• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    We beginnen ermee dat iedereen naar het huis van Jasmine vlucht om daar onder te duiken. Adalicia kan eventueel erachter komen dat daar een verzet aan de gang is en ze komen helpen. De soldaten maken plannen om alle imperfecte mensen uit te roeien. D'accord?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Kent iedereen elkaar echt of kennen sommige elkaar niet. Of sommige en Jasmine?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catarina Elizabeth Valentine

    'Dan controleer je hem' beet Samir naar me toe terwijl hij mij een duw gaf. Ik knikte even en liep naar de man toe. Ik keek hem strak in zijn ogen aan en keek even naar hem. Hij had geen speld zover ik het kon zien.
    'Hoi' zei ik blij. 'H-hoi' zei de man bang. 'Wat doe jij nog zo laat hier? Ik was net op weg naar een schuilplaats... Wil je mee?' loog ik. De man keek even rond en knikte toen. Ha en bedrieger. 'Ben jij dan ook een van de imperfecte mensen?' vroeg ik lief. De man knikte kort. Het liefst had ik nu naar Samir geschreeuwd dat ik iemand had ontmaskert, maar Samir was me voor. Ik rende meteen naar hem toe. 'Wat is er? Ik heb net een man ontmaskert hij zocht naar een schuilplaats' ratelde ik het meisje wat er bij stond niet gezien te hebben.


    Let's play a love game.

    [Ik reageer hier als ik op pc zit, zit nu op mobiel en ik haat het om daar veel op te typen. x'D]


    Take me to wonderland

    HurtedHeart schreef:
    [Kent iedereen elkaar echt of kennen sommige elkaar niet. Of sommige en Jasmine?


    (Iedereen kent elkaar redelijk goed. De een iets beter dan de ander.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik staarde Cat aan alsof ik net een bom had zien ontploffen. Ik hoorde het meisje gillen van angst, maar ik greep haar arm vast en drukte haar tegen me aan. Voetstappen weerklonken waaruit ik kon opmaken dat de man de benen nam.
    "Jij idioot! Kun je nou nooit eens nadenken met die hersens van je?! Ga die man halen en schiet hem desnoods neer!" schreeuwde ik naar haar, waarna ik het meisje vasthield en haar niet liet ontsnappen. Dacht ze nou echt dat ze met dat magere lichaampje verder kwam dan een kerngezond lichaam van een volwassen man?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Catarina Elizabeth Valentine.

    'Jij idioot! Kun je nou nooit eens nadenken met die hersens van je?! Ga die man halen en schiet hem desnoods neer!' schreeuwde Samir. Ik sloeg mijn ogen neer. Ik deed toch mijn best en meer kon ik toch niet doen? Ik herstelde me snel en rende als een gek achter de man aan. 'Hé! Kun je stoppen?!' schreeuwde ik de man na waardoor hij nog harder begon te rennen. Opeens viel ik om en keek achter me waar mijn voeten achter een steen waren blijven hangen snel kroop ik naar de steen en gooide die naar de man. Meteen raak. De man viel met een klap neer en ik kroop naar hem toe. Ik voelde in zijn nek. Geen hartslag meer. Zie je nu wel dat ik iets kon. Ik Stak even mijn duim op naar Samir als teken dat het was geregeld en rende blij naar hem toe en naar het meisje. 'Tada' zei ik trots dat ik de man had geraakt met de steen. Ik had wel meteen een paar kogels gespaard.


    Let's play a love game.

    Liam PAyne.

    Ik zucht even als ik Jasmines hand voel. 'SORRY' MOMPEL IK EN IK PAK DANKBAAR EEEN VAN DE DEKENS EN VERSTOP ME IN EEN HOEKJD NAAR NIALL KIJKEN


    OMG ONE D POSTER GEHAD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ipod deed raar :'D
    Reageer zo met zayn(:]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 20:28 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Louis William Tomlinson.

    Ik voelde me best wel schuldig. Ik keek naar Liam en besloot om even naast hem te gaan zitten. 'Hi' zei ik maar. 'Sorry van daar net maar ik wist niets om te doen en tja' legde ik half uit. Ik keek naar Liam en wachtte gespannen af. Ik hoopte dat ik het nu niet nog erger gemaakt had. 'Ik laat je wel even alleen' zei ik weer toen ik op stond en even wachtte.


    Let's play a love game.

    Zayn Malik

    Als we beneden in de kelder zijn aangekomen kijk ik voorzichtig wat rond. Veel is er niet te zien, aangezien het een kelder is. Als Jasmine zegt dat ze geen matrassen kon regelen haal ik zachtjes mijn schouders op. Zo erg is dat niet, ik kan ook gewoon op de grond slapen. Ik begin met mijn vingers een regelmatig tempo te tikken. Dit kan in eeuwig volhouden, maar ik stop al snel. Ik weer gewoon dat mensen dit vreselijk irritant vinden, zeker als je niks kan doen. Dan sta ik op en steek mijn handen in mijn zakken, hopelijk zit daar iets in. Ik rommel wat door al mijn zakkzn, waarna ik veronderstel dat ik niks bruikbaars vind. Alleen een klein potloodstopje en volgens mij een heel oud snoepje. Met zand. Teleurgesteld ga ik dan maar heen en weer lopen. In begin met nadenken. Dan weet ik weer wat ik nou wil vragen.
    'En, wat nu?'


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jade Rosalie More
    Ik kijk een beetje rond en stop met het geluid zodat het wel erg stil word, maar ik pak een boek erbij. Een normaal boek over imperfecte mensen. Mensen die wreed waren, maar toch liefhadden. Voor de minderen zorgde. Voor mij een betere wereld dan dit aangezien deze echt verkloot was. Iklaat mijn vingers over de regels gaan. Jane loopt met haar manke been door de straten. De pijn in haar been van de kogel laat haar sterk blijven. Ze zou geen traan laten. Nooit. Niet voor dit. De kogel deed pijn, maar ze liep door. Ze zag mensen in oude vodden rennen door de straten van de kogels. Maar ze liep door achter de kinderen dat als er gezchoten werd Jane ze zelf zou opvangen. Langzaam biggelt een traan over haar wang heen. Ze voelt hoe haar bruine sluike haren over haar schouders vallen. Het deed haar pjn om de kleine kindjes zonder ouders te zien. Arme weesjes. Dan valt er iets pal achter ze. Ze hoort een explosie waardoor ze snel achter zich ziet en rode met zwarte wolken achter zich ziet ontstaan. Een bom. Ze begint te rennen hoe veel pijn het ook deed en trok de kindjes mee een steegje in om daar door te rennen tot ze veilig waren van het pjnlijke en brandende vuur dat hun kon doden. Ik voel de opwinding door mijn lichaam en lees door tot ik een raar woord vind. Ik trek aan iemand mouw die naast me stond. 'Wat betekent Aurora?' Vraag ik aan diegene die naast me stond.
    [Wie wilt naar Jade staan?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Daar lagen nog geen dekens... ;p)

    Jasmine Amina Garçia.

    "Aurora betekent noorderlicht, volgens mij." mompelde ik. "Of zonsondergang."
    Ik keek eventjes naar Liam en glimlachte. "Het is geen probleem." Ik keek op, liep naar boven en zocht voor een aantal dekens. Ik kon er maar drie vinden en mijn eigen deken wilde ik zelf nog hebben... Ik liep met de drie dekens terug en legde ze neer in de kelder, waarna ik een schuldige blik opzette. "Sorry, ik kan niet meer vinden... En ik moet nog een idee met het eten verzinnen."
    Ja, ik had hier wel een aantal monden te voeden... En dat werd moeilijk, aangezien mijn kassabonnen steeds gecontroleerd werden. Ik zou dus heel voorzichtig moeten zijn en bondgenoten zien te vinden voor het verzet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik begin te lachen als ik Louis over een stoelendans hoor beginnen, maar Jasmine wimpelt het idee weg. "Bij een stoelendans hoort muziek en ik weet niet of muziek wel zo'n goed idee is," zeg ik somber denkend aan mijn gitaar.
    'Waarom niet? Wat kunnen we anders doen? We hebben er toch niets aan om alleen maar voor ons uit te staren. En in jouw geval naar Niall te staren' hoor ik Louis zeggen. Geschrokken kijk ik van Liam naar Louis. Waarom zou Liam naar me staren? Zit er iets op mijn gezicht? Ben ik raar gekleed? Zijn het mijn tanden? Ugh, ik wou dat ik knapper was zodat ik tenminste een kans bij Liam kon maken.
    Jasmine komt na een paar tellen met drie dekens. Meer kon ze niet vinden en excuseerde zich. Ik wuifde het weg. "Het is niets,' glimlachte ik. Ik besloot dat ik geen deken ging nemen zodat iemand anders die het meer nodig had, kon gebruiken.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 21:05 ]


    Take me to wonderland

    [sorry, was sporten. Samenvatting? En wat kan ik met Harry doen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    [sorry, was sporten. Samenvatting? En wat kan ik met Harry doen?]


    (Iedereen zit in de kelder samen met Jasmine. De soldaten zijn op jacht naar imperfecte mensen en de personage van DreamWishes is nog niet af. Je kan met Harry Jasmine gaan helpen? Zij heeft problemen met het regelen van eten, dekens en kleding etc.)


    Reading a good book is like taking a journey.