• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 5 regels.
    - Als je een hele tijd niet reageert zonder reden wordt je uit het RPG gezet.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes: VOL
    - Kalika Avren Campbell - Kali, Lika - 17 - vader vertegenwoordigd een hoge functie binnen het paleis - Assassin
    - Rosalie Elizabeth Flow - Rose - 17 - bediende - Coockies
    - Bella Lily Cruz - Lily - 18 - prinses - Clonmel
    - Rachelle Cliff - Rae, Rachel - 17 - jonkvrouwe - jaimyhoi
    - Ayelle Ivy Stern - Ay , Ive, Elle - 19 - dochter van eigenaresse van het bordeel - DreamerN

    Jongens: VOL
    - Bo Cruz - Prins Cruz - 20 - prins - TheseWords
    - Sam Coleman - Sammie - 19 - winkel in het dorp - CallYouOut
    - Rowan James - Ro/Row - 19 - ridder - SateGoddess
    - Larenko - lare - 10 - zoon van smid - 0o7
    - Leon James Bowes - 20 - ridder - Kairi


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Ciara (Mila Marylin) Dubois - Mila Marylin - 18 - oude prinses - TheseWords
    - Severina Opal Hawthorne - opal - 18 - nieuwe koning verantwoordelijk voor dood moeder - Hidan/Tortura
    - Dahlia Farrah Bellafonte - Dee - 17 - moeder vermoord bij intreden nieuwe koning - Neiva
    - Summer Yesenia West - Yesenia - 20 - woonde op boerderij, waar haar ouders zijn vermoord door 'vreemde' mannen, toen deze mannen voor een tweede keer kwamen is ze het bos in gevlucht - CallYouOut
    - Maya Rosalie More - May, Maya of Rose - 18 - weggelopen van huis - HurtedHeart

    Jongens:
    - Azaiah Gaspar - Zeke - 19 - komt uit rijke familie die de koningin bleef steunen - Assassin
    - Will Edward Smith - Willy, Will, Eddie - 18 - Vader was ridder van koningin, ouders dood gegaan bij intreding koning, zusje gevlucht - Coockies
    - Nathaniel Carter (gebruikt achternaam Verselli) - Nate - 18 - weggelopen van het kasteel toen ouders de nieuwe koning steunden - Lexus
    - Alexo Damon Braxton - Alex - 17 - zijn moeder en zijn oudere broer zijn voor zijn ogen vermoord door soldaten van de nieuwe koning - Lizor
    - Miles Seth Carter - Seth - 20 - ging op zoek naar zijn broertje - Hidan/Tortura
    - Dante Batelle - 19 - door de koning beschuldigd van een moord op een ridder - RabidKiller


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 9:36 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Tortura schreef:
    Lexus, je rol is echt gaaf.


    Ty, ik vind die van jou ook heel tof haha.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vroeg me af of er nog een rol vrij was? -Ik denk van niet, maar ah, vragen doet geen zeer (:-


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    Ik vroeg me af of er nog een rol vrij was? -Ik denk van niet, maar ah, vragen doet geen zeer (:-


    Nee helaas, zodra er iets vrij komt zal ik het je vertellen


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Nee helaas, zodra er iets vrij komt zal ik het je vertellen

    Oké, toch bedankt. (:


    kindness is never a burden.

    (Even een omhoog schopje voor mensen die hun rol willen aanpassen)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Coockies schreef:
    Naam: Rosalie Elizabeth Flow
    Bijnaam: Rose
    leeftijd: net 17 jaar
    Karakter: Rosalie is opgegroeid als een vrolijk en spontaan meisje. Ze vond het wel prima op de boerderij en had veel plezier met haar jongere zusje, totdat ze op haar zesde naar het paleis ging. Alles veranderde daar. Ze voelde de durk om de prinses te zijn, de aanstaande koningin van het land. Ze moest alles goed doen, ze moet laten zien dat mensen niet alles bij haar uit kunnen halen. Die druk zorgt ervoor dat ze totaal verandert is. Er is niks meer over van het vrolijke, lieve en spontane meisje. Ze is een bitch geworden. Ze moet laten zien wie ze is en in welke staat ze is. Dat is er dan ook erg in gedrukt door haar vader. Hij is net zo, alleen hij van nature en zij omdat ze moet. Eigenlijk vind ze niks aan dat gedoe. Ze houd van de mooie jurken en van die aandacht, maar ze haat hoe ze moet doen. Alsof andere minder zijn. Toch is ze er goed in. Haar moeder is op jonge leeftijd overleden en dat zorgt ervoor dat Rosalie soms een glimp van zichzelf laat zien als haar vader er niet bij is. Als haar vader erbij is zou dat flink worden afgestrafd. Ze is de baas en moet dat laten zien, volgens hem. Zelf is ze eigenlijk heel rustig en zorgzaam, zoals haar moeder. Rosalie zou dan ook liever willen zijn als haar moeder, maar iedereen zegt dat ze op haar vader lijkt. En ze hebben gelijk, ze laat zich leiden door haar vader. Ze doet wat hij zegt en heeft geen eigen wil meer. Hoe graag ze dat ook niet meer wilt, ze doet het, omdat ze haar vader niet teleur wilt stellen. In haar gedrag zie je soms dat ze nog steeds dat lieve meisje is. Zo houdt ze van lezen, schrijft ze, houdt ze van paardrijden en gaat ze graag naar het dorp, maar wel verkleed zodat niemand haar herkend. Want als ze herkent wordt moet ze de bitch zijn, als niemand haar ziet is ze haar lieve zelf.

    Uiterlijk: (beschrijving+ foto) :



    klik
    klik

    Rosalie heeft lange golvend bruine haren. Ze draagt het altijd los of in een vlecht. Verder heeft ze blauw ogen met een groen, bruinige gloed erin. Ze heeft een bleke huid, waardoor haar lippen erg opvallen, ze heeft een duidelijke kaaklijn. Ze is lang, namelijk 1.78 en erg dun. Ze heeft een slanke bouw, maar daar bovenop komt ook dat ze niet veel eet, dus is ze een beetje te mager. Rosalie draagt meestal geen schoenen en loopt gewoon op blote voeten en netjese jurken die ze in het paleis krijgt, omdat ze er goed uit moet zien voor de koninklijke mensen.
    Rosalie heeft een ketting van haar moeder, die haar moeder ooit van haar vader had gekregen en een ring

    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?) : Rosalie is prinses sinds haar vader de inval heeft gedaan. Rosalie vindt de rijkdom en alles erom heen leuk, maar dat vond ze haar oude leventje ook. Ze vindt het erg dat er mensen vermoord zijn om haar op deze plek te zijn, maar ze heeft zich laten wijsmaken door haar vader dat dat moet. Ze weet niet beter en geniet van het prinsessenleven. Het enige wat ze mist is haar moeder.
    Verleden: Rosalie is opgegroeid op een boerderij. Haar moeder overleed toen ze jong was en ze mist haar moeder nog altijd. Niet lang geleden heeft haar vader het rijk overgenomen. Sindsdien is Rosalie prinses en heel erg veranderd. Ze is niet meer haar echte ik, maar doet alsof ze een bitch is. Dat wordt steeds echter en steeds meer de nieuwe ik. Nog even en ze is vergeten wie ze echt is. De gedachte aan haar moeder is degene die haar herinnert wie ze is en hoe ze is. Ze is niet geboren als prinses en eigenlijk is de kroon niet voor haar. Ze geniet wel van het prinsessenleven, want als arme boerin zou ze dat nooit hebben gekregen.
    Extra: Rosalie kan goed zingen, houdt van lezen en schrijven. Dat ze van lezen en schrijven houd is haar geheim in het kasteel. Haar vader zou het niet goedkeuren dat ze dat doet. Hij ziet haar liever bezig met andere zaken zoals het interesseren in het rijk. Ook houd Rosalie van paardrijden en gaat ze vaak verkleed in een zwarte mantel met een soort kap op naar het dorp om daat als iemand anders het dorp te bezoeken.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 15:54 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne