• Titel zegt genoeg volgens mij. Ik heb in januari school examen kijk- luistertoets en ik wil graag m'n Engels wat verbeteren, door meer series te gaan kijken, omdat ik heel erg merk dat het helpt. Ik bedoel ten opzichte van vorig jaar zit ik nu al minstens 1,0 punt hoger. Dus ik vroeg me af of iemand nog een leuke serie voor mij kent?
    Ik hou van dingen zoals Teen wolf, The vampire Diaries. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik wilde net Teen Wolf aanraden...
    Ehm, Criminal Minds (alhoewel dat niet met bovennatuurlijke dingen is), Game of Thrones, Supernatural


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben momenteel echt verkocht aan 'Once Upon A Time', echt hele leuke serie. Misschien moet je ook The Secret Circle gaan kijken, is maar één seizoen of Supernatural? Met die ben je wel wat langer bezig, hahaha. Dan is er ook nog 'Beauty and the Beast', maar daar vind ik zelf niet zoveel aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Supernatural is echt een goede serie. Zeker een aanrader.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pretty little liars (hoewel dat niet echt fantasy is) is echt een aanrader. Ik ben zwaar verslaafd :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als je echt Engels Engels wilt leren, zou ik zeker Doctor Who eens gaan kijken.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heroes is een geweldige serie en een hele goede aanrader! (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    House MD (ofcourse), Legend Of Korra, Breaking Bad, Community, Suits, Broadwalk Emprire, Gossip Girl.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Doctor Who zou je inderdaad kunnen kijken - ik vind dat echt scary as fuck :'].
    En wat ik als kind altijd deed - waar ik nu heel veel baat bij heb gehad - was Engelse tekenfilms met ondertiteling kijken en veel natuurseries op National Geographic of Discovery.


    No growth of the heart is ever a waste

    En Once Upon a Time. Nog nooit gezien maar vriendinnen zeggen dat hij heel leuk is


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sytze schreef:
    Doctor Who zou je inderdaad kunnen kijken - ik vind dat echt scary as fuck :'].
    En wat ik als kind altijd deed - waar ik nu heel veel baat bij heb gehad - was Engelse tekenfilms met ondertiteling kijken en veel natuurseries op National Geographic of Discovery.


    Ik heb een keer een week nachtmerries gehad van één aflevering, dus ik kan me voorstellen dat je het eng vindt. :'D Maar algemeen gesproken is Doctor Who heel leuk, hoor. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik heb een keer een week nachtmerries gehad van één aflevering, dus ik kan me voorstellen dat je het eng vindt. :'D Maar algemeen gesproken is Doctor Who heel leuk, hoor. ^^

    *Shakes hands*
    Ik durfde een week niet naar standbeelden te kijken :D. Once and never again. Ik ben echt een schijtebroek.
    ON: Je kan ook gedubde versies van anime kijken of Amerikaanse animatieseries.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wiarda schreef:
    Als je echt Engels Engels wilt leren, zou ik zeker Doctor Who eens gaan kijken.


    Dit is absoluut waar, veel Engelser kan het eigenlijk niet. ^^ En het is af en toe wel eng, maar het is geen horrorserie of zo; het valt eigenlijk niet echt uit te leggen, haha. Ik raad je aan het gewoon zelf een keer uit te proberen. :'D
    Merlin - een andere BBC serie - is ook erg leuk. Er zit een heleboel humor in. Verder zou je nog Buffy the Vampire Slayer, Firefly of Being Human kunnen proberen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh en je moet ook Sherlock proberen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Doctor Who,
    Beauty and the Beast,
    Once upon a Time,
    Revolution,
    Arrow.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Niet Engels maar Amerikaans maar mijn absolute serie-liefde:
    The Walking Dead.


    ars moriendi