• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 5 regels.
    - Als je een hele tijd niet reageert zonder reden wordt je uit het RPG gezet.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes: VOL
    - Kalika Avren Campbell - Kali, Lika - 17 - vader vertegenwoordigd een hoge functie binnen het paleis - Assassin
    - Rosalie Elizabeth Flow - Rose - 17 - bediende - Coockies
    - Bella Lily Cruz - Lily - 18 - prinses - Clonmel
    - Rachelle Cliff - Rae, Rachel - 17 - jonkvrouwe - jaimyhoi
    - Ayelle Ivy Stern - Ay , Ive, Elle - 19 - dochter van eigenaresse van het bordeel - DreamerN

    Jongens: VOL
    - Bo Cruz - Prins Cruz - 20 - prins - TheseWords
    - Sam Coleman - Sammie - 19 - winkel in het dorp - CallYouOut
    - Rowan James - Ro/Row - 19 - ridder - SateGoddess
    - Larenko - lare - 10 - zoon van smid - 0o7
    - Leon James Bowes - 20 - ridder - Kairi


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Ciara (Mila Marylin) Dubois - Mila Marylin - 18 - oude prinses - TheseWords
    - Severina Opal Hawthorne - opal - 18 - nieuwe koning verantwoordelijk voor dood moeder - Hidan/Tortura
    - Dahlia Farrah Bellafonte - Dee - 17 - moeder vermoord bij intreden nieuwe koning - Neiva
    - Summer Yesenia West - Yesenia - 20 - woonde op boerderij, waar haar ouders zijn vermoord door 'vreemde' mannen, toen deze mannen voor een tweede keer kwamen is ze het bos in gevlucht - CallYouOut
    - Maya Rosalie More - May, Maya of Rose - 18 - weggelopen van huis - HurtedHeart

    Jongens:
    - Azaiah Gaspar - Zeke - 19 - komt uit rijke familie die de koningin bleef steunen - Assassin
    - Will Edward Smith - Willy, Will, Eddie - 18 - Vader was ridder van koningin, ouders dood gegaan bij intreding koning, zusje gevlucht - Coockies
    - Nathaniel Carter (gebruikt achternaam Verselli) - Nate - 18 - weggelopen van het kasteel toen ouders de nieuwe koning steunden - Lexus
    - Alexo Damon Braxton - Alex - 17 - zijn moeder en zijn oudere broer zijn voor zijn ogen vermoord door soldaten van de nieuwe koning - Lizor
    - Miles Seth Carter - Seth - 20 - ging op zoek naar zijn broertje - Hidan/Tortura
    - Dante Batelle - 19 - door de koning beschuldigd van een moord op een ridder - RabidKiller


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 9:36 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Meisje voor het verboden bos aub (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Meisje verboden bos(:
    (sorry kom er net achter dat ik er wss geen tijd voor heb)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 11:24 ]


    :)

    Jongen uit het verboden bos en een jongen die trouw is aan de koning. Ik zag niet of je wel twee rollen mag ;3

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 11:23 ]

    Maximaal 2 rollen mag in het begin.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 11:33 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Ciara (Mila Marylin) Dubois
    Bijnaam: De mensen in het bos kennen haar onder de naam Mila Marylin, haar tweede en derde naam.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Ciara is op gegroeid als prinses in het kasteel, waardoor ze soms redelijk veeleisend en verwend was. Maar de aanval van de nieuwe koning en de dood van haar ouders heeft dit doen veranderen. Dit heeft haar veranderd in een meisje dat heel veel aan anderen denkt, heel veel voor anderen zorgt, maar tevens ook veel geheimen met zich meedraagt.
    Uiterlijk: Ciara is een redelijk dun maar toch gezond meisje. Ze is altijd al erg klein geweest, momenteel 1.60 meter. Vroeger liep ze altijd op hakken en waren haar haren perfect in model gebracht, maar tegenwoordig vind je haar vaker in makkelijke kleding, een paar sneakers en een knot of staart in haar haar. Maar zodra ze weer binnen in de grot is, doet ze haar haar zo snel mogelijk los.



    Verleden: Ciara is de dochter van de oude koning en koningin. Zodra de nieuwe koning haar kasteel aan viel heeft ze haar moeder moeten beloven om zichzelf te redden en vervolgens haar plek op terug te winnen. Aangezien ze nergens in het koninkrijk veilig was is ze naar het bos gevlucht, waar ze een grot heeft gevonden groot genoeg voor een grote groep mensen. Hier is ze gaan wonen en langzaam aan kwamen er steeds meer mensen bij. Het enige wat Ciara nu nog moet doen is zichzelf en de anderen klaar stomen voor de strijd, om vervolgens haar plek op de troon terug te eisen. Alleen zal ze, doordat ze het heel zwak vind dat ze is gevlucht, nooit aan de anderen durven vertellen dat ze de prinses is. Hierdoor is ze onder de naam Mila Marylin verder gaan leven.
    Extra: Ze is de dochter van de oude koning en koningin, de rechtmatige opvolger van de troon.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mag ik een meisje bij de koning en een jongen uit het bos?


    Your make-up is terrible

    Ik heb iedereen erbij gezet


    Keep your head up, keep your heart strong

    Een meisje die trouw is ;D

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 12:27 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    mag ik een meisje uit het verboden bos?


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    mag ik een meisje uit het verboden bos?

    Ik heb je erbij gezet


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik wil graag een jongen van het verborgen bos, maar weet niet wanneer ik tijd heb om die rol in te vullen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Dat geeft niet, neem maar lekker je tijd, dan zet ik je er alvast bij.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik wil het meisje bij het verboden bos. Wanneer ik achter de laptop zit, zal ik het eens invullen.


    Mag ik een meisje in het verboden bos? Ik maak haar zo als ik terug ben van school. Zit nu op mijn mob.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik een meisje trouw aan de koning en als iemand te laat is met invullen meisje in het bos? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne