• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik maakte een verontwaardigd geluidje toen Louis me van zich af duwde. Ik schudde langzaam mijn hoofd. 'Nee.' Ik wist of ik me er nu voor moest schamen of niet, vroeger speelde we in de familie gewoon nooit zoveel spelletjes met elkaar. 'Maar, jij kan het me vast wel uitleggen.' Glimlachend keek ik Louis aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ik stond er even van te kijken dat Harry het spel niet kenden en snel trok ik hem naar mijn toren van boeken. ''we moeten omste beurt een boek uit de stapel halen en degene die de toren laat omvallen heeft verloren.'' het klonk heel duf, maar was best grappig als je het een beetje leuk aanpakten. ''Kijk zo.'' zei ik en duwden een van de middelste boeken moeiteloos uit de stapel. ''Owjah, en het boek wat je eruit heb gehaald moet weer bovenop, maar wel in tegengestelde richting.'' legde ik uit en deed ook precies wat ik gezegd had. ''Jou beurt.''


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis' trok me naar de toren van boeken die hij zojuist had gemaakt en legde me het spel uit. Ik knikte snel. Volgens mij had ik het wel begrepen. Voorzichtig haalde ik een boek uit de stapel, met het puntje van mijn tong uit mijn mond, dat had ik altijd als ik gecontreerd was. Gelukkig kreeg ik het boek eruit zonder dat de stapel omviel, grijnzend legde ik hem terug boven op en keek Louis aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik tikten tegen wat boeken aan om te kijken welke los zat en al snel had ik er weer eentje tussenuit en legde deze bovenop. Ik vroeg me af waarom ik dit verzonnen had, want ook dit was te saai voor me. Ik draaiden even een rondje en keek ondertussen naar de kroonluchter die aan het plafon hing.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Nadat Louis weer was geweest, pakte een van de volgende eruit en legde die weer boven op. Louis draaide ondertussen een rondje en keek naar het plafond. Ik grinnikte zachtjes. 'Vind Louis zijn eigen spelletje nu al niet meer leuk?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.
    Ik keek Harry met een pruillip aan en schudden mijn hoofd. "Het is saai." Piepten ik en duwde de stapel met boeken om. Ik kon hier zo slecht tegen. Ik pakten een boek van de grond en legde deze op mijn hoofd terwijl ik begon te lopen, probeerde ik mijn hoofd zo stil mogelijk te houden maar al snel biel het boek er vanaf. Kijk, ik ging onnozele stomme dingen doen als ik me verveelden. "Vermaak me." Piepten ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. 'Dan had je het maar niet moeten bedenken, hè...' Maar ik had zelf ook wel door dat je dit niet een hele dag kon gaan spelen, of hoe lang we hier ook nog vast zouden zitten. Ik sloot heel even mijn ogen en probeerde er niet te lang aan te denken, maar ik kreeg het niet uit mijn gedachten. Wat als we hier langer dan een dag zaten? Zou er ooit uberhaupt iemand komen? Dat moest wel, toch? Ik zuchtte en opende mijn weer toen ik Louis' stem hoorde. 'Vermaak me.' Piepte deze. Ik glimlachte naar hem en stond op. 'Ik ben niet zo heel goed in spelletjes bedenken, maar...' Ik draaide me, liep richting de deur en begon er vervolgens hard tegen aan te trappen en te slaan, riep allerei woorden, maar na een paar minuten had ik het opgegeven en draaide me hulpeloos om. 'Dat werkt ook niet echt...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ik keek even toe hoe harry tegen de deur tekeer ging en was ondertussen op de grond gaan liggen en begon te giechelen toen hij zei dat het niet werkten. ''No shit sherlock.'' piepten ik en begon over de grond heen te rollen naar Louis en de deur. ik botsten tegen Harry zijn benen aan en keek omhoog naar de krullenbol. ''Ik hou niet van stilzitten.'' piepten ik, alsof hem dat nog niet opgemerkt moest zijn. ik trok me op aan Harry en ging voor hem staan en trok een gekke bek naar hem waarna ik zachtjes begon te zingen. ''I'm gonna pick up the pièces, and build a lego house.
    when things go wrong we can knock it down.
    My three words have two meanings, there's one thing on my mind
    It's all for you''
    ik hield van zingen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik begon zachtjes te lachen toen Louis zichzelf over de grond naar me toe rolde en uiteindelijk tegen mijn benen aanknalde. Ik viel bijna om, maar kon nog net hou vast krijgen aan de deurklink. Hij trok zichzelf aan mij recht en ging voor me staan, hij trok een gekke bek, waardoor ik even met mijn ogen rolde, maar algauw bleef ik heel doodstil want Louis was aan het zingen, en dat klonk werkelijkwaar geweldig. Het kippenvel leek wel overal op mijn lichaam te staan. Breed glimlachend keek ik de oudere jongen voor mij aan. 'Wauw, Lou! Je kan echt geweldig zingen!' Complimenteerde ik hem. 'Als we gaan slapen moet je me in slaap zingen...' Mompelde ik er nog zachtjes achter aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    mijn wangen liepen rood aan door Harry zijn reactie en snel sloeg ik mijn ogen neer. ''Dankje.'' fluisterde ik en pakten zijn hand vast om vervolgens met zijn vingers te spelen. ''Kan jij zingen?'' ik sloeg nieuwsgierig mijn ogen op en keek in Harry zijn vel groenen ogen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis pakte mijn hand vast om vervolgens met mijn vingers te spelen, wat me een aangenaam gevoel gaf. Ik haalde mijn schouders op. 'Nah, mijn moeder vind van wel. Maar ik vind mijn stem niet zo heel fantastisch...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    lachend beet ik op mijn lip. ''Doe eens.'' drong ik aan en keek Harry met Glinsterende ogen aan. ''Dan kunnen we samen zingen.'' vervolgde ik vrolijk. ja, ik werd altijd vrolijk van zingen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik beet zachtjes op mijn lip, voordat ik Louis terug aankeek. 'Nah, nee, dat lijkt me niet zo'n heel goed idee, denk ik...' Ik durfde het gewoon niet, straks vond hij dat ik belachelijk zong en dat had ik mezelf weer eens voor gek gezet, nee, dan maar liever niets.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik trok een pruillip en knipperden een paar keek overdreven met mijn ogen. ''Doe nou.'' Piepten ik en trok even aan zijn hand. ''Voor mij.'' lachte ik lief en keek hem met een schuin hoofd aan. ''Wat kan er gebeuren als je het doet?'' vroeg ik hem. ik snapten niet waarom hij het niet gewoon deed. ik zong altijd met mijn vrienden. of ze nu wel of niet konden zingen. daarbij, er waren ook veel meer mensen die beter zongen dan ik. En misschien Harry ook wel.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 13:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Lisa, de superheld in late reacties komt eraan (:]


    Do what people say you can't.