kent, dat ze dan niet weten dat ze bij het verzet zit en gewoon bij de perfecten hoort die ook willen dat de imperfecten worden uitgeroeid. XD]]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 22:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik verstijfde bij het geluid van de bel. Ik verwachtte niemand meer... Iedereen zat gewoon hier. Ik slikte en gebaarde dat iedereen stil moest zijn, waarna ik stilletjes naar boven liep en slikte. Ik keek door het raam wie het was en mijn adem stokte in mijn keel. Wie kende haar nou niet van zien? Adalicia, de dochter van de man die een groot deel van al deze ellende had veroorzaakt... Ik fakete een glimlach en deed de deur met trillende vingers open.
    "Hallo?" zei ik op een vragende toon, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok bij het zien van haar rustige uitstraling van haar aura, Puur blauw... Ik had een hooghartige en arrogante opstelling verwacht, maar haar opgeheven hoofd zei al genoeg.
    "Wat heb jij hier te zoeken?" vroeg ik.
    Ik zag immers geen soldaten, dus die houding mocht ik best eventjes laten zien. Wel, tenzij de soldaten me nu gingen oppakken als zij ging roddelen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik ga rechtop staan als iemand de deur open doet. 'Bonjour.' zeg ik dan vriendelijk Als ze ook hallo zegt en kijk het meisje met een glimlach aan. Ik heb respect voor haar, wat ze doet voor de anderen, haar eigen leven riskeren voor de imperfecten, niet dat ik dat niet ook nu doe, maar toch. Ik zie dan dat ze haar wenkbrauwen op trekt en kijk even verbaasd. 'Is er iets?' mompel ik dan en na haar volgende woorden frons ik even. 'Vriendelijk is ook anders.' mompel ik dan en kijk haar dan weer aan. 'Daar kom je zo achter, maak je geen zorgen. Jasmine toch?' vraag ik dan en kijk haar vragend aan. 'Ik ga je heus niet opgeven of iets goor, daarvoor ben ik niet hier, anders zou ik hier ook niet zonder soldaten staan, het is nog een geluk dat ik ze kon afschudden.' mompel ik dan zuchtend om haar op haar gemak te stellen dat ik niks kwaads bedoel of daarvoor kom, zo ben ik niet, ik ben niet zoals mijn vader. Ik kijk dan ook even om me heen en dan weer naar het meisje. 'En ik zie er ook geen, dus zou ik binnen mogen komen? Dan kunnen we bespreken waarvoor ik hier ben.' zeg ik dan zakelijk en kijk nu het meisje strak aan.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    Ik besloot achter Jasmine aan te lopen aangezien ik het toch niet hellemaal vertrouwden en we met zijn tweeën nog altijd sterker waren als zei in haar eentje. Ik liep de hal in en zag al meteen Adalicia staan. Ik bleef wat op de achtergrond en slikten even toen ze vroeg of ze binnen mocht komen. We hadden hier immers wel een kelder vol mensen die zo opgepakt konden worden. Maar als ze het zou weigeren zouden er straks wel heel wat soldaten voor de deur staan om
    Het pand te doorzoeken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik wacht wel even met reageren tot CxStylinson heeft gereageerd, want anders krijg je ook maar zo'n korte post. Eigenlijk best grappig dat iedereen meteen denkt dat Adalicia ook gemeen is door de reputatie van haar vade, terwijl ze dat juist helemaal niet is!! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jasmine Amina Garçia.

    Wantrouwend keek ik het meisje aan, maar uiteindelijk stapte ik toch naar achteren om haar binnen te laten. Ik vertrouwde haar weliswaar niet, maar ze kon me weinig maken in mijn huis... Praten, ja. Maar als ze me iets flikte had ik hier genoeg mensen zitten die me wel even zouden helpen met haar. Ik wierp een hulpeloze blik op Harry die achter me stond en zuchtte uiteindelijk. "Kom maar binnen, de woonkamer is aan je linkerhand."
    Ja, hup. Meteen door naar de woonkamer! Niks rondleiding of zo... Dat zou ik trouwens al nooit doen, maar goed. Ik bood haar ook geen koffie, thee of koekjes aan, aangezien ik die op dit moment zelf hard nodig zou gaan hebben en ik het haar ook niet eens wilde geven. Ze was niet te vertrouwen, een dochter van die kwaadaardige heerser.
    "Hoe weet ik trouwens dat je geen zendertje of zo bij je hebt?" vroeg ik schichtig, waarna ik bij Harry in de buurt bleef staan in een reflex. Ik zocht altijd een beetje bescherming bij anderen, ik was aanhankelijk...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik knik en stap binnen en kijk dan even naar de jongeren glimlach zwakjes en loop dan door naar de woonkamer waar ik blijf staan en kijk even de kamer rond en zucht en neem dan plaats op de bank. Nu pas zie je duidelijk het verschil tussen mijn leefruimte en die van Jasmine. Ik bijt even op mijn lip en kijk dan weer naar de twee. 'Zendertje?' mompel ik dan met opgetrokken wenkbrauwen. 'Zie ik er zo onbetrouwbaar uit?' mompel ik dan en zicht en ga dan maar gelijk to the point en kijk de twee strak aan. 'Ik heb gehoord dat hier een verzet is.' zeg ik dan. Ik bijt weer op mijn lip, maar ga dan toch verder. 'Ik kan jullie helpen' zeg ik dan direct en kijk de twee aan, benieuwd naar hun antwoord.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    Ik kon er niets aan doen, maar schoot in de lach. "Ik weet niet waar ie dat vandaan hebt, maar misschien moet je het hiernaast eens proberen." Zei ik uiteindelijk dood serieus. Mooi niet dat ik hier intrapten en ik ging iets beschermender voor Jasmine staan. "Ik weet niet wie je gesteurd heeft of van wie je dat gehoord heb, maar zeg maar dat het onzin is." Zei ik vel.
    Het was de dochter van de leider die al die onschuldigen zogenaamde niet perfecte mensen weg wilden hebben en zei wilden ons helpen? Dat was het meest onlogische en debielen wat ik ooit gehoord had. En als ze echt dacht dat we dit zouden geloven en haar echt toe zouden laten, was ze niet goed wijs.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:25 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne.
    Ik voel dat er iemand naast me gaat zitten rn hoor aan de stem dat het Lou is. ' het is ok mijn schuld ' mompel ik en kijk dankbaar naar hem als hij me met rust laat. Ik hoor ook de deurbelgaan en kijk wat paniekerig rond. Zoude hrt de soldaten zijn,om me te vermoorxeb net als pap eb misschien ook mama. Ikhaatte het idee dat mama misschie nog leefde en mij nodig had maar misschien was dat niet zo. Ik haatte deze oorlog echt. Toen Harry mee liep begonnen mijnn handen van angst ligt tr trillen en ik stond op het punt om naar boven te gaan. Hopelijk deden ze Harry niets aan...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan