• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    ik wilden nog roepen dat hij moest stoppen, maar toen lagen we al op het bed. de krakende geluiden voorspelden niet veel goeds en Harry zelf had dat ook door. Het bed brak letterlijk in tweeën en na een klap lag Harry er tussenin en ik bovenop hem. 'Lig je lekker?' hij beet even op zijn lip en ik schoot in de lach. ''Ik wel.'' grinnikten ik. ''Jij vast niet he?'' vroeg ik waarna ik mijn tong naar hem uitstak, uiteindelijk kusten en overeind krabbelden en mijn hand naar hem uitstak.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik knikte langzaam, maar voordat ik kon antwoorde had Louis me al recht overeind getrokken. 'Nou, Lou, ik lag net zo lekker warm met jou op me.' Ik trok een pruillipje en keek hem aan. 'Kunnen we niet even terug gaan liggen?' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik keek even met opgetrokken wenkbrauwen naar de krullenbol voor me, maar kreeg toen toch een grijns op mijn gezicht. ''Zoals je maar wenst.'' grijnzden ik en duwden hem zonder waarschuwing terug het bed op, waarna ik op hem klom. zachtjes begon ik hem kusjes te geven, maar wilden al snel meer en beet op zijn onderlip.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik glimlachte vrolijk naar Louis, waarneer deze me kusjes begon te geven, verliet een kleine kreun mijn mond. Zachtjes beet hij daarna op mijn onderlip en opende ik mijn mond, met mijn tong ging ik uit op verkenning in zijn mond. Mijn handen plaatste ik op zijn heupen en kneep er zachtjes in. Ik lag eigenlijk nog best goed zo.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    mijn tong liet ik speels over zijn gehemelte glijden en met mijn rechter hand ging ik door zijn krullen heen. ''Je moet echt stoppen met zo lekker zijn, anders kan ik nooit stoppen met aan seks denken.'' fluisterde ik zachtjes, waarna ik hem weer kusten. hij was zo enorm hot.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Uhum ... perverts! xD

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:00 ]


    16 - 09 - '17

    jeah, we know xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Hm,' murmelde ik zachtjes, waarna ik een van mijn handen in zijn haar klemden. 'Dat wil ik best doen... Maar dan moet jij ook stoppen met zo sexy te zijn, goed?' Grijnzend keek ik hem aan, waarna ik mijn lippen weer met die van hem verenigde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik grinnikten even en schudden mijn hoofd. "Maar dat kan ik niet." Zei ik tegen Harry zijn lippen aan waarna ik hem meteen weer goed kusten. Ik ging iets overeind zitten en keek de jongen onder me grijnzend aan. "Er ooit aan gedacht dat ik misschien de moordenaar ben?" Vroeg ik terwijl ik met mijn vingertoppen langs zijn kaak gleed. Ik zelf kon Harry nu nooit meer verdenken. Iemand met zo'n uiterlijk en ook nog eens zo goed kon pijpen, kon absoluut de moordenaar niet zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis geen iets overeind zitten, waarna ik hem met een pruillipje aankeek, alleen als hij even zou bewegen zat hij precies op de goede plek. 'Er ooit aan gedacht dat ik misschien de moordenaar ben?' Vroeg hij, terwijl hij met zijn vingertoppen langs mijn kaak streelde. Een rilling gleed over mijn rug. 'Nee. Waarom zou ik? Aangezien ik de moordenaar ben... Dus ja.' Met een ondeugende grijns keek ik hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik grinnikten even en schudden mijn hoofd. "Als jij de moordenaar was hè." Begon ik en ik liet mijn handen over Harry zijn borstkas glijden. Ik boog me weer voorover en hijgden zachtjes in zijn oor"Waarom heb je me dan niet allang vermoord?" Fluisterde ik waarna ik even in zijn oorlel beed. Deze jongen liet echt alles op hol slaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Een moordenaar zoekt de perfect momenten uit,' knipoogde ik. Mijn handen liet ik richting zijn hals glijden waar ik zachtjes in kneep. 'Zoals deze bijvoorbeeld...' Ik ging hem alleen maar een beetje bang maken, als dat zou lukken, want natuurlijk was ik de moordenaar niet, nee, dat was Fayre al.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    Harry Styles.
    'Een moordenaar zoekt de perfect momenten uit,' knipoogde ik. Mijn handen liet ik richting zijn hals glijden waar ik zachtjes in kneep. 'Zoals deze bijvoorbeeld...' Ik ging hem alleen maar een beetje bang maken, als dat zou lukken, want natuurlijk was ik de moordenaar niet, nee, dat was Fayre al.


    (Lol :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Even werden mijn ogen groot toen Harry zijn handen om mijn keel sloot en er zachtjes in kneep. "Ik zou nog maar even wachten. Ik bedoel anders moet je hier heel de tijd nog zitten zonder iemand die je aan je trekken helpt." Zei ik en wiebelde even met mijn wenkbrauwen, terwijl ik uitdagend met mij. Onderlichaam begon te bewegen. Dit zal hem wel op andere gedachten brengen mocht hij ineens wel de moordenaar zijn. Wat ik toch wel uitsloot.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Jaja, zijn ze eigenlijk net klaar, gaan ze opnieuw beginnen. Harry, kijkt je wel uit dat je je kauwgom niet inslikt die je van Maddie kreeg? We willen namelijk verstikking voorkomen he? Dus ik deel het even mee, haha xp]


    16 - 09 - '17