• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    'Je mag mij wel op eten als je zo'n honger hebt,' fluisterde Harry in mijn oor en hij beet even op mij oorlel om vervolgens te doen of er niets gebeurt was, maar aangezien ik in de lach schoot verraden ik het. ''Dat zou ik nooit doen.'' Grinnikten ik en ging na wat de optie's waren. ''Ik heb nog chocolade!'' riep ik plots maar sloeg snel mijn hand voor mijn mond. Dit hoefden niet iedereen te weten aangezien ik de reep dan moest delen met nog veel meer mensen. ik keek even van harry naar Maddie. Met Harry had ik geen probleem om te delen, maar Maddie kenden ik niet. Oke, Harry kende ik praktisch ook niet, maar dat was toch anders.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Zeker?' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen. 'Ik vond het eigenlijk wel leuk wat er net gebeurd is namelijk...' Fluisterde ik heel zachtjes, zodat alleen Louis het kon horen, Maddie hoefde niet te weten wat er zich hier net had gespeeld. 'Ik heb nog chocolade!' Schreeuwde Louis plosteling, waarna hij zijn hand voor zijn mond sloeg. Ik grinnikte zachtjes. 'Dan wil ik ook een stukje, hoor.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William tomlinson
    ikgiegelde zachtjes en knikte. ''Ja, en als ik je dus opeet, kan dat niet meer.'' zei ik onschuldig.
    'Dan wil ik ook een stukje, hoor.' meteen knikten ik. ''Natuurlijk krijg je een stukje.'' glimlachten ik en keek even onzeker naar Maddison. ''Jij mag ook wel as je wilt hoor.'' Zei ik uit eindelijk. wetend dat als ik haar niet zou geven en zij later misschien wat had, ze hoogstwaarschijnlijk mij ook niet zou geven. ik trok Harry en maddison mee de kamer uit en liep naar de voordeur waar nog altijd mijn koffer stond en ik ritsten het voorvak open om er vervolgens een reep chocolade uit te halen en verdeelde hem eerlijk in drieën.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik sloeg mijn hand tegen m'n voorhoofd aan en grinnikte. 'Ik bedoelde op een andere manier, dummie.' Ik knipoogde even naar hem. Louis trok mij en Maddie mee de kamer uit, richting de voordeur, waar inderdaad nog steeds bijna alle koffers stonden. Louis zocht die van hem eruit, ritste 'm open, pakte de chocolade reep en verdeelde 'm in drieën, ik pakte het stukje van hem aan, waarbij onze vingers elkaar even aanraakte, een klein shokje gleed door mijn hele lichaam. Ik glimlachte even naar Louis. 'Bedankt,'.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Mt)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maddison Masey Mash

    Ik keek de jongens vreemd aan. Ik ben het niet gewoon jongens zo intiem bezig te zien en al zeker niet met dat oorlellengebijt. Ze fluisteren ook dingen waar ik totaal geen idee van heb waarover het gaat, zo dadelijk verklaar ik ze nog als gek. 'Ik heb nog chocolade!' riep Louis ineens waardoor ik lichtjes schrok. Nu kreeg ik nog meer honger en chocolade is net één van de dingen die ik het lekkerst vind, zou hij willen delen? Maar die vraag werd al beantwoord doordat hij zei dat ik ook wel een stukje zou krijgen. Echt lief van hem! Ik heb eigenlijk de neiging om nee dankje te zeggen, omdat ik er zeker van ben dat hij dit alleen met zijn vriendje wil delen, maar ik val bijna om van de honger dus ik kan toch geen nee zeggen? Glimlachend laat ik me meetrekken door Louis en kijk hoe hij de chocolade tevoorschijn haalt. Ik neem een stukje aan. "Bedankt, je bent mijn redder!" zeg glimlachend en eet meteen het stukje op. "Ik kan pepermuntjes en kauwgom delen?" zeg ik als mijn stukje chocolade op is. Pepermunt en kauwgom is geen eten, maar stel dat ze willen he.


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Ik volg de rest hun voorbeeld en begin aan mijn chocola als Maddison voorstelt haar Perpermuntjes en kauwgom te delen. "Nou, als we echt hoge nood hebben kloppen we bij jou aan." Grinnikten ik en stopte het laatste stukje chocolade in mijn mond en greep daarna weer snel Harry zijn hand vast.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AgentP schreef:
    {mijn topics, waar kan ik met Leeyum heen?}


    [Kies maar, Maddison en Aubrey vroegen wie geld had om boodschappen te doen en daar heeft nog niemand op gereageerd, maar Maddison is alweer weg naar Harry en Louis dus kies maar wat je met Liam doet]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik glimlachte naar Maddie. 'Ik wil wel een kauwgompje,' vervolgens wierp ik haar een knipoog toe. Ik kon het niet laten. Ik voelde hoe Louis' zijn hand die van mij weer vond, en ik verstrengelde onze vingers met elkaar. Ik ging nog wat dichter tegen hem aan zitten, want ook in deze gang was het niet bepaald warm. Volgens mij was het in dit hele huis gewoon koud...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Mijn topics
    Had Mary al op Fayre gereageerd?
    @AgentP, hij mag altijd helpen licht zoeken ;) )


    Happy Birthday my Potter!

    Maddison Masey Mash

    "Nou, als we echt hoge nood hebben kloppen we bij jou aan." antwoord Louis over mijn vraag van pepermunt en kauwgom delen. "Ok." zeg ik knikkend en zie hoe hij Harry zijn hand weer vastneemt, het was zeker meteen liefde op het eerste gezicht? 'Ik wil wel een kauwgompje,' zegt Harry dan met een knipoog. Door die knipoog moet ik glimlachen. "Ok." zeg ik en zoek mijn koffer tussen de rest waardoor ik ook nog bijna struikel. Ik rits mijn koffer open en ga opzoek naar de kauwgom. "Shit .." mompel ik. Ik vind het niet en ga nu twijfelen of ik wel kauwgom meegenomen had. Ik rommel nog wat verder. "Aha!" Ik haal de kauwgom tevoorschijn en geef er ééntje aan Harry. "Alsjeblieft." zeg ik glimlachend. "Wil jij er ook één?" vraag ik dan aan Louis.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 19:51 ]


    16 - 09 - '17

    Louis WIlliam Tomlinson
    ik zag duidelijk de knipoog en hoe Maddison er op reageerden en beet even op mijn lip. Als het nu al zo ging beginnen. nee, ik moest me er niet druk om maken. "Wil jij er ook één?" vraagt Maddison als ze eindelijk haar kauwgom heeft gevonden en er al eentje aan Harry heeft gegeven. ''Ja, lekker.'' glimlach ik en stop er snel eentje in mijn mond. ''Maar, even serieus he, als er hier geen eten is en we kunnen er niet hier niet uit. Hoe gaan we dan overleven?'' vreog ik ietsje bezorgd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maddison Masey Mash

    Glimlachend steek ik mijn kauwgom in mijn broekzak als Louis er ook één genomen heeft. 'Maar, even serieus he, als er hier geen eten is en we kunnen er niet hier niet uit. Hoe gaan we dan overleven?'' vraagt Louis dan. Ik denk even na. "Dat vraag ik mij ook af, ik kan er niet tegen als ik honger heb, na een tijd ga wordt ik irritant en hysterisch ..." Ik sla mijn armen over elkaar en zucht.


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    'Bedankt,' glimlachte ik, waarna ik het kauwgompje in mijn mond stak, en bedenkelijk erop koude, luisterend naar Louis' woorden. Ik knikte langzaam, om hem vervolgens aan te kijken. 'Dan gaan we dood,' grinnikte ik. 'Maar dan wil ik wel tegelijk met jouw dood gaan, hoor,' ik drukte een kusje op zijn wang, en plaatste mijn hoofd op zijn schouder.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Poepies, ik wil even meedelen dat mijn examens volgende week beginnen, dus ik moet dringend starten met studeren waardoor ik minder ga reageren]


    16 - 09 - '17