• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Louis Edward Styles
    Ik rolden even met mijn ogen vanwege maddison haar andwoord. Als ze zich daar druk om maakten bij het feit dat we heen eten hadden, moest ze nog veel leren. Harry zijn antwoord was wel raak en ik fronsten even met mijn wenkbrauwen. 'Maar dan wil ik wel tegelijk met jouw dood gaan, hoor,' Meteen daaarna kreeg ik een kusje op mijn wang en lechde hij zijn hoofd op mijn schouder. ''Maar ik wil nog niet dood.'' momeplden ik, terwijl ik me afvroeg of we als geesten ook sex konden hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sorry dat ik een tijde niet heb gereageerd. Kan ik ergens inspringen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Maddison Masey Mash

    Ik luister even naar Louis en Harry en sta dan weer op van de stoel. Ik rol even met mijn ogen en werp nog eens een blik op alle koffers en tassen. "Ik ben weg hier, doei!" Ik zwaai nog eens en loop dan weg van de jongens. Kunnen ze weer gaan zoenen enz .. Zuchtend kom ik de woonkamer weer binnen en kijk eens rond. Die Liam is wel heel erg knap he? Ik kuch eens en loop op hem af. "Hai." zeg ik extra lief met een lieve glimlach. Het was wel super lief toen hij zijn armen rond me sloeg toen ik in zijn armen liep door wat er boven gebeurd was. "Ik vond je erg lief een paar minuten geleden toen ik in paniek in je armen stond." ga ik verder.

    [@xClove, je mag doen wat je wil hoor (:]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 18:32 ]


    16 - 09 - '17

    [AgentP -> xElounor]


    Do what people say you can't.

    Liam James Payne

    Ik was maar naar de woonkamer gegaan omdat ik niks anders wist. Ik hoorde een stem. Maddie. ''Hai.'' zei ze met een lieve glimlach. Voordat ik iets kon zeggen ging ze al door. ''Ik vond je erg lief een paar minuten geleden toen ik in paniek in je armen stond.'' ''Hello, en graag gedaan. Ik vind het nooit fijn als iemand bang is.''

    [sorry voor shorty, maar ik heb hem nog heeel snel even getypt van in moet gaan (: ]


    Do what people say you can't.

    Maddison Masey Mash

    Ik blijf glimlachen terwijl ik mijn ogen ook op Liam gericht houdt. 'Hello, en graag gedaan. Ik vind het nooit fijn als iemand bang is.'' zegt hij vriendelijk. "Awh, dan weet ik bij wie ik altijd terecht kan als ik bang ben." zeg ik met een knipoog. Ik keur hem even van top tot teen en van teen tot top en knik even als goedkeuring. Meteen kijk ik weer naar hem en zet weer mijn liefste glimlach op. "Wil jij misschien wat met mij rondlopen door dit huis?"


    16 - 09 - '17

    Rider schreef:
    (Mijn topics
    Had Mary al op Fayre gereageerd?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Whoops. Ik weet het niet D: ergens ben ik de draad verloren omdat ik te druk bezig was met school..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rider schreef op 4 dec 2012 - 20:07:

    Fayre Matthews

    Het licht ging aan en leek ook niet snel uit te gaan. Er verscheen een grijns rond mijn lippen, die groter werd toen Mary zo blij was als een peuter met een lolly. Ik moest toegeven dat het fijn was om in ieder geval één verlichtte kamer te hebben op de eerste verdieping.
    'Misschien zit deze lamp in een andere stroomkring, of die lampen in de andere kamer deden het gewoon toevallig allebei niet,' zei ik, terwijl mijn ogen de kamer rond speurden. Deze was al even vies als de vorige en ik vroeg mij af hoe lang iedereen het hier ging uithouden. Ik kon er meestal wel tegen, maar of dat ook voor de rest gold, wist ik niet.


    (Dit is mijn laatste reactie geloof ik...)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ga zo even een reactie schrijven. Zit overgens wel op mijn mobiel dus lang kan het niet echt wordeen /: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    ''Awh, dan weet ik bij wie ik altijd terecht kan als ik bang ben." zegt ze met een knipoog. "Wil jij misschien wat met mij rondlopen door dit huis?" vroeg ze daarna.Ik knikte. ''Is goed hoor.'' Ik glimlachte weer. Waarom zou zo'n meisje hier zitten? Ik zou me echt niet kunnen voorstellen dat zíj iemand had vermoord! Oke, ik vond het zelf ook onzin dat ik hier zat maar zij? Ik liep wat meer richting Maddie. ''Gaan we? En dan zal ik je beschermen als je in paniek raakt.''


    Do what people say you can't.

    Mary-Lia Liberty Carter
    Het was de moeite waard. ''Misschien zit deze lamp in een andere stroomkring, of die lampen in de andere kamer deden het gewoon toevallig allebei niet,'' zei ze. Ik knikte. "Het is allebei mogelijk , natuurlijk." Ik keek even om me heen.
    Opeens voelde ik iemands adem in mijn nek. Ik zocht naar Fay , maar die stond verderop. "Ah!" Zonder enige aarzeling sprong ik naar haar toe. Ik zag er zeker idioot uit , maar ik voelde het zeker.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Maddie stond op, om vervolgens weg te lopen. 'Ik ben weg hier, doei!' Riep ze. Ik schudde even mijn hoofd. 'Ja, doei, dan...' Grinnikte ik, waarna ik Louis aankeek. 'Nu zijn we weer met zijn tweetjes...' Ik grijnsde ondeugend, en drukte een klein kusje op zijn lippen, vervolgens drukte ik mijn lippen in zijn nek, en sloeg mijn armen om zijn middel.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 18:01 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maddison Masey Mash

    "Is goed hoor." zegt hij vriendelijk. Met een grijns zie ik hoe hij een stap naar mij doet, ik doe net hetzelfde en sta bijna tegen hem. ''Gaan we? En dan zal ik je beschermen als je in paniek raakt.'' Glimlachend knik ik en haak mijn arm in de zijne. "Jij bent echt heel erg lief." zeg ik terwijl ik mijn hoofd even tegen zijn schouder laat rusten. Hmm, hij ruikt nog lekker ook. Ik haal mijn hoofd weer van zijn schouder en trek hem mee de woonkamer uit. "Naar boven wil ik voor de moment nog niet voor er licht is, dus kijken we hier beneden wel wat rond, ok?"


    16 - 09 - '17

    Fayre Matthews

    Ik liet mijn hand over één van de stoffige bedden glijden en klopte hem vervolgens snel af. Hoe vies kon je een huis laten worden? Het was echt zonde, want het had volgens mij wel een prachtige villa kunnen zijn. Schoonmaken, een likje verf hier en daar, de tuin nog wat opvrolijken en je hebt minstens een half miljoen binnen.
    Plots slaakte Bloody Mary een gil en sprong angstig naar mij toe. Verbaasd draaide ik mij naar haar om en trok één wenkbrauw op. Ik had toch met nadruk gevraagd om iemand die niet bang was? Zuchtend sloeg ik mijn armen over elkaar en keek haar aan.
    'Waar was dat nu weer voor?'


    Happy Birthday my Potter!