• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Louis klampt zich meteen vast aan mij en ik sla mijn armen om hem heen. Ik kan natuurlijk niet nagelaten dat dit mij niets doet, natuurlijk voelde ik die kriebel onder in mijn buik ook wel. Het was wel een rare kamer, trouwens... Ik grinnikte zachtjes na Louis' opmerking. 'Ja, als je van moord houd...' Het viel me op dat alle boeken zo'n beetje over vermoorden gingen, ik beet op mijn lip en zei niets. Ik wreef rustig over Louis' schouder heen. 'Ssh, het komt goed, we zijn samen...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ''ik wil terug naar huis.'' murmelde ik terwijl ik Harry naar het raam trok. ''Denk je, dt we het overleven als we naar beneden springen?'' tuurlijk, we zaten op de eerde verdieping, dat moest makkelijk gaan. ik probeerde het raam open te schuiven maar er kwam geen beweging in. Het zou ons eens meezitten. met een pruillip draaiden ik me weer om naar Harry en trok aan de zoom van zijn shirt, terwijl ik op het raamkozijn ging zitten en hem tussen mijn benen trok. ''En nu?'' vroeg ik terwijl ik met zijn krullen speelden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'We kunnen niet naar huis...' Fluisterde ik zachtjes, bijna onhoorbaar, ik wilde Louis niet nog verdrietiger maken dan hij al was. Louis trok me richting het raam. Ik schudde mijn hoofd. 'Gek! Wil je serieus gaan springen?' Maar natuurlijk ging het raam niet eens open. Ik sloot voor een seconde mijn ogen en opende ze direct weer toen ik Louis' vingers bij de zoom van mijn t-shirt voelde. Hij ging op het raamkozijn zitten en trok mij tussen zijn benen. 'En nu?' Vroeg Louis, terwijl hij met mijn krullen speelde. Genietend hield ik mijn ogen dicht en likte even over mijn lippen. 'Ik heb geen idee... Sorry, Loubear, maar we zullen moeten afwachten...' En wat haatte ik wachten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Dit lijkt wel een Larry RPG haha]


    16 - 09 - '17

    [Larry is sexy. Sssssh. En de rest reageert gewoon niet, daardoor komt het. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    [Larry is sexy. Sssssh. En de rest reageert gewoon niet, daardoor komt het. :')]


    [Ik kan niet reageren als Liam niet reageert]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Ik kan niet reageren als Liam niet reageert]


    [Weet ik. :'D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Ik wil gewoon nog reageren, maar heb vanaf vandaag waarschijnlijk super druk met musical. Heb straks een marathon repetitie van 16:00 tot 22:00 en volgende week heb ik uitvoeringen, dus ik zal er heel weinig zijn. vanaf volgende week vrijdag ben ik weer super actief c:)


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Ik trok even een lelijk gezicht. Ik hield niet van wachten. "Wacht. Ik heb een idee!" Ik duwden Harry naar achter en renden naar de boekenkasten. Om er een willekeurig boek uit te pakken en ik begon de bladzijden er uit te scheuren om deze vervolgens onder de deur door te schuiven. "Dan snappen ze vast wel dat het hier iets is. En hoeven we niet constant te gillen." Merkten ik op en liet me vervolgens achterover, languit, op de bank vallen. "Kom hier." Piepten ik en stak mijn armen naar Harry uit terwijl ik een pruillip opzetten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Verbluft staarde ik Louis na, terwijl hij richting de boekenkast rende. 'Zo'n gek idee is dat nog niet eens...' Ik glimlachte naar hem terwijl hij zichzelf achter op de bank liet vallen. 'Kom hier,' piepte hij en stak zijn armen naar me uit, waarna hij een pruillipje maakt. Ik grinnikte en schudde even met mijn hoofd, voordat ik richting de bank liep en mezelf bovenop Louis liet vallen. Mijn gezicht verborg ik in zijn nek waar ik een zacht kusje plaatste.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Harry liet zich boven op me vallen en meteen slot ik mijn armen om hem heen, terwijl hij een klom kusje in mijn nek planten. Ik maakte even een rare beweging omdat het kietelden maar bleef gelukkig nog wel op de bank liggen. Ik liet mijn vingers over zijn ruggengraat glijden, waarna ik allebei mijn handen in Harry zijn achterbakken liet verdwijnen en zachtjes in zijn kont kneep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis sloeg zijn armen om me heen, waardoor ik even glimlachte, ook ik sloeg mijn armen om zijn middel heen en nestelde me nog wat dichter tegen hem aan. Ik voelde Louis' vingers over mijn rug heen glijden, kippenvel verspreidde zich over mijn lichaam, uiteindelijjk voelde ik zijn beide handen in mijn achterzakken en hoe hij zachtjes in mijn kont kneep. Ik grijnsde tegen zijn nek aan voordat ik mijn hoofd omhoog haalde en Louis maakte dat hij me aankeek, daarna drukte ik zacht mijn lippen tegen die van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Harry drukten zijn lippen tegen die van mij aan en opeens kreeg ik een idee. Het was langer bij mij bekent dat ik niet heel goed tegen stilzitten kon, en aangezien deze kamer me bijna wel verplichten. -plus harry die er blijkbaar wel van hield om 24/7 op een piano te liggen knuffelen, werd de drang om iets te doen alleen maar groter. ''Oke, ja mag kiezen.'' begon ik en gaf tussen door wat kusjes. ''Of we gaan nu heftige seks hebben zoals ik je hebt gewaarschuwd en dit dus blijkbaar de laatsten kamer is. of.'' ik bekeek Harry zijn gezicht even en grijnsden. ''We gaan een spelletje doen.'' En reken er maar op dat ik goed was in spelletjes bedenken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Aandachtig luisterde ik naar Louis' woorden, maar werd afgeleid door zijn kusjes die hij overal plaatste. Uiteindelijk had ik het een beetje begrepen en keek ik hem met een twinkeling in mijn ogen aan. 'Spelletjes spelen, natuurlijk.' Al klonk het idee van heftige seks hebben ook wel aantrekkelijk, maar ik was benieuwd wat voor een spelletjes hij in gedachten had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ik keek de kamer even rond en bedacht me dat we maar wat met de boeken moest gaan doen. Ik duwden Harry van me af en liep naar de boekenkast. ''Ken je het spel Jenga?'' vroeg ik terwijl ik de boeken nu ging gebruiken in plaats van de houten staafjes waar het normaal gesproken mee gedaan werd. De toren werd veel groter als normaal vanwege de boeken en het was waarschijnlijk het geval dat je weg moest duiken als de toren om zou vallen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''