• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik begreep Jasmine niet zo goed. "Tuurlijk gaan we dood. We zijn met zijn tweeën tegen weet ik veel soldaten." Fluisterde ik zachtjes. Het klonk bot, maar het was de waarheid. Het huis was al in zicht en ik begon automatisch sneller te lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Je kan inderdaad wel met Adalicia naar Maya toe?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    xAmore schreef:
    (...)

    (Adalicia kan misschien met Maya praten of zo...? En anders kan ze Samir tegenhouden zodat hij Niall niet ter plekke doodschiet. x'D)


    [Maya is volgensmij er niet bij, bij de kar en alles toch? En Adalicia staat ergens weet ik veel wat te doen.. Dus Samir pas maar op. XD Waar is Maya dan eigenlijk?]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 22:35 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Maya is volgensmij er niet bij, bij de kar en alles toch? En Adalicia staat ergens weet ik veel wat te doen.. Dus Samir pas maar op. XD Waar is Maya dan eigenlijk?]


    [Volgens mij was Maya daar wel ergens in de buurt. :p]


    Take me to wonderland

    Samir scheldt verschrikkelijk veel in dit stuk.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik staarde met een blik vol woede naar het kleine kleutertje voor mijn neus. "Hoe durf je zo respectloos tegen me te praten?!" schreeuwde ik, waarna ik met een kille beweging het mes op hem afvuurde en helaas op een haar na miste. Godverdomme... De klootzak.
    "Vuile slet die je bent! Spreek als ik dat vraag! Ik kan Jayy nu opbellen en zeggen dat hij je vriendinnetje overhoop mag schieten als je dat leuk vindt! Verdomde klerezooi, meer ben je niet waard."
    Ik zuchtte en ademde even diep in en uit, waarna ik de kleine idioot weer aankeek. "Durf me nog één keer tegen te spreken of je gewonde vriendinnetje ligt te jammeren terwijl Jayy hem doodmartelt, waarbij jij mag toekijken en daarna volgt! Begrepen?!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Maya Staat wel bij de kar een beetje te vervelen en met Lost. Haar herdershond naast zich, maar van mij mag je ook nar Samir gaan. Wat jij het leukst vind om met je personage te doen. (;]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik zuchtte. "Dan kunnen we net zo goed rechtsomkeer maken en een van de soldaten om een paar kogels vragen en anders voor twee touwen, dan zijn we er gelijk vanaf." zei ik, waarna ik het huis zag en Harry me meetrok, aangezien hij sneller liep. Ik liet een opgeluchte zucht weerklinken en beet eventjes op mijn lip. Thuis, een veilige plaats...
    "We moeten het geld daar verbergen." zei ik met een zacht stemmetje, waarna we het pad bewandelden, ik de deur opende en met Harry naar binnen stapte.

    (Wie gaat Harry en Jasmine eigenlijk oppakken en het geld meenemen? :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Vriendinnetje? Bedoel je niet vriendje? x'D]


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Ik schudden even mijn hoofd en liep achter Jasmine mee naar binnen. "Al weet je dat je een spel niet gaat winnen, je hebt pas verloren al je opgeeft." Zei ik en liep haar hand los om het geld tussen mij riem uit te halen. "Waar wil je het verstoppen?" Vroeg ik terwijl ik de kamer rondkeek. Ik kende het huis niet zo goed, maar ik ging er vanuit dat Jasmine wel wat goede verstop plekjes wist.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    IrishCharm schreef:
    [Vriendinnetje? Bedoel je niet vriendje? x'D]


    (Nee, ik bedoelde echt vriendinnetje. ;p Samir zegt vriendinnetje omdat dat wat extra gay klinkt. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    HurtedHeart schreef:
    [Je kan inderdaad wel met Adalicia naar Maya toe?]


    [Ik heb al een idee. XD Dan kunnen beide.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jasmine Amina Garçia.

    "Opgeven is soms de beste manier." zei ik, waarna ik het geld van Harry overnam en het zelf ook tussen mijn broekband uitviste. Ik keek Harry met een klein lachje aan.
    "Onder de vloer." zei ik zacht, waarna ik naar de keuken liep en op de grond knielde. Ik wrikte aan een van de planken die los zat en tilde hem uiteindelijk een stukje op, waarna ik het geld verstopte en de plank weer op zijn plek liet vallen.
    "Hier zal niemand het kunnen vinden, alleen wij." zei ik, waarna ik opstond en Harry eventjes aankeek. "Moeten we hier wachten op de rest?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oh, ik snap het. x'D Ik raakte in de war. :p]

    Niall james Horan

    "Hoe durf je zo respectloos tegen me te praten?!" schreeuwde Samir en toen hij het mes op me afliet komen, sloot ik mijn ogen. Er gebeurde niets. Ik voelde geen pijn. Voorzichtig opende ik weer mijn ogen. Hij had me gemist? En dat noemt zich een perfect? "Jij verdient niet meer respect dan ik," zei ik koeltjes.
    "Vuile slet die je bent! Spreek als ik dat vraag! Ik kan Jayy nu opbellen en zeggen dat hij je vriendinnetje overhoop mag schieten als je dat leuk vindt! Verdomde klerezooi, meer ben je niet waard." schreeuwde hij. Vriendinnetje?
    "Durf me nog één keer tegen te spreken of je gewonde vriendinnetje ligt te jammeren terwijl Jayy hem doodmartelt, waarbij jij mag toekijken en daarna volgt! Begrepen?!" sneerde Samit.
    "Durf hem met één vinger aan te raken!" barste ik uit. "Jij denkt dat je zo stoer bent met al je wapens, je denkt dat je zo perfect bent. Als je zo perfect was, dan miste je me daarnet niet. Dan waren we niet van je kar kunnen vluchten! Als je Liam met één vinger aanraakt, zorg ik dat je bij de imperfect kunt gaan horen," toen ik doorhad wat ik net allemaal had gezegd, ging ik trillend weer op mijn stoel zitten. Ik ben dood. Zo dood.


    Take me to wonderland

    [als doe dat tegen Jayy had gezecht hè, kon die verver door het leven zonder tong. x'D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Samir Alan Sanguis.

    De vuile teringlijder... Als hij het hard wilde spelen, speelde ik het dubbel zo hard.
    "Prima, jouw keus." zei ik, waarna ik mijn mobiel pakte en Jayy opbelde.
    "Jayy! Hang die piraat met maar één been aan een touw, wil je? Wel nog een krukje eronder, ik wil dat zijn vriendje toekijkt hoe hij zijn laatste adem uitblaast." zei ik, waarna ik een blik op de jongen voor me wierp en Elize wenkte, die meteen kwam aangesneld met touw.
    "Bindt maar vast." commandeerde ik Elize.
    Elize gaf Niall een verontschuldigende blik, waardoor ik zachtjes gromde en ze hem meteen vastmaakte.
    "En hang er ook gelijk eentje klaar voor mijn goede vriend hier. Dan kan hij zijn vriendinnetje achterna als hij heeft toegekeken."

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 23:01 ]


    Reading a good book is like taking a journey.